طراحی لوگو حرفه ای آنلاین رایگان، طراحی لوگو ۱۰۰ هزارتومانی،لوگو رایگان

طراحی لوگو

امروزه با کمی گشت و گذار در دنیای وسیع وب و مشاهده و سرچ وب سایت های متفاوت در زمینه طراحی لوگو، به کلماتی برخورد خواهیم کرد که شاید کمی تعجب آور باشند مانند طراحی لوگو ارزان، لوگو ارزان، طراحی لوگو ۱۰۰ هزارتومانی، طراحی لوگو زیر ۲۰۰ هزارتومان، طراحی لوگو آنلاین،طراحی لوگوی آنلاین ارزان و .....

اما سوالی که برای اکثر کاربران وب سایت ها گرافیکی و طراحی لوگو پیش می آید این است که دلیل نوشتن این کلمات و قبول سفارش طراحی لوگو ارزان یا لوگو رایگان چیست؟

در ادامه این مقاله که به موضوع وب سایت های طراحی لوگوی آنلاین و طراحی لوگو ارزان میپردازد و قصد داریم دلیل ارزان بودن لوگو را برای شما به صورت واضح تر بیان کنیم.

طراحی لوگو یک از تخصصی ترین کارهای طراحان گرافیک به شمار می آید و حتی بعضی از طراحان گرافیک توان طراحی لوگو اصولی و درست را ندارند زیرا طراحی لوگو یکی از شاخه های حرفه ای از صنعت گرافیک به شمار می آید. تخصص طراحی لوگو به عنصر های متفاوتی از جمله : توان ایده پردازی در لوگو ، مهارت کار با دست طراح ، تجربه طراحی لوگو، تخصص در استفاده از نرم افزارهای گرافیک ، دانش کافی در رابطه با لوگو ، قوانین طراحی لوگو و .....بستگی دارد.

طراحی لوگو آنلاین

بعضا دیده شده است وب سایت هایی با موضوع طراحی لوگو آنلاین همواره در حال فعالیت هستند. گاها بعضی از این وب سایت های طراحی لوگو آنلاین نیز این فعالیت را به صورت رایگان انجام می دهند. اما دلیل اینکار چیست ؟ وب سایت طراحی لوگو آنلاین با استفاده از چندین الگو محدود با تغییراتی در نوشته لوگو، این لوگو ها را در دسترس عموم قرار می دهند که این یک اشتباه بزرگ برای برندها به حساب می آید زیرا با کمی دقت خواهید فهمید که این وب سایت های طراحی لوگو بین ۱۰ تا ۵۰ الگو را در اختیار ۱۰۰۰ نفر قرار داده و لوگو شما لوگو چندین برند دیگر خواهد بود.اما سود این کار در چیست ؟اینکار خود یک اشتباه برای این وب سایت های لوگو است ولیکن دیدگاه این وب سایت ها متفاوت است آن ها از نظر بازدید سایت به این موضوع نگاه میکنند ولی با کمی ریز شدن خواهیم فهمید که اینکار علاوه بر ضرر بر صنعت طراحی لوگو باعث نابودی برندها، شرکت ها و محصولات خواهد شد.از طرفی صنعت طراحی لوگو را نابود کرده و لوگو های غیر اصولی و بدون مفهوم در بازار کار استفاده خواهد شد.

طراحی لوگو ارزان ، لوگو۱۰۰ تومنی

واژه لوگو ۱۰۰ تومنی واژه ای است که بین طراحان گرافیک بسیار منفور است با اینکه شما به عنوان مشتری دلیل این منفوریت را قیمت میدانید ولیکن تنفر طراحان دلیلی پیچیده تر و وسیع تر از قیمت دارد. طراحان لوگو حرفه ای واژه لوگو ۱۰۰ تومنی را یک تحقییر از طرف طراح نماهایی می دانند که هیچ ذهنیتی در باب طراحی لوگو ندارند و صرفا با یادگیری نرم افزار شروع به طراحی لوگو می کنند . اینکار این دسته از دوستان علاوه بر پایین آوردن ارزش طراحی لوگوو طراحان لوگو باعث از بین رفتن شرکت ها و موسسات می شود. شاید این جمله به گوشتان رسیده باشد که هرچقدر پول بدهی آش میخوری !


طراحی لوگو ارزان بی حکمت نیست در طراحی لوگو ارزان و کم قیمت شما لوگویی خارج از چارچوب قواعد خواهید دریافت کرد که باعث از دست دادن مشتریان فعلی و جذب نشدن مشتریان جدید می شود.علاوه بر آن مشکلاتی همچون ثبت لوگو و قوانین ثبت لوگو نیز گلوی برندتان را خواهد گرفت. همچنین بعضا دیده شده در طراحی های جدید یک برند مانند مهر شرکت از این دسته لوگو نمی توان استفاده کرد و در آخر باید تن بدهید به طراحی یک لوگو اصولی جدید که این هم برای برندتان مشکل ساز خواهد بود هم باعث هزینه مجدد می شود .

در سایت مقالاتی با موضوعات مشابه قرار گرفته است .هدف ما جذب شما برای طراحی لوگو نیست هدف ما آگاهی شما در رابطه با طراحی لوگو اصولی قبل از هرگونه هزینه اضافی می باشد. امید است با مطالعه این مقالات تخصصی لوگو بهترین تصمیم را برای کسب وکار خود بگیرید و در این راه ما را همراه خود بدانید.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir