به تقویمی که شما بتوانید از آن در هر مکان و روی هر میزی استفاده کنید، تقویم رومیزی می گویند. تقویم رومیزی...
سررسید یا سالنامه نوعی دفتر یادداشت تاریخ دار است. انواع سر رسید حاوی اطلاعاتی از روزهای تاریخی و مهم در ...
برای طراحی بنر تابلو مغازه اصول مشخص شدهای وجود دارد که طراحان بنر به خوبی این اصول و استانداردها را در ...
افراد به طور میانگین و ماهانه، رقم چشمگیری را صرف غذا خوردن در رستوران، خرید و تفریحاتشان میکنند. تقریبا ...
همه چیز راجب طراحی لوگو در شیراز شامل هزینه طراحی لوگو، زمان طراحی لوگو در شیراز، نحوه سفارش طراحی لوگو و...
طراحی کارت ویزیت کاشت مژه باید نکاتی را برای جذابتر شدن کارت ویزیت رعایت کنیم. رعایت این نکات شما را در ...
هر لوگو به کمک رنگهای مختلف، فونتهای متفاوت، نمادها و سمبلهای گوناگون، تصاویر و غیره طراحی میشود. می...
طراحی بسته بندی، ساختار، مواد، رنگ، تصویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با عناصر طراحی فرعی است تا محصولی ...
طراحی کارت ویزیت همانند هر کار دیگری امروزه رایج شده است. اما خطاهای رایج ممکن است شما را ناکام بگذارد. ف...
شاید قصد داشته باشید به جای طراحی لوگو هزینه آن را صرف رفع مشکلات دیگرتان کنید، اما باید بگوییم که این تف...
وقتی به عنوان " طراحی لوگو به انگلیسی" نگاه میکنیم با دو مفهوم کنار هم برخورد داریم. اولین مفهوم طراحی ل...
حرف زدن از اصول طراحی کارت ویزیت بدون اینکه بدانیم هدف این کارت چیست، فایدۀ چندانی ندارد. در تعریف لغتنا...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...
آدرس: شیراز ، خیابان قصردشت ،بین کوچه 38 و 40 ،ساختمان تفرشی ، طبقه سوم ، واحد 7
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن