تعرفه طراحی بنر سایت

به طور کلی تمامی بنرهایی که برای یک وب سایت طراحی می‌شوند، از قیمت‌های مختلفی برخوردار هستند. حال این قیمت با توجه به عوامل گوناگونی مثل نوع نرم افزاری که برای طراحی بنر به کار گرفته می‌شود، میزان کیفیتی که بنر دارد و اندازه‌ی آن، تغییر پیدا می‌کند. بدیهی است که به هر میزان که بنرهای تبلیغاتی شما پیشرفته‌تر و جذاب‌تر باشند، قیمت آن‌ها هم افزایش می‌یابد. برخی از بنرهای خاص هم وجود دارند که بازدهی فوق العاده‌ای دارند انا با قیمتی بسیار بیشتر از آنچه که فکرش را می‌کنید فروخته می‌شوند. 

طراحی بنر سایت چیست؟

بدون شک برای همه ما پیش آمده است که وارد یک وب سایت شدیم و با بنرهایی که ما را به سوی دریافت خدمات می‌برند، مواجه شده‌ایم. در واقع بنرهای یک وب سایت، شالوده‌ی این وب سایت هستند که تمامی ویژگی‌های محصولات آن را به دیگران معرفی می‌کنند. این بنرها در حوزه‌های مختلف تبلیغاتی قرار می‌گیرند تا ترافیک سایت را افزایش دهند. حال در اینجا اگر شما طراحی بنر سایت را بلد نباشید و یا آن را به افراد متخصص در این زمینه نسپارید، ضرر خواهید کرد.

طراحی بنر یک وب سایت به مجموعه فعالیت‌هایی گفته می‌شود که طی آن یک بنر خاص با محتوایی خاص تدوین شده و در معرض دید تمامی افرادی که از یک وب سایت دیدن می‌کنند، قرار می‌گیرد. این بنر اغلب باید شکل و شمایلی تاثیر گذار و جذاب داشته باشد تا مشتری را به سوی خدمات و محصولات یک برند فرا خواند.

دلیل اهمیت طراحی بنر برای یک وب سایت

طراحی بنر سایت از آن جهت اهمیت دارد که اگر بر پایه‌ی اصول تدوین شده در این زمینه انجام بگیرد، می‌تواند کاربر را به قسمت‌های مختلف یک وب سایت سوق دهد و او را با محصولات این سایت آشنا کند. حال اگر بنرهای وب سایت شما که تبلیغاتی هم هستند، بتوانند با جذابیت خود بر روی ذهن مشتری تاثیر بگذارند، توانایی این را خواهند داشت که فروش این وب سایت را افزایش دهند و مشتریانی واقعی و بالفعل را جذب کنند.

 اگر شما بنری جذاب را با توجه به آنچه که آموخته‌اید طراحی کنید، می‌توانید تمرکز مشتری را به محصولات خودتان هدیه دهید و در نهایت هم پیروز میدان باشید. این اتفاق در نهایت موفقیت یک وب سایت در عرصه فروش را به همراه دارد.

نکات مهمی که در طراحی بنرهای مخصوص یک وب سایت باید مورد توجه قرار بگیرند!

همواره توجه داشته باشید که هنگام طراحی بنر سایت اندازه‌ها و معیارهایی که با فضای طراحی بنر هماهنگ شده‌اند را در نظر بگیرید و از میزان استاندارد این اندازه‌ها تجاوز نکنید. بدیهی ست که بنرهایی که طبق اصول مربوط به فضا طراحی شوند، بیشتر از سایر بنرها مقبول هستند.

برای این که بتوانید به کمک بنرهایی که طراحی کرده‌اید، مشتریان را به سمت خرید سوق دهید، باید اطلاعات خلاصه‌ای را از ویژگی‌های محصولات خود در این بتر بگنجانید و در صورت لزوم لوگوی برند خود را تیز در آن چاپ کنید.

این که متنی که شما به کار گرفته‌اید ساده و خوانا باشد، نقش زیادی در افزایش فروش دارد. در واقع مشتریان تمایل دارند که برندهایی را برای برطرف کردن نیازهای خود انتخاب کنند که تبلیغاتی بدون دردسر و ساده را نشر داده‌اند.
برای جذب مخاطب باید رنگ‌هایی که نظر افراد را جذب می‌کنند را انتخاب کنید و تصاویری جذاب را در بنر به چاپ برسانید.
اطلاعات مندرج در بنرهای تبلیغاتی یک وب سایت علاوه بر این که باید خلاصه باشند، باید مفید هم باشند.

مزایای طراحی بنر

طراحی بنر برای سایتی که نوپا است و به تازگی وارد بازار فروش شده است و همچنین برای سایتی که‌ چندین و چند سال است که در یک زمینه خاص فعالیت دارد، می‌تولند مزایایی داشته باشد. با طراحی چنین بنرهایی علاوه بر این آگاهی مشتریان از یک برند افزایش پیدا می‌کند و به اصطلاح برندینگ صورت گیرد و ویژگی‌های این برند برای تمامی افراد شفاف سازی می‌شود، هزینه‌های تبلیغات هم کاهش پیدا می‌کنند و در مقابل، بازدهی تبلیغات بالا می‌رود. از این رو تبلیغات بنری را یک شیوه‌ی نوین از تبلیغات می‌دانند که می‌تواند برای مشتری و برای مؤسسات تولیدی و فروشگاهی سودآور باشد. افزون بر این موارد، شما می‌توانید میزان اثر بخشی کمپین‌های تبلیغات بنری خود را تیز با معیارهای مختلف بسنجید و در صورت لزوم نقاط ضعف بنرهای تبلیغاتی خود را برطرف کنید.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir