لوگو چیست؟ 

در ساده ترین حالت ممکن طراحی حرفه ای لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. این ترکیب برای تشخیص برندهای مختلف از هم استفاده می شوند. یک لوگوی خوب می تواند برای شرکت شما اساسی ترین نیاز باشد. لوگو شما به مشتریان نشان می دهد که شما چه کاری انجام می دهید، چه کسی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید. اینها مسئولیت های بسیاری هستند که همه برگردن یک تصویر کوچک افتاده اند.

نمادیی

 

چرا بیزینس ها، طراحی لوگو نیاز دارند؟

  • لوگو با بیان خلاقانه‌ی مفهوم برند، تعامل مشتریان را تضمین می‌کند: ساخت لوگو به شیوه‌ی خلاقانه باعث می‌شود تا برند شما بدون زحمت زیاد و تنها با مخفی کردن مفهموم برند در لایه‌های طرح‌ها و رنگ‌های لوگو گوی سبقت را از سایرین برباید و با نشستن در ناخودآگاه مخاطب درآمد خود را تضمین کند.                                                                                                  
  • لوگو در یک نگاه تمامی اطلاعات مورد نیاز را به مشتری می‌دهد: تمامی برندهای مشهور از گذشته تا کنون را به خاطر بیاورید! طراحی لوگوی این برندها یکی از مبتکرانه‌ترین ابزارها برای معرفی محصولات و خدماتشان بوده است. درواقع طراحی آرم موفق به شما کمک مي‌کند تا از آرم خود به عنوان اسلحه‌ای برای نشانه گرفتن ذهن مشتریان در همان نگاه اول استفاده کنید و هویتتان را به آن‌ها نشان دهید.                                                                                                                               
  • به راحتی در ذهن مخاطب ثبت می‌شود: شما چند تبلیغ و نام تجاری را پس از تنها یک بار دیدن آن به یاد می‌آورید؟ قطعا جواب شما یک یا دو نام است. اما هنگامی که پای لوگوها به میان می‌آید، داستان تغییر می‌کند و کل هویت برند در قالب یک تصویر در ذهنتان نقش می‌بندد که قابل فراموشی نیست. پس اگر می‌خواهید به یاد ماندنی باشید حتما باید از خدمات حرفه‌ای ساخت لوگو کمک بگیرید.                                                                                                                                                 
  • لوگو برند شما را از رقبایتان متمایز می‌کند: لوگوی موفق تشخیص محصولات و خدمات شما را از سایر رقبایتان آسان می‌سازد و باعث می‌شود مشتریان بالقوه‌ی شما راحت‌تر برای خرید محصولاتتان تصمیم‌گیری کنند.                                           
  •  طراحی لوگو حرفه ای اعتماد مشتریان بالقوه‌ی شما را جلب می‌کند: آیا شما حاضرید از برندی که هیچ نشان مشخصی ندارد خرید کنید؟ساخت لوگو نه تنها توجه و نگاه مخاطب را به خود جذب می‌کنند بلکه به دلیل نمایش هویت برند، بر واقعی و قابل اعتماد بودن آن صحه می‌گذارند. بنابراین مشتریان به حقیقی بودن برندتان اعتماد خواهند کرد.                                     
  • لوگو مخاطبین خاصی را هدف قرار می‌دهد: بسیاری از شرکت‌ها از تاثیر طراحی آرم خود بر جذب مخاطبین خاص غافل هستند و نمی‌دانند که لوگوها قادرند مخاطبین هدف را همچون آهن ربایی به سمت برندشان جذب کنند. برای مثال طراحی لوگوی یک رستوران می‌تواند به نحوی باشد که حس گرسنگی و میل به خوردن غذا را در بیننده تحریک کند و به این ترتیب آن‌ها را به سمت درهای رستوران هدایت کند.

پس می‌بینید که طراحی هوشمندانه لوگو به راحتی سود بسیار زیادی را به سمت برند شما روانه خواهد کرد.

 

انواع لوگو در طراحی گرافیک

انواع لوگوهای ایرانی و خارجی رو می شود با توجه به ویژگی های مختلف دسته بندی کرد. یکی از  این موارد دسته بندی انواع لوگو در طراحی گرافیک با توجه به ویژگی های مختلف لوگو و المان ها، شکل ها، فرم ها، فونت ها و هرآنچه که در طراحی انواع لوگو استفاده میشود. برای شناخت انواع لوگو کافیست ویژگی های هرکدوم از انواع سبک های لوگو رو بشناسیم. تا بتوانیم با دیدن هر یک از انواع لوگو، سبک طراحی اون رو پیدا کنیم.

نام و اسم انواع لوگو ها بیشتر به سه حالت رایج زیر به کار برده می شه:

  • لوگو نوشتاری یا لوگو تایپ                                                                                                                             لوگوو کلمه

  • لوگو تصویری یا نماد                                                                                                                                    لوگو نماد

  • لوگو ترکیبی (که ترکیب نام و نماد برند هست)                                                                                                لوگو ترکیبیی

 

بهترین طراح لوگو در شیراز

طراحی حرفه ای لوگو یعنی که بازار مناسبی را هدف قرار دهیم.نمونه لوگو شما باید پیام درستی را در خود داشته باشد که باعث می شود تا کسب و کار شما سود آورتر شود. ما در شرکت طراحی گرافیک برای رسیدن به این هدف به شما کمک می کنیم. به این ترتیب با طراحی حرفه ای لوگو آشنا خواهید شد. اصلا مهم نیست که چقدر شرکت، خدمات و محصولات شماخوب باشد، اگر لوگو خود را به طور حرفه ای طراحی نکرده باشید، شرکت شما با مشکل رو به رو خواهد شد. ممکن است این جمله به نظر زیاده روی برسد، اما در واقعیت یک برند اشتباه باعث می شود که مشتریان اشتباهی نیز به طرف شما بیایند.این مشکل ممکن است خیلی هزینه بر شود.  ما از یک روش طراحی مبتنی بر هدف استفاده می کنیم.به این صورت مطمئن خواهیم شد که لوگو شما دقیقا متناسب با اهداف کسب و کارتان طراحی شود. به منظور این که باطراحی حرفه ای لوگو آشنا شوید در خاطر داشته باشید که قبل از هرچیز باید روش درست طراحی را انتخاب کنید. 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir