طراحی قالب اینستاگرام چیه ؟

قالب یکسان و یکپارچه ای که توی همه پست های اینستاگرام به صورت یکسان قرار میگیره، قالب پست اینستاگرام نامیده میشه. این قالب از لوگو و رنگ سازمانی برند شما پیروی میکنه و اطلاعات تماس مجموعه شما رو درون خودش داره. طراحیش یکبار انجام میشه و به صورت فایل لایه باز تقدیم میشه که به راحتی قابل استفاده اس. هم با موبایل هم با کامپیوتر.

 

چرا طراحی قالب اینستاگرام مهمه ؟

داشتن قالب پست اینستاگرام باعث میشه هم پیج مرتب و منظمی داشته باشید، هم برای ذهن کاربران موندگارتر بشید. به شکلی که رنگ و لوگوی شما بین فیدهای روزانه اینستاگرامی به چشمش بیاد و بهش دقت کنه. یکی دیگه از مزیت های داشتنش اینه که چون شماره و اطلاعات تماستون به درستی توی همه پست ها هست، هر کدوم از آگهی های شما رو تاثیرگذارتر میکنه. بیننده به محض اینکه پست رو میبینه، میتونه با شما ارتباط بگیره.

اینستا

چگونگی طراحی قالب اینستاگرام در شیراز

در فضای اینترنت قالب‌های بسیاری وجود دارد که شما می‌توانید از آن‌ها به صورت آماده استفاده کنید. یا به یک طراح حرفه­ ای در این زمینه سفارش کار دهید. تیم ما در زمینه طراحی قالب اینستا و... در خدمت شماست.

 

 

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir