به تقویمی که شما بتوانید از آن در هر مکان و روی هر میزی استفاده کنید، تقویم رومیزی می گویند. تقویم رومیزی...
برای طراحی بنر تابلو مغازه اصول مشخص شدهای وجود دارد که طراحان بنر به خوبی این اصول و استانداردها را در ...
افراد به طور میانگین و ماهانه، رقم چشمگیری را صرف غذا خوردن در رستوران، خرید و تفریحاتشان میکنند. تقریبا ...
طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی...
بدون تردید یکی از دغدغه های مدیران سازمان ها و شاغلین پوشیدن لباس مناسب در محیط کار و ادارات است.
چاپ و طراحی بنر نیز یکی از انواع تبلیغات است که میتوان گفت یکی از بهترین ابزار کاربردی تبلیغات به شمار م...
مهر امضا یک سند کاملا معتبر است که بر روی آن مواردی مانند امضای شخصی، نام و نام خانوادگی، لقب، برند یک شر...
استند یک سازه تبلیغاتی و نمایشگاهی است که در ابعاد بزرگی همراه با پایه نگهدارنده در معرض دید مردم قرار می...
قالب سایت (به انگلیسی: Site Template یا Site Theme) را میتوان مشابه دکور و قفسهبندی فروشگاهها در دنیای...
امضا، یک اثر دست نویس از نام، نام خانوادگی و یا حتی یک علامت ساده است که افراد جهت نشان دادن تایید خود، ر...
زمانی که صحبت از اصول طراحی سرنسخه می شود، لازم است تا فرق سربرگ و سرنسخه را به خوبی مطلع باشید. از دید ب...
طرحی که با استفاده از طرح لوگو یا متن شما به شکل تکرنگ، طراحی میشه. یک مهر میتونه دسته ثابت یا دسته متحرک...
1 2 3 4
آدرس: شیراز ، خیابان قصردشت ،بین کوچه 38 و 40 ،ساختمان تفرشی ، طبقه سوم ، واحد 7
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن