بیلبورد یک رسانه و ابزار برای اطلاع رسانی است. طبق تعریفی که در دیکشنریها آمده، بیلبورد یک صفحه ایست که ...
در دنیای اینترنت نیز مانند دنیای واقعی صرف ساخت یک سایت آنلاین فروش خدمات یا محصولات نمیتواند منجر به ور...
طراحی بیلبورد تبلیغاتی یا تبلیغات محیطی یکی از روشهای موفق بازاریابی و برندینگ برای کسب و کارها بزرگ شنا...
کاتالوگ ها یکی از ابزارهای مهم برای داشتن فروش بیش تر است. به عبارتی دیگر، از کاتالوگ های چاپی به عنوان م...
امروزه در دنیای تجارت و کسب و کار، موثرترین روش برای رشد و پیشرفت و کسب سود و درآمد، تبليغات و بازاريابي ...
هر فعالیتی که از اینترنت (و شاید همراه با کانالهای دیگر) برای ایجاد آگاهی، علاقه یا انجام فعالیتی دربار...
تبلیغات ( تبلیغ ) یک تکنیک کارآمد و موثر برای ترویج کالا، خدمات و ایدهها است. این یک شکل و روشی از ارتبا...
وقتی قرار است در مورد موضوع خاص تبلیغات انجام دهیم و یا نظر و توجه افراد دیگر را نسبت به یک موضوع جلب نما...
طراحی بنر تبلیغاتی در تبلیغات بنری اهمیت بسیار زیادی دارد و اگر نتوانید طراحی خوبی داشته باشید، قطعا نمی...
سن ایچ و دیگر هیچ...». خب قطعا منظورمان تبلیغ کردن برای سن ایچ نیست. فقط منظورمان این است که بگوییم این ی...
هدف غایی از هر نوع تبلیغات در کسب و کار، جذب نگاه مخاطب است. اما این جذب کردن با نگهداشتن نگاه آنها گام ...
1 2
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن