بنر

بنرها قابل نصب در سایر محیط‌های داخلی و یا خارجی‌اند؛ پس در همه مکان‌ها می‌توان از آن‌ها بهره برد و استفاده کرد. بنرهایی که برای محیط‌های خارجی کاربرد دارند باید در مقابل هر نوع شرایط آب‌وهوایی مثل باد و باران محکم بوده و دوام لازم و کافی را داشته باشند، اما در مورد محیط‌های داخلی، این موضوع دارای حساسیت و اهمیت کمتری است. بنرها برای اهداف مختلفی کاربرد دارند؛ از تبلیغات تجاری گرفته تا جشن تولدها و مراسم ترحیم و غیره. همچنین بنرها دارای مدل‌های متنوع زیادی هستند و هر مدل مزایا و معایبی دارد.

 

چاپ بنر در شیراز

چاپ بنر با مدل و طرح زیبا، یک راهکار بی‌نظیر جهت اعلام خبرهای مهم مانند افتتاح و تاسیس یک مرکز خرید همراه با نمایش محصولات و خدمات جدید است؛ بنرها در اندازه‌ها و سایزهای مختلف قابل اجرا و چاپ هستند و شما می‌توانید با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه خود، یک مدل را انتخاب کرده و سفارش دهید. یک بنر بسیار بزرگ برای یک همایش یا رخداد فرهنگی بسیار تاثیرگذار و خیره‌کننده است، همچنین برای جلب توجه مشتریان به یک محصول در فروشگاه، یک بنر متوسط بسیار مفید و کارآمد است.

چ

کیفیت چاپ بنر

کیفیت بالای چاپ بنر به سه مورد مهم بستگی دارد از جمله دستگاه چاپ به‌روز، جوهر مناسب و متریال خوب بنر...

  • اولین و مهم‌ترین عامل که روی کیفیت چاپ بنر تاثیر بسیار زیادی دارد، استفاده از بنرهای خام با کیفیت است. از مواد خارجی با کیفیت بالا بهره گرفته می‌شود و این کمک بسیاری به تهیه یک بنر درجه یک می کند. ما معتقدیم که مشتریان ما شایسته بهترین‌ها هستند و رضایت آن‌ها هدف اصلی و همیشگی ماست.
  • دومین عاملی که کیفیت بنرهای چاپ شده را افزایش می‌دهد، استفاده از جوهرهای با مرغوب و عالی برای چاپ انواع بنر است. این مورد بسیار مهم بوده و از اهمیت زیادی برخوردار است که نباید نادیده گرفته شود.
  • سومین عامل مهم استفاده از دستگاه بنرهای به‌روز و مطابق فناوری‌های امروز است. نوع دستگاه چاپ بنر در كیفیت چاپ تاثیر بسیاری دارد؛ به این گونه كه اگر از بنر ‏مرغوب استفاده شود ولی دستگاهی چاپ كیفیت مناسبی نداشته باشد، خروجی كار آن طور که باید باشد نخواهد بود و نتیجه نامطلوبی را دارد.

چپ

مزایای چاپ بنر

  • مناسب برای انواع کسب و کار
  • مقوام در برابر رطوبت و تابش نور خورشید
  • مقرون به صرفه بودن
  • چاپ در انواع اندازه‌ها و سایزهای دلخواه و مدنظر شما
  • دارای وزن کم و بسیار سبک
  • سرعت زیاد در چاپ
  • امکان چاپ حتی با تعداد اندک

     

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir