خدمات گرافیکی مجموعهای از کارهایی هستند که به مضامین چندرسانهای مربوط میشوند و برای جلب نظر مخاطبان بس...
گرافیست کسی است که با تکیه بر هنر خود، پیام یا ایده ای را به کمک تصویر و حروف به مخاطبان انتقال میدهد. گ...
خلاقیت در گرافیک سایت اکنون بسیار فراتر از ایجاد ساده محتوای زیبا است ، اما همچنین در مورد داستان سرایی ...
در فهم اینکه گرافیک چیست ما به دو رویه می توانیم وارد عمل شویم، نخست کاربرد آن واژه است و دوم ریشه ی آن.
گرافیک مترادف هنر ترسیمی، تصویرسازی، نمودار یا طرح همراه با موضوعات چاپی می باشد. گرافیک در دو مفهوم قدیم...
برون سپاری خدمات دیزاین به یک شرکت طراحی گرافیک برتر چالشی بزرگ می باشد. تصمیم گیری برای برون سپاری این گ...
طبق تعریف، طراحی گرافیک به هنر و عمل برنامهریزی و نمایش ایدهها و تجریبات در قالب محتوای بصری و متنی می...
گرافیک هنر انتقال (ارتباط) دادن یک پیام از طریق تصویر به مخاطب است. عنوان گرافیک از واژه ی یونانی (GRAPHE...
گرافیست کسی است که بر مبنای سفارشی که به او می دهند و با تکیه بر هنر خود، پیام یا ایده ای را به کمک تصویر...
واژهی گرافیک در فرهنگ فارسی معین به معنای هنر ترسیم خط، نوشته و پدید آوردن نقشهای تصویری بر یک سطح، برا...
دنیای گرافیک اگه نبود انگار که همه ادم ها دچار کورنگی شدن هیچ چیز جذاب نبود، ما به نحوی از نوزادی تا سال ...
گرافیست کیست : گرافیست شخصی است که با توجه به دانش علم گرافیک و همچنین داشتن ذوق و هنر ذاتی به خلق آثار گ...
1 2
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن