چاپ و طراحی کارت ویزیت در شیراز

ایجاد و چاپ کارت ویزیت می تواند برای کسب کار شما بسیار موثر باشد،شما می توانید برای چاپ کارت ویزیت از طرح های خودتان و یا از متخصین ما استفاده کنید شما همچنین می توانید در مجموعه ما از متنوع ترین طرح های رنگی که تصویری از شرکت شما را نشان می دهد استفاده و با بالاترین کیفیت و با مجهز ترین دستگاه ها در سریع ترین زمان ممکن و پایین ترین قیمت کارت ویزیت های اختصاصی خود را چاپ نمایید. ما این اطمینان را به شما می دهیم که با انتخاب یک کارت ویزیت مناسب و با یک چاپ بسیار عالی بتوانید یک کسب کار زیبا را  برای خود به ارمغان بیاورید.

چاپ کارت ویزیت در شیراز

 

انواع چاپ کارت ویزیت در شیراز


 

چاپ کارت ویزیت سلفون براق و مات در شیراز

کارت ویزت های سلفون براق و مات برروی کاغذ گلاسه ی ۳۰۰ گرم چاپ شده و بعد از چاپ با روکشی از جنس سلفون براق یا مات روی آن پوشانده می شود.سلفون براق و مات جهت استحکام بیشتر کارت ویزیت و جلوگیری از ارتباط مستقیم پوست دست با رنگ های چاپ شده صورت می پذیرد. کارت ویزت های سلفون مات و براق مقرون به صرفه ترین کارت ویزیت های موجود در بازار می باشند.

 

چاپ کارت ویزیت های نوشتاری در شیراز

( کتان آلمان | کتان امباس | کارتی | کرافت | مقوا پشت طوسی  )

این سری کارت ویزیت ها بدون روکش می باشند و برای نوشتن بسیار مناسب می باشند. سایز این کارت ویزیت ها معمولا در سایز ۴.۸ در ۸.۵ سانتی متر می باشد که بهتر است حدود ۳ میل از طرفین کارت ویزیت لقی طراحی در نظر گرفته شود. این نوع کارت ویزیت ها جزء پرطرفدار ترین کارت ویزیت های موجود در بازار می باشند هم به لحاظ قیمتی و هم از لحاظ جنس. فقط نکته این که در این نوع کارت ویزیت که حائز اهمیت است این است که برای چاپ کارت ویزیت های کتان امباس و کتان آلمان بهتر است از رنگ های تیره و به اصلاح تمپلات استفاده نگردد.

 

چاپ کارت ویزیت لیبل در شیراز

کارت ویزت لیبلی به صورت پشت برچسبدار می باشد و کلیه این کارت ویزیت ها در ابعاد ۸.۵ در ۴.۸ می باشند.

 

چاپ کارت ویزیت های گلاسه و بافت دار براق در شیراز

( گلاسه یووی | چرمی | سوسماری )

این سری کارت ویزیت ها دارای روکش می باشند که امکان نوشتن روی آنها را فراهم نمی کند. البته امکان چاپ کارت ویزیت گلاسه یووی بافیلتر یا بدون روکش یووی می باشد ( No UV ) .کارت ویزیت های گلاسه یووی و چرمی و سوسماری در سایز ۸٫۵ در ۴٫۸ به صورتی لتی محاسبه می شوند که امکان چاپ این جنس ها تا سایز ۳۴ در ۴۸ سانتیمتر فراهم می باشد. چاپ کلیه این کارت ویزیت ها بسیار عالی می باشد و کلیه رنگ ها شفاف و درخشنده خواهند شد.

 

چاپ کارت ویزیت لمینت براق و مات در شیراز

کارت ویزت های لمینت براق یا مات برروی کاغذ گلاسه ی ۳۰۰ گرم چاپ شده و بعد از چاپ روکش لمینت ۱۵۰ میکرون برروی آن قرار می گیرد. لمینت براق یا مات استحکام فوق العاده ای به کارت ویزیت می بخشد و به شدت مانع از خم شدن و پاره شدن کارت ویزیت می گردد. کلیه رنگ های چاپ شده برروی کارت ویزیت لمینت براق و مات بسیار زنده و پررنگ می باشد و محدودیت رنگی در چاپ این کارت ویزیت وجود ندارد. کلیه کارت ویزت های لمینت شده دور گرد می باشند.

 

چاپ کارت ویزیت لمینت برجسته در شیراز

یکی از انواع کارت ویزیت های موجود در بازار کارت ویزیت لمینت برجسته است که جز زیباترین انواع کارت ویزیت می باشد. جنس لمینت برجسته از ۲ ورق گلاسه ۳۰۰ گرم تشکیل شده که به همراه سلفون مات به یکدیگر کاملا پرس شده اند که این امر سبب شده این گونه کارت ویزیت ها از ضخامت بسیار خوبی برخوردار باشند. برای برجسته کردن کارت می توانید قسمت های دلخواهتان را در فایلی جداگانه ارسال نمایید که برروی کارت به صورت یووی چاپ و براق و برجسته گردد.

 

چاپ کارت ویزیت مخملی در شیراز

کارت ویزت مخملی به دو صورت موجود می باشد، در حالت اول روکش سلفون مات مخملی نرم بر رروی گلاسه ۳۰۰ گرم قرار می گیرد که در دو سایز ویزیتی و ۹ در ۶ موجود می باشد، و در حالت دوم سلفون مخملی برروی لمینت ( البته در این مدل از روکش لمینت استفاده نمی گردد و از ۲ عدد گلاسه ۳۰۰ گرم که به یکدیگر پرس شده اند استفاده می شود ) قرار می گیرد. کیفیت رنگ این روی این کارت ویزیت بسیار عالی می باشد و محدودیت رنگی برای چاپ وجود ندارد.

 

چاپ کارت ویزیت طلاکوب در شیراز

طرح های کارت ویزیت های طلاکوب بر روی گلاسه ۳۰۰ گرم چاپ می شوند و در کارت ویزیت های لمینت مات و براق ابتدا طرح چاپ شده و طلاکاری می شود و سپس برروی چاپ و طلا روکش لمینت قرار میگیرد که عمر طلاکاری را چندین برابر می کند، ولی در سایر کارت ویزیت ها پس از روکش ، کارت ویزیت طلاکوب می شود. نکته ای که در طراحی کارت ویزیت های طلاکوب حائز اهمیت است این است که در زیر ناحیه ای را که می خواهید طلاکوب شود بهتر است طرحی چاپ نشود و ثانیا از خطوط نازک هم برای ناحیه طلاکوب استفاده نگردد.

 

چاپ کارت ویزیت مربع در شیراز

کارت ویزیت های مربع در مدل های لمینت با روکش ۱۵۰ میکرون و لمینت با ۲عدد گلاسه ۳۰۰ گرم پرس شده موجود می باشند که در حالت ابتدایی کارت ویزیت مربع در قطع ۵.۵*۵.۵ به دو صورت روکش لمینت مات و روکش لمینت براق ۱۵۰ میکرون است و سایر کارت ویزیت های مربع دارای روکش سلفون مات می باشند که در نواحی یووی و طلاکوب براق می شوند و سایز آنها نیز ۵.۹ در ۵.۶ می باشد.

 

چاپ کارت ویزیت پی وی سی PVC (جنیوس) در شیراز

جنس این سری از کارت ویزیت ها از پی وی سی PVC ( جنیوس ) می باشد. مشابه کارت ویزیت پی وی سی را روزانه شما به دستان خود دارید مانند کارت عابر بانک و یا گواهی نامه (جدید) و… استفاده از این کارت ویزیت ها علاوه بر مقاومت بسیار بالا و چاپ رنگ های زنده بسیار شیک می باشد. قیمت کارت ویزیت پی وی سی به دلیل متریال مصرفی از سایر کارت ویزیت ها بالاتر می باشد.

 

چاپ کارت ویزیت حرفه ای

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir