طراحی لوگوی حرفه ای در شیراز

طراحی لوگو و مالکیت یک لوگوی حرفه ای از اولین الزامات راه اندازی یک فعالیت اقتصادی ، کسب و کار یا تولید یک برند توسط یک بیزینسمن است. در سراسر روز و شب و مشاهده اماکن مختلف شاهد تبلیغات محصولات و برندهایی هستیم که هر کدام طراحی لوگو مختص به خود را داشته و دارند و یا طراحی لوگو قدیمی خود را به اصطلاح ریدیزاین یا بروز کرده اند و تنها دلیلش نقش مهمی است که طراحی لوگو حرفه ای می تواند موفقیتهای تجاری بسیاری را با توجه به ارتباطی که با صنایع بسته بندی ، تبلیغات و در بسیاری موارد رشد وب سایت فروشگاهی شرکت ایفا میکند را به وضوح دیده و درک کرده ایم. طراحی لوگو یا نماد تجاری شرکت و هر سازمانی حتی در در اوج خلاقیت و زیبایی هم که باشد به تنهایی نمیتواند عامل موفقیت یک برند باشد، اما یکی از ستونهای اصلی تبلیغات و معرفی شما و شخصیت برندتان طراحی لوگو و در خورنام، خدمات و پرستیژ شما می باشد.

زررذئو

ضرورت طراحی لوگو

شرکت‌های بزرگ همگی می دانند ساخت لوگو حرفه ای برای کسب و کارها، از اهمیت بالایی برخوردار است. یک لوگوی مناسب باعث خواهد شد تا در ذهن مخاطب خود بمانید و مخاطب برای مدت زمان بیشتری برند شما را بخاطر بسپارد. با طراحی لوگو، برای سازمان و کسب و کار خود، یک هویت جدید ایجاد می کنید. هویتی که باعث درخشش بیشتر کسب و کار شما خواهد شد. در ادامه می توانید برخی از مزایای طراحی لوگو اختصاصی را مشاهده کنید:

  • داشتن هویت سازمانی
  • ارزشمند کردن برند تجاری
  • قابلیت ثبت لوگو
  • رقابت در بازار جهانی
  • تاثیر مثبت بر روی برندینگ
  • متمایز شدن از رقبا
  • حس اعتماد سازی بیشتر برای مخاطب
  • استفاده در تبلیغات


انواع طراحی لوگو

همانطور که در بخش تعرفه ها نیز مشاهده کردید، ۳ نوع لوگو برای طراحی وجود دارد که در زیر به معرفی آنها می پردازیم. لازم به ذکر است که سبک های طراحی لوگو انواع بسیاری دارد که خارج از بحث این مقاله است.

لوگو تایپ  
این نوع لوگو با کنار هم چیدن حروف تشکیل می شود. برای سفارش لوگو به صورت تایپوگرافی، طراح باید به خوبی به مسئله آناتومی حروف و بحث پیوستگی در طراحی، مسلط باشد تا با یک هارمونی درست و منسجم بتواند لوگو را طراحی کند. لوگوتایپ‌ها همواره زیبایی های بصری جذابی را تولید می کنند.

بعضی از افراد نیز، لوگوتایپ‌ها را با عنوان “طراحی لوگو اسم” می شناسند.

لوگو تصویری
این لوگو به وسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شود که یک نماد بصری را برای آن کسب و کار خلق می کند. طراحی این نوع لوگو آن هم به صورت ساده و با مفهوم، کار مشکلی در بین طراحان است. در طراحی لوگو تصویری نیز از تایپ های ساده برای اسم شرکت نیز می توان استفاده کرد.

لوگو تلفیقی
این لوگو همانطور که از اسمش نیز پیداست، از تلفیق تایپوگرافی و تصویرگری تولید می شود. لوگویی به مراتب سخت تر و وقت گیرتر از سایر لوگو‌ها است. زیرا مباحث مختلف لوگوتایپ و لوگو تصویری را شامل می شود که این دو بخش به صورت جداگانه باید به گونه ای طراحی شوند که هماهنگی محکمی بین آنها وجود داشته باشد.


ویژگی های طراحی لوگو حرفه ای

طراحی لوگو  از آن رو اهمیت پیدا می کند که نتیجه کلیه رفتارهای بازریابی، فروش و تبلیغات در نهایت آن چیزی که باید در ذهن مخاطب بنشیند و تقویت شود که تصویر برند و همان آرم و لوگو نام تجاری است. پس اینجا مشخص میشود که چرا در انتهای همه تبلیغات های تلویزیونی لوگو و لوگوتایپ برند نمایش داده شده و گاها توسط گوینده خوانده می شود.

لوگو  یکی از مهمترین عوامل تاثیر گذار در موفقیت محصول است. کیفیت بالای محصول، توزیع مناسب کالا و تبلیغات خلاق در رسانه ها و … همه و همه یک هدف واحد را دنبال می کنند و آن هم تثبیت نام تجاری محصول در ذهن مصرف‌کنندگان است.

حال اگر در طراحی لوگو، به گونه ای رفتار کنید که با ساختار ذهن مصرف کننده در تقابل باشد، مسلما هزینه های برندینگ و جایگاه سازی افزایش یافته و برند شما را با چالشی وصف ناپذیر دچار می کند.

از این رو است که شرکت های بزرگ در طول بقای کسب کارشان بارها و بارها نمادها و نوشتارشان را بهینه سازی کرده اند و آن را به یک طراحی لوگو حرفه ای و بی نقص نزدیک نموده اند.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir