گرافیست در شیراز

گرافیست ها عضو جدایی ناپذیر دنیای دیجیتال هستند. برای تولید محتوا و تبلیغ حتماً به یک گرافیست نیاز خواهید داشت. شاید کارهای گرافیکی ساده را بتوانید با مهارت کمی در فتوشاپ انجام دهید، اما هرچقدر ابعاد کارتان بزرگتر شود یا بخواهید ارزش کارتان را ارتقا دهید، باید کیفیت را هم بالا ببرید.
پس وجود یک گرافیست کمک می کند با سرعت و کیفیت بیشتری محتوای گرافیکی تولید کنید.
این روزها که پلتفرم های شبکه اجتماعی مثل اینستاگرام محبوبیت بیشتری پیدا کرده اند ،گرافیست هایی که به نوعی تولید کننده محتوای بصری حساب میشوند، بخش اصلی کار را بر عهده دارند.

 

گرافیک در شیراز

واژه‌ی گرافیک در فرهنگ فارسی معین به معنای هنر ترسیم خط، نوشته و پدید آوردن نقش‌های تصویری بر یک سطح، برای القای پیامی معین بیان شده است. این واژه برگرفته از واژه‌ی یونانی graphikos بوده و به بیانی ساده‌تر می‌توان گفت مجموعه‌ای است از تکنیک‌ها و فعالیت‌ها، که زبان گفتار و نوشتار را به تصویر تبدیل می‌نماید و به ‌وسیله‌‌ی آن مفهومی را به مخاطب منتقل می‌کند.

گرافیک در ساختار کلی خود به دو مفهوم سنتی و مدرن تقسیم می‌شود که مفهوم چاپ مابین این دو مفهوم قرار دارد. چاپ در لغت به معنای نقش، اثر، مُهر و نشان می‌باشد. به عبارت دیگر چاپ یعنی فشردن و اثر گذاشتن سطحی بر سطح دیگر، یا انتقال هر نوع حرف، نقش و تصویر بر روی یک متریال خاص.

طراح گرافیک در شیراز

در قرن‌های گذشته پس از ظهور فرآیند چاپ، هنر گرافیک از یک‌سو با نقاشی و از سوی دیگر با خوشنویسی در تعامل بود و به‌طور عمده با بکارگیری هنر تذهیب‌گران و صحافان در حوزه‌ی کتاب‌آرایی متجلی می‌گردید. بعدها با پیدایش و رواج چاپ، این هنر بی‌آنکه پیوند خود را با نقش و خط از دست دهد مفهوم تازه‌ای کسب کرد و بعد جدیدی در حوزه‌ی چاپ و تکثیر به آن اضافه شد. امروزه گرافیک مدرن علاوه‌بر کتاب‌آرایی، شامل فعالیت‌های یک طراح گرافیک در حوزه‌ی تبلیغات تجاری، اعلانات دیواری و مطبوعاتی، نشان‌ها، تصویرسازی و حتی سینما و تلویزیون نیز می‌شود.


هدف طراحان گرافیک در شیراز

طراحان گرافیک باید با سایر طراحان و مشتری‌های دیگر ارتباط برقرار کنند تا معلوم شود طرح‌های آنان، پیام مطلوب را منتشر کرده و اطلاعات آنها را به طور واقع و خالص بیان می‌کند. اکثر آنها برای اجرای طرح‌های خود از نرم‌افزار‌های ویژه و تخصصی طراحی گرافیک بهره می‌برند.

آنها باید بتوانند راهکارهای مختلفی را جهت برقراری ارتباط بین مصرف کنندگان برای انتقال ایده‌های خود ارائه دهند. آنها طرح‌های متفاوت و ویژه‌ای را گسترش می‌دهند که پیام خاصی را به مصرف کنندگان منتقل می‌کند.

طراح گرافیک در شیراز

شرح وظایف کارشناس طراحی گرافیک در شیراز

وظایف و مسئولیت هایی که برعهده یک نیروی کارشناس طراحی گرافیک در شیراز است و کارفرما از طراح گرافیست انتظار دارد که به خوبی از پس آن ها برآید به شرح زیر می باشد:

  • بحث و گفتگو درمورد نیازمندیها و تقاضاهای مشتری و تعیین ویژگی های سفارش او
  • انتخاب بهترین و مناسب ترین شیوه، مواد و سبک متناسب با سفارش مشتری
  • ایجاد طرح های اولیه کار جهت نمایش به مشتری
  • بهره گیری از نرم افزارهای تخصصی کامپیوتری برای آماده کردن طرح ها
  • تولید نسخه نهایی با رعایت کردن ویژگی های دقیق نوشتاری، اندازه و رنگ
  • انجام کار با در نظر گرفتن بودجه و زمان اختصاص یافته به آن

 

 سخن آخر

مجموعه پریساتیس با دارا بودن نیروهای متخصص در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا به طراحی های شما عزیزان می‌پردازد.

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir