سربرگ 

هدف اولیه تهیه سربرگ نظم دادن به مکاتبات اداری است. این مکاتبات اداری می‌تواند بسیار متنوع و با موضوعات گوناگونی باشد؛ که این موضوعات اهداف متفاوتی را شکل می‌دهند.اما تهیه سربرگ فراتر از نظم دادن به مکاتبات اداری، اهداف دیگری را نیز پوشش می‌دهد. اهدافی که موجب بهبود روابط درون سازمانی، کمک به برنامه بازاریابی و توسعه روابط عمومی می‌شود.در این نوشته به بررسی اهداف احتمالی از تهیه سربرگ پرداخته شده است.

 

چاپ سربرگ در شیراز

اگر شما به دنبال یک کسب کار بسیار بزرگ، با اهمیتی و پایداری هستید در ابتدا نیازمند به چاپ سربرگ و ست اداری و مدیریتی که باعث تاثیرگذاری بزرگ و پایدار بر روی مشتریانتان شوند را دارید. در واقع تمامی مکاتبات اداریتان نامه ها قرارداد ها و بسیار دیگر از نوشته هایتان نیازمند یک کاغذی که تصویری از آرم و مشخصات شرکت شما را در آن چاپ شده باشد است. و همچنین این نکته بسیار با اهمیت است که جنس و نوع کاغذی که از آن برای چاپ سربرگ خود استفاده می کنید از چه کیفیتی برخوردار است و کیفیت چاپ آن در چه سطحی است زیرا بالا بودن کیفیت چاپ سربرگ و جنس کاغذ آن باعث می شود که به کسب و کار شما اعتماد بیشتری بشود. ما در گروه طراحی پریساتیس می توانیم کلیه نیازهای شما را چه از لحاظ جنس و چه نوع کیفیت چاپ پاسخ بدهیم.

چاپ فوری سربرگ در شیراز

ابعاد استاندارد چاپ سربرگ در شیراز

سربرگ ها بسته به نیاز سازمانی می توانند در هر ابعادی طراحی و چاپ شوند. اما متداول ترین گونه چاپ سربرگ عبارت است از قطع های A4 و A5 و A6 و B6 که برای نامه نگاری، دفترچه و اموری از این دست به کار گرفته می شوند.

 

جنس کاغذ مناسب چاپ سربرگ در شیراز
 

توصیه ما این است که اگر محدودیت بودجه ندارید، تمامی سربرگ های درون سازمانی و خارجی را از جنس باکیفیت و گرماژ بالا تهیه کنید. اما اگر چنین نیست و قصد اجرای بودجه ای اقتصادی را دارید، نامه های درون سازمانی خود را با گرماژ پایین هشتاد الی صد و سربرگ هایی که بیرون از سازمان راه می یابند را با گرماژ بالا تا صد و بیست انتخاب کنید. 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir