ارائه پیام تبلیغات در قالب و فرمت گرافیک و با شیوه هنری، شمای کلی بنر می باشد. بنرها همانند پوسترها جهت ت...
طراحی و چاپ بنر را می توان به عنوان یکی از پرکاربردترین ابزارهای تبلیغاتی معرفی کرد. تولید محتوا تصویری ب...
در یک جمله به تابلوهای بزرگ چاپ شده بنر گفته میشود. بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد...
تبلیغات بنر، دید تجاری را در مخاطب ایجاد کرده و منجر به رسمیت شناختن برند می شود. این تبلیغات باعث میشون...
به جرات میتوان گفت رنگ ابزاری قدرتمند در دستان طراحان است. رنگ تأثیر قابل توجهی بر ذهن انسان میگذارد و ...
تبلیغات بنری یک روش بازاریابی قدیمی است که هنوز تاثیر خود را از دست نداده است.
به طور کلی تمامی بنرهایی که برای یک وب سایت طراحی میشوند، از قیمتهای مختلفی برخوردار هستند. حال این قیم...
1
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن