طراحی بسته بندی محصول (Packaging Design) یا پکیجینگ دیزاین بخش قابل توجهی از تجربه کلی مشتری از یک برند ر...
برخی از کسبوکارها صرفاً به دنبال بستهبندی معمولی نیستند و میخواهند محصولاتشان در میان اجناس دیگر خاص و...
طراحی بسته بندی، ساختار، مواد، رنگ، تصویر، تایپوگرافی و اطلاعات نظارتی با عناصر طراحی فرعی است تا محصولی ...
طراحی بسته بندی (Packaging Design)، به طور خیلی ساده و خلاصه، یعنی ساخت یک بخش خارجی برای محصولات. یک طر...
این جعبه ها و کیسه ها که نماد شرکت جواهرسازی افسانه ای امریکایی تیفانی و شرکا شده اند، استعاره ای از تجمل...
طراحی بسته بندی علم، هنر و فناوری محافظت از محصول برای نگهداری، انبار، انتقال و توزیع، ذخیره، فروش و است...
بسته بندی میوه خشک امروزه و نقش آن در صادرات بیش از پیش مهم میباشد توجه به نکاتی همچون کیفیت، طرح و رنگ م...
بسته بندی، عنصری مهم در صادرات کالا های مختلف به سراسر دنیا است که نه تنها بر ایمنی بلکه در هزینه ها، ارت...
1
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن