تراکت چیست؟

تراکت یا فولدر، یکی از ابزارهای تبلیغاتی است که به صورت یک برگه چند برگی یا چند لت چاپ می‌شود و برای جذب مخاطبین و تبلیغ کسب و کارها به کار می‌رود. تراکت‌ها عموماً شامل مطالب تبلیغی و توضیحاتی درباره کسب و کار یا محصول مورد نظر هستند و بر روی آن‌ها تصاویر، نمودارها، جداول و اطلاعات مربوط به کسب و کار یا محصول به کار گرفته می‌شوند.

تراکت‌ها عموماً در مکان‌های عمومی مانند خیابان‌ها، پارک‌ها، مراکز خرید، فروشگاه‌ها، نمایشگاه‌ها و کنفرانس‌ها توزیع می‌شوند. با توجه به اینکه تراکت‌ها در محل‌های عمومی توزیع می‌شوند، باید طراحی آن‌ها به گونه‌ای باشد که به سرعت توجه مخاطب را به خود جلب کند و مفید و جذاب برای آن‌ها باشد.

تراکت‌ها معمولاً به صورت چاپی تهیه می‌شوند و می‌توانند در اندازه‌های مختلفی باشند. همچنین، برای تولید تراکت‌ها از انواع مختلف کاغذ و مواد چاپی استفاده می‌شود که بهترین نوع آن‌ها بسته به نوع کسب و کار و محصول مورد نظر متفاوت می باشد.


چاپ تراکت در شیراز

چاپ تراکت A5 پرمصرف ترین سایز تراکت می باشد. تراکت A5 در این مرکز برروی کاغذ گلاسه 135 گرم ، گلاسه 170 گرم ، تحریر 80 گرم ، تحریر 80 گرم ایرانی ، کاغذ کرافت و تراکت لاکچری گلاسه 300 گرم با روکش سلفون مات و یا براق انجام می پذیرد. چاپ تراکت A5 در چاپ متین محدودیت نداشته و در تیراژ های دلخواه قابل چاپ می باشد. قیمت چاپ تراکت در جنس تحریر 80 گرم به دلیل ضخامت کم از کاغذ های گلاسه پایین تر می باشد. چاپ روی کلیه جنس های تراکت عالی شده و هیچ گونه محدودیت رنگی برای چاپ انواع تراکت ها وجود ندارد. نکته قابل توجه این است که قیمت چاپ با افزایش تیراژ به شدت افت می کند.

 

با تراکت یک تیر و دو نشان بزنید!!

یکی از جذابیت‌های استفاده از تراکت ترغیب مشتری‌ها به شرکت در چالش‌های بازاریابی شماست. تصور کنید برای تبلیغات آتی نیاز به یک بانک شماره تلفن دارید. پخش آن می‌تواند به شما در جمع کردن شماره موبایل مخاطبین کمک کند. فقط کافیست از مشتری‌ها بخواهید برای دریافت کد تخفیف به شماره تلفن اعلام شده در تراکت پیامک بزنند. به همین سادگی هم‌ زمان با معرفی بیزینس خود یک لیست بزرگ از شماره تلفن برای تبلیغات آینده در اختیار خواهید داشت.

چاپ تراکت‌ های با کیفیت تاثیر بیشتری در جلب توجه مشتریان و مخاطبان دارد. تراکت گلاسه به‌ عنوان مرغوب ‌ترین و پرکاربرد ترین نوع تراکت در ایران شناخته می‌شود. چاپ تراکت گلاسه به تبلیغات موثرتر با هزینه کمتر کمک بسیاری می‌کند. مجموعه تیم پایون آماده ارائه دریافت سفارش‌ های چاپ تراکت گلاسه با کمک مدرن ‌ترین دستگاه‌های چاپ می باشد.  همچنین  تمامی محصولات چاپی را به صورت آنلاین و حضوری برای کلیه همکاران و مخاطبان عرضه می نماید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir