کارت ویزیت اولین تصویر دیگران از شما، کسبوکارتان و یا شرکت شماست. بنابراین شما با کمک کارت ویزیت میتوا...
چاپ بنر یک ابزار توانا و قدرتمند جهت بازاریابی محسوب میشود؛ بهطوری که حتی اگر شبکه ها و راهکارهای تبلیغ...
توجه به نکات طراحی و چاپ تراکت میزان موفقیت شما را از چاپ آن بیشتر و بیشتر مینماید. تراکتها یکی از گستر...
پس از مشخص شدن ابعاد محصول، محتویات و لوازم جانبی که همراه با محصول به مشتری ارائه میشوند، میتوان ابعاد...
یکی از ملزومات هر شرکت و یا برندی داستن یک سربرگ مناسب و زیبا می باشد. چاپ سربرگ با کیفیت و با رنگ متناسب...
ایجاد و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما بسیار موثر باشد،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح...
برای خرید سررسید 1401 هرچه زودتر سفارش خود را ثبت کنیدمی توانید سریعتر سررسید خود را برای سال جدید تحویل ...
چاپ بنر از انواع چاپ لارج فرمت است و همانطور که می دانیم چاپ لارج فرمت نیز از انواع چاپ دیجیتال می باشد. ...
کارت ویزیت کارتی است که اطلاعاتی مثل نام و آدرس کسب و کار یا مسئول کسب و کار را نشان می دهد. چاپ کارت ویز...
طراح کاتالوگ (Catalog Design) و چاپ کاتالوگ Catalog Print برای محصولات عمده یک شرکت تولیدی و یا برای ارائ...
سرعت عمل در دنیای امروز امری مهم است. تقریباً تمامی فناوریهای نوین برای سرعت بخشیدن و بهتر انجام شدن کار...
چاپ افست يكي از رایج ترین سیستم های چاپی در دنیا محسوب می شود. همچنین چاپ افست از لحاظ کیفیتی در رده با ک...
1
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن