تراکت چیه؟

تراکت یک نوع ابزار تبلیغاتی است که برای جذب مشتریان و تبلیغ محصولات و خدمات به کار می‌رود. تراکت‌ها معمولاً در اندازه‌های کوچک چاپ می‌شوند و شامل اطلاعاتی درباره شرکت یا محصول، تخفیف‌ها و پیشنهادهای ویژه، راه‌های تماس و آدرس فروشگاه هستند.
در طراحی تراکت، انتخاب فونت مناسب نیز بسیار مهم است و باید به خوانایی و جذابیت آن کمک کند. وقتی قرار است در مورد موضوع خاص تبلیغات انجام دهیم و یا نظر و توجه افراد دیگر را نسبت به یک موضوع جلب نماییم احتیاج به وسایلی داریم که یکی از آن ها تراکت است.  تراکت ها دارای پیام های کوتاه و جذابی هستند که معمولا نمی‌توان اندازه ثابتی برای آن ها در نظر گرفت. تراکت ها را معمولا دست به دست میان افراد توزیع می‌کنند و به همین دلیل است که بیش تر در جاهایی دیده می‌شود که بسیار پر رفت و آمد هستند. یا جاهایی که مردم برای موضوع خاصی جمع شده اند.

 

تراکت ها از لحاظ کاربرد هم تقسیم بندی هایی دارند و از آن ها می‌توان به صورت های زیر استفاده کرد:

۱ – پخش کردن در خیابان ها و دادن به دست مردم.

۲ – تراکت هایی که زیر برف پاک کن ماشین ها قرار داده می‌شوند.

۳ – تراکت هایی که در نمایشگاه ها میان افراد توزیع می‌شود.

۴ – ترراکت هایی که در پاساژ ها و مراکز پ رفت و آمد توزیع می‌شود.

۵ – تراکت هایی که لای درب منازل قرار داده می‌شود.

۶ – تراکت هایی که روی دیوار ها یا روی تابلوی اعلانات نصب می‌شود.

سالون

طرح آماده تراکت آرایشگاه زنانه و تراکت سالن زیبایی بانوان در شیراز

تراکت آرایشگاه زنانه به برگه چاپی و قابل لمسی گفته می‌شود که برای معرفی آرایشگاه زنانه و سالن زیبایی بانوان، مکان و خدمات آن، مورد استفاده قرار می‌گیرد. تراکت سالن زیبایی بانوان معمولاً به صورت دستی در مناطق پرتردد یا مکان‌هایی که بانوان به دلایل خاص مانند نمایشگاه‌ها یا مراسم عمومی در آنجا جمع شده‌اند، توزیع می‌شود.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir