طراحی کاتالوگ تبلیغاتی اصولی با توجه به فضای رقابتی در دنیای کسب و کار و تبلیغات و بازاریابی باعث موفقیت ...
سرنسخه پزشکی یکی از مهمترین ملزومات هر پزشکه. کاغذ سربرگ دار و سرچسب داریه که هر پزشک نتایج معاینات و نسخ...
طراحی و چاپ تراکت یکی از بهترین و آسان ترین روش های بازاریابی، معرفی خدمات و در واقع یکی از پر قدرت ترین ...
وقتی وارد یک کادر اداری می شوید سربرگ ها جزو اولین ضروریاتی در اداره است که به نظرتان مشهود میآید.
رزومه شرکت (Company Profile) ارزش آن شرکت بههمراه مأموریت، اهداف و عملکردش را به سرمایهگذاران و ذینفعا...
پوستر را معمولا برای دادن اطلاعات در مورد موضوعات مختلفی استفاده میکنند که این اطلاعات باید جامع و محدود...
بروشور شامل اطلاعات کسب و کارها، خدمات یا محصولات در قالب صفحات کاغذی تا شده است
اکثر ما ترجیح می دهیم به جای استفاده از ابزارهای حرفه ای یا کمک گرفتن از یک متخصص، کارهایمان را خودمان ان...
احتمالا شما هم میدانید که هدف از طراحی کاتالوگ این است که طیف وسیعی از کالاهای موجود در اسرع وقت قابل دست...
بروشور ها یکی از انواع مختلف تبلیغات چاپی هستند که بسیار هم پرکاربرد و البته تاثیر گذار اند و میتوانند فر...
تراکت یکی از قدرتمندترین ابزارهای تبلیغاتی است که در جوامع گوناگون و برای کسب و کارهای مختلف کاربرد فراوا...
در دنیای پر رقابت امروز، به خصوص در شبکه اجتماعی اینستاگرام، که امروزه به عنوان بستری مهم برای انواع کسب ...
1 2 3 4 5 6
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن