طراحی سر نسخه پزشکی در شیراز

طرح سرنسخه از آن جهت مهم است که آخرین برگه ای که در زمان ترک اتاق پزشک به دست بیمار داده می شود، همین نسخه است.
نسخه ممکن است چند روزی پیش بیمار بماند و حتی ممکن است چند باری آن را از داخل کیف یا جیبش بیرون بیاورد و نگاهی به آن بیندازد. ممکن است طراحی شکیل و استفاده از رنگ های مناسب منجر به ایجاد حس خوب در بیمار شود.
سرنسخه پزشکان یکی از مهمترین نیاز آنها می باشد که روی میز همه پزشکان مورد استفاده قرار می گیرد. پزشک نتیجه معاینات و تجویز دارویی را روی سرنسخه درج می کند تا به بیمار ارائه نماید و با این وجود طرح سرنسخه در نگاه اول موجب ارتباط خوب بین بیمار و پزشک می شود. داشتن یک سرنسخه زیبا و جذاب در نگهداری و وفاداری بیماران بسیار موثر می باشد. با توجه به نیاز کلیه پزشکان به سرنسخه، زیبایی و کارآمدی آن بسیار مهم می باشد. هر پزشکی بخواهد تجویزات خود را برای بیماران یادداشت نماید می بایست آن را در یک سرنسخه جذاب و زیبا بنویسید که نشان دهنده اعتبار آن پزشک می باشد.

از این رو طراحی یک سرنسخه زیبا و موثر بسیار مهم می باشد و این امر با چاپ عالی موجب یک انگیزه خوب برای بیماران خواهد شد. در نتیجه شناخت اصولی و اهمیت به جزئیات در طراحی سرنسخه بسیار مهم است و در ذهن بیننده خواهد ماند.

yikliul

اهمیت طراحی سرنسخه پزشک 

طرح سرنسخه از آن جهت مهم است که آخرین برگه ای که در زمان ترک اتاق پزشک به دست بیمار داده می شود، همین نسخه است.نسخه ممکن است چند روزی پیش بیمار بماند و حتی ممکن است چند باری آن را از داخل کیف یا جیبش بیرون بیاورد و نگاهی به آن بیندازد. ممکن است طراحی شکیل و استفاده از رنگ های مناسب باعث شود بیمار مجددا از خدمات شما استفاده کند. طراحی سرنسخه همراه بیمار است تا زمانی که دارو های خود را دریافت کند. گاهی سرنسخه اگر برای چشم پزشکی باشد تا مدت طولانی مانند نوبت ویزیت دیگر همراه اش است. 

به طور کلی، طراحی سرنسخه پزشکی از اهمیت بالایی برخوردار است و می‌تواند بهبودی چشمگیر در تجربه بیماران و رابطه بیمار-پزشک داشته باشد. با استفاده از عناصر گرافیکی مناسب و ارائه اطلاعات به شیوه‌ای ساده و قابل فهم، می‌توان نتیجه‌ای موثر و ماندگار برای همه طرف‌های درگیر به ارمغان آورد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir