چند روش خلاقانه در زمینه طراحی گرافیک برای وب سایت
خلاقیت در گرافیک سایت اکنون بسیار فراتر از ایجاد ساده محتوای زیبا است ، اما همچنین در
مورد داستان سرایی و ارتباط استراتژیک پیام شما است. یک طراح گرافیک باید بتواند داستان و
پیام مارک تجاری را با رنگ ، قلم ، طرح بندی و سایر عناصر گرافیکی بیان کند.از یک طرف ، هر
قطعه از طراحی باید منحصر به فرد باشد. از طرف دیگر ، شما باید با هویت و پیام تجاری خود
سازگار باشید ، بنابراین همانطور که می بینید ، طراحی گرافیک بسیار بیشتر از چیزی است که
به چشم می آید. در اینجا ، ما شش نکته مهم در زمینه اجرای طراحی گرافیکی موثر و متمرکز
بر عملکرد را برای نام تجاری شما به اشتراک خواهیم گذاشت ، از اولین نکته شروع می شود.
متمایز و هدفمند باشید:
مهمترین نکته در اجرای هر پروژه طراحی برای برند شما – چه در حال توسعه یک هویت تجاری یا یک
پست ساده در شبکه های اجتماعی ، داشتن خلاقیت در گرافیک سایت یا هدف است. طراحی
شما نباید فقط در مورد خلق چیزی زیبا و زیبا از نظر زیبایی باشد بلکه باید دریابید که می خواهید با
طراحی چه کاری انجام دهید.جنبه مهم دیگر طراحی شما منحصر به فرد بودن است. اگرچه کاملاً
مشکلی نیست که در مورد روش های طراحی گرافیکی خود در مورد رقبا و سایر مارک ها تحقیق
کنید ، اما هرگز از طرح آنها کپی نکنید. متمایز و منحصر به فرد بودن در اینجا بسیار مهم است.
ما می توانیم با در نظر گرفتن چند عامل اصلی شروع کنیم:
هدف طراحی و خلاقیت در گرافیک سایت
مخاطبان شما چه کسانی هستند
از کدام سیستم عامل ها استفاده می کنند
چه نوع شهرتی می خواهید ایجاد کنید؟
ارزش منحصر به فرد برند / محصول / خدمات شما
تایپوگرافی موثر:
تایپوگرافی برای خود هنری است و می تواند موضوعی بسیار عمیق باشد. با این حال ، تایپوگرافی
می تواند هر طرحی را ایجاد یا خراب کند: مهم نیست که گرافیک شما چقدر خوب باشد ، اگر از
قلم هایی با ظاهری ارزان قیمت استفاده می کنید که با طرح کلی شما مطابقت ندارند ، بد به نظر
می رسد.از طرف دیگر ، استفاده عاقلانه از قلم ها می تواند طرحی متوسط و متوسط را ارتقا بخشد.
بنابراین ، بسیار مهم است که به تایپوگرافی طراحی خود توجه بیشتری کنید.
تایپوگرافی به قلم شما اشاره دارد و قلم شما در طراحی باید:
شخصیت برند خود را منعکس کنید.متناسب با هدف و خلاقیت در گرافیک سایت (یعنی برای
پیام های جدی از قلم های بازیگوش استفاده نکنید). به طور کلی ، از تعداد زیادی قلم مختلف در
طراحی استفاده نکنید.حتی در طراحی هویت برند،در اکثر موارد فقط به حداکثر سه قلم مختلف
نیاز دارید. قلم ها می توانند روحیه کلی طراحی شما را قدرتمندتر از خود نوشتن مطالب طراحی
کنند . قلم (های) مناسب را بر اساس احساس کلی طراحی خود انتخاب کنید
و هدف / هدف طراحی خود را فراموش نکنید.
در طراحی گرافیک ۴ نوع قلم وجود دارد:
Serif: با “serif” مشخص می شود که پایه های کوچک یا لنگرهای انتهای هر حرف است. یک
گروه از فونت های کلاسیک یا سنتی در نظر گرفته می شود ، برای طراحی “جدی” و سنتی
مناسب است ، اما اگر مراقب نباشید می تواند منسوخ شود.
Sans serif: قلم های بدون (sans) serif یا پا ، مانند Helvetica. آنها دارای ظاهری مدرن تر و
با لبه های صاف هستند و می توانند حالت براق و مینیمالیستی
بیشتری را در طراحی شما ایجاد کنند.
متن: این فونت ها مانند نامه های دست خطی به نظر می رسند و این فونت ها (مانند Alura)
می توانند بازیگوشی و احساس زنانه تری را به برند شما ارائه دهند. همچنین برای تبلیغ
مارک های لوکس یا به طور کلی احساس لوکس عالی است.
صفحه نمایش / متفرقه: هر قلم صفحه نمایش از طرحی منحصر به فرد مانند اشکال غیرمعمول
حروف به صورت رئوس مطالب یا حتی عناصر خاص طراحی شده برخوردار است.
مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.
ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو حرفه ای متوجه می شویم.