یکی از اصول اولیه طراحی لوگو خاص بودن آن است. به طوری که لوگو در میان سایر برند های همرده و غیر هم رده به...
آیا تا به حال با نگاه کردن به یک لوگو نام برند آن را حدس زدهاید؟ آیا اگر نامی در تصویر لوگو ثبت نشده باش...
انتخاب رنگ مناسب در زمان طراحی سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. با انتخاب رنگ خوب و مناسب در طراحی سایت می...
متاسفانه شما من را نمیفهمید! اگر لوگوها میتوانستند صحبت کنند مطمئنا این جمله را از آنها میشنیدید! به ...
اسلک به تازگی لوگوی شرکت خود را تغییر داده است و با این کار خود باعث به وجود آمدن سروصدای زیادی بین مردم ...
برندسازی یکی از شیوههای جلب توجه در دنیای تبلیغات محسوب میشود. اگر به شرکتهای بزرگ جهانی توجه کنید اول...
در بسیاری از موارد ما شاهده طراحی لوگوهایی هستیم زیبا نیست و توجهها را به خود جلب نمیکند. ما در این مقا...
برای انجام طراحی گرافیک حرفهای باید اصول اساسی در این زمینه را آموخت. این اصول شامل شناخت رنگها، خطوط، ...
امروزه با کمی گشت و گذار در دنیای وسیع وب و مشاهده و سرچ وب سایت های متفاوت در زمینه طراحی لوگو، به کلمات...
در زمانی که کسب و کار ها رو به فضای اینترنتی می رود وهمه شرکتها و سازمانها نیاز ضروری به وب سایت و حضور...
هیچ لوگویی اتفاقی خلق و موفق نمیشود!!
موسس شرکت بنز کارل بنز” و “گوتلیب دایملر” هستند، اسم مرسدس بنز از روی اسم دختر کارل بنز انتخاب شده، این ل...
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ...
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن