لوگو یک نماد بصری برای معرفی هویت برندهاست. با یک لوگوی خوب، شما میتوانید به بهترین شکل، کسبوکارتان ر...
توجه به نکات طراحی و چاپ تراکت میزان موفقیت شما را از چاپ آن بیشتر و بیشتر مینماید. تراکتها یکی از گستر...
برون سپاری خدمات دیزاین به یک شرکت طراحی گرافیک برتر چالشی بزرگ می باشد. تصمیم گیری برای برون سپاری این گ...
یک ادمین اینستاگرام حرفه ای با رعایت این نکات سعی میکند افزایش فروش را برای پیج شما پدید آورد. تولید مح...
طراحی لوگو و بخصوص یک لوگوی حرفهای و شکیل اولین گام برای ورود به دنیای تبلیغات می باشد
در یک جمله کوتاه می توان گفت هدف از طراحی لوگو، سرعت بخشیدن به ثبت و ماندگاری لوگو در ذهن ها و دیده شدن ب...
تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایدهها است. این یک شکل و روشی از ارتبا...
طبق تعریف، طراحی گرافیک به هنر و عمل برنامهریزی و نمایش ایدهها و تجریبات در قالب محتوای بصری و متنی می...
طراحی لوگو حرفه ای باعث شخصیت بخشیدن به برند شما میشود. از آنجا که این لوگو در کارت ویزیت ، چاپ فولدر و...
اولین و موثرترین گام برای معرفی یک برند می باشد. که سایر پروسه های هویت سازی یک برند (نظیر بسته بندی، طرا...
کارت ویزیت ابزاری برای معرفی کسب و کار است و نوع کسب وکار و شیوه های ارتباطی با ما را ارایه می کند.
طراحی لوگو ، آرم شرکت ، طراحی برند در اولین مرکز رسمی طراحی لوگو حرفه ای
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...
آدرس: شیراز ، خیابان قصردشت ،بین کوچه 38 و 40 ،ساختمان تفرشی ، طبقه سوم ، واحد 7
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن