تبلیغات موثر چیست؟

تا به حال برایتان پیش آمده که یک محصول جدید و یا کالا و خدماتی که به تازگی به بازار آمده را از روی تبلیغات آن انتخاب کنید؟ یا مثلا اتفاق افتاده که تبلیغات یک خوراکی، یک وسیله یا یک فعالیت جدید، آنقدر شما را به خودش جذب کند که برای تهیه آن اقدام کنید؟

شاید بتوان گفت یکی از بهترین راه‌هایی که می‌توانید از طریق آن مخاطب را به خودتان جذب کنید، تبلیغات است. تبلیغات در دنیای مارکتینگ آنقدر اهمیت دارد که شرکت‌ها و صاحبان کسب و کارها، زمان زیادی را به آن اختصاص می‌دهند و بودجه جداگانه‌ای برایش در نظر می‌گیرند. اما باید بدانید که تبلیغات از راه‌های گوناگون و با روش‌های خاصی انجام می‌گیرد که هر فردی در فعالیت مارکتینگ خود باید آن را بداند.

تبلیغ

تبلیغات چیست؟

اجازه بدهید از معنی خود کلمه تبلیغ شروع کنیم؛ تبلیغ یعنی رساندن پیام، اطلاع‌رسانی کردن.

تبلیغات در اصطلاح یعنی پیامی که به مخاطب می‌رسانید تا توجهش را به ایده، محصول، خدمت یا شرکتتان جلب کنید. این پیام در واقع یک فراخوان یا call to action عمومی است که قرار است در چند دقیقه (یا حتی چند ثانیه) ما را مجاب کند که با این محصول تجربه بهتری خواهیم داشت.

 

چطور تبلیغات موثر انجام دهیم؟

برای آن که بدانید روش های تبلیغات موثر چه چیزهایی هستند و چطور می‌توان آن‌ها را انجام داد، به موارد زیر توجه کنید:

۱. تبلیغات از طریق شبکه‌های اجتماعی
۲. بازاریابی محتوایی یا کانتنت مارکتینگ
۳. ایمیل مارکتینگ
۴. اینفلوئنسر مارکتینگ
۵. ویدیو و تیزر تبلیغاتی
۶. تبلیغات چاپی

تبلیغ 2
نکات مهم برای تاثیرگذاری تبلیغات در شیراز

اگر می‌خواهید روش های تبلیغات موثر را به درستی به کار ببندید و در کمپین تبلیغاتی خود به موفقیت برسید، باید چند نکته کوچک، ساده، اما در عین حال مهم را رعایت کنید:

۱. مخاطب شناسی
۲. استفاده از رسانه‌های مختلف
۳. استفاده از زمان و مکان مناسب


سخن آخر

روش های تبلیغات موثر که در این مطلب از آن‌ها نام بردیم، می‌توانند راهی باشند برای اینکه شما را به موفقیت در تجارتتان برسانند. زمانی که یک محصول به درستی و با کیفیت بالا تولید می‌شود، با تبلیغات اصولی، در کوتاه‌ترین زمان به شهرت می‌رسد. ماندگاری نام تجاری شما در ذهن مخاطب، با تبلیغ درست و روش‌های خاص آن صورت می‌گیرد که اگر به آن‌ها توجه کافی شود، موفقیت شما در کارتان را تضمین می‌کند. بنابراین توجه به راه‌های تبلیغ و انتخاب بهترین روش برای آن، کاری است که باید آن را در کارتان جدی بگیرید و بخش مهنی از فعالیتتان را متوجه آن کنید.

 

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی تبلیغات در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت تبلیغات حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی تبلیغات را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک تبلیغات حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir