چگونه لوگوی خودمان را طراحی کنیم؟

شما یک طراح هستید، پس هرچیزی که طراحی می‌کنید نمونه کار شماست، زمانی که مشتریان شما برای دیدن نمونه کارهایتان به سایت شما سر می‌زنند، مطمئنا خلاقیت در لوگوی خود شما، ارزش زیادی برای آن‌ها دارد. پس چگونه می‌توان از طراحی لوگوی خود گذشت؟
زمانی که طراحی لوگویتان به مشکل می‌خورد، چه باید بکنید؟

شاید شما هم از طراحانی باشید که نمی‌توانید کار طراحی لوگوی خود را به اتمام برسانید، اما مطمئن باشید که شما تنها نیستید و طراحان زیادی هستند که این مشکل را دارند و نمی‌توانند کار طراحی لوگوی خود را به پایان برسانند.

در حقیقت اگر شما نمی‌توانید روی داشته‌های خود برای طراحی لوگو کار کنید، این مشکل بزرگی است. دائما در حال فکر کردن، ایده دادن و طراحی لوگو هستید اما فکر می‌کنید که طرحتان نهایی نیست یا هنوز کاملا نمی‌تواند آماده ارائه باشد. حقیقت این است که داده‌های شما برایتان دائما در حال گسترش است و این خود باعث می‌شود که شما فکر کنید هیچ‌وقت لوگویی که طراحی کردید کامل و آماده نیست.

شاید طراحی لوگو برای مشتریانتان که شاید حتی کار آن‌ها را به خوبی نمی‌شناسید، برای شما راحت‌تر از طراحی لوگو برای خودتان است. سخت بودن طراحی لوگو برای خودتان یک دلیل دارد؛ شما بیش از حد به خودتان نزدیک هستید و بهترین چیز را برای خودتان می‌خواهید.

اما سوال مهم این است که باید چه کرد؟

فقط کار را تمام کنید حتی اگر بهترین نیست فکر کنید این لوگو صرفا برای فعلا خوب است و در آینده بهتر خواهد شد.

طراحی لوگویتان را به یک طراح دیگر بسپارید، شاید به نظر شما این کار تقلب باشد اما اینگونه نیست. به خصوص اگر آن طراح کار را به خوبی تمام کند. داشتن لوگویی که شخصی دیگر طراحی کرده است هزاران برابر بهتر از نداشتن لوگو است.

از دوستان یا همکارانتان بخواهید که شما را توصیف کنند. دانستن این موضوع که شما پیش دیگران چگونه به نظر می‌رسید می‌تواند در طراحی لوگوی برای خودتان بسیار مفید باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir