شرکت طراحی گرافیک در شیراز

طراحی گرافیک در شیراز یا شاید طراحی گرافیکی صدایی آشنا برای تمام کسانی است که به خوبی می دانند دنیای امروز اگر زیباتر از گذشته شده است این را مدیون افرادی است که خلاقیت و هنرهای خود را که بسیار ارزشمند است به دنیای امروز منتقل کرده اند و با استعداد و خلاقیتی که در این زمینه دارند باعث شده اند دنیای امروز ما به زیبایی هرچه تمام تر خود برسد و این زیبایی ها در نقش نقش تمام شاهکارهای هنری این افراد خلاق و مبتکر به خوبی دیده می شود.

 

طراحی گرافیک در شیراز چیست؟
 

گرافیک  از ریشه کلمه یونانی گرافیکوس گرفته شده است. بدین معنی که گرافیک، نمایشی بصری روی یک سطح اطلاق میشود.

نظیر دیوارها، کاغذها، صفحه نمایش کامپیوتر یا حتی یک سنگ و غیره که در آن نوعی اطلاع رسانی، چهره نگاری یا سرگرمی وجود دارد.

 

کار اصلی طراح گرافیک در شیراز

طراحان گرافیک، مفاهیم بصری را با استفاده از نرم افزار کامپیوتری و یا دست ایجاد می کنند. آنها با این کار سعی دارند تا ایده های الهام بخش خود را پیاده سازی کنند و در اطلاع رسانی و ارتباط با مصرف کنندگان و زیباسازی دنیای پیرامون استفاده کنند. آنها طراحی  و توسعه هویت بصری شرکت ها و موسسات و کسب و کار های بزرگ و کوچک در اختیار دارند. خلق دنیایی زیبا از رسالت های یک طراح گرافیک است.

 

خدمات طراحی گرافیک در شیراز

طراح گرافیک در شیرازفردی است که تلاش می کند هدف و پیام سفارش دهنده را با استفاده از عناصر بصری و گرافیکی به طور جذاب، گویا و گیرا به مخاطبان منتقل کند. خدمات طراحی گرافیک شامل ارائه طیف گسترده و متنوعی از محصولات و خدمات است، از جمله:

– طراحی نشانه (لوگو) در شیراز، نام تجاری و لوگوتایپ. در گذشته کمپانی ها و شرکت های بزرگ به دنبال داشتن لوگوی اختصاصی بودند اما امروزه کسب و کارهای کوچک، استارت آپ های نوپا و افراد نیز طراحی لوگو را جزء الزامات مسیر برندسازی خود می دانند و خیلی زود به سراغ آن می روند.

– طراحی ست اداری در شیراز ، ست اداری شامل طراحی اقلام مورد نیاز ادارات، سازمان ها و شرکت ها نظیر کارت ویزیت، سربرگ، پاکت نامه و مواردی از این دست می شود.

– طراحی بسته‌بندی محصولات در شیراز. امروز دیگر بسیاری از تولیدکنندگان کالا به اهمیت بسته بندی در جذب مشتریان بالخص برای اقلام صادراتی پی برده اند و طراحی بسته بندی جایگاه خود را پیدا کرده است.

– طراحی جلد کتاب در شیراز، صفحه‌آرایی و فرم بندی مجلات و نشریات. یکی از حوزه های سنتی ارائه دهندگان خدمات طراحی گرافیک عرصه چاپ و نشر و هنرنمایی بر روی کتب و مجلات بوده که هنوز هم رونق گذشته را دارد و البته دامنه آن به کتب و مجلات الکترونیکی نیز کشیده شده است.

طراحی پوستر در شیراز، بنرهای تبلیغاتی مکتوب و مجازی، طراحی سایت، طراحی بیلبورد، طراحی کمپین تبلیغاتی، طراحی هویت بصری، طراحی کاراکتر و تصویرسازی و … از جمله دیگر مواردی است که به عنوان خدمات طراحی گرافیک شناخته شده و نیاز طیف گسترده ای از مشتریان اعم از کسب و کارها، ادارات، مدارس، مساجد، شخصیت ها و … را پوشش می دهد.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir