مزایده خودرو ، به نوعی از معامله گفته میشود که در ابتدا خریدار حداقل قیمتی را که حاضر است ماشین خود را ب...
اصولا در آخر سال، شرکتها سعی میکنند با سفارش سالنامه و سررسید و هدیه دادن آن به دیگران شرکت خود را تبلی...
اکثر شرکتهای موفق، برای معرفی کلی شرکت، لیست عوامل، خدمات و محصولات خود از رزومه شرکت استفاده میکنند. ر...
کارت ویزیت در کلامی خلاصه و رسا، وسیله ایست ابتدا برای معرفی شما و سپس ارائه راههای تماس با شما.
پوستر را معمولا برای دادن اطلاعات در مورد موضوعات مختلفی استفاده میکنند که این اطلاعات باید جامع و محدود...
سرنسخه پزشکی یکی از مهمترین ملزومات هر پزشکه. کاغذ سربرگ دار و سرچسب داریه که هر پزشک نتایج معاینات و نسخ...
وقتی قرار است در مورد موضوع خاص تبلیغات انجام دهیم و یا نظر و توجه افراد دیگر را نسبت به یک موضوع جلب نما...
اگر بخواهیم رزومه را تعریف کنیم می توان گفت به سوابق درسی و کاری کاربران، رزومه یا سی وی می گویند و در تق...
شرکت های بزرگ و کوچک به عنوان راهی برای تبلیغ به بروشور نیاز دارند. بروشور یک روش مختصر برای به اشتراک گذ...
حتما برایتان پیش آماده است که درطول یک پیادهروی یک ساعته در خیابان چندین تراکت دریافت کنید و یا بروشورها...
پوستر (انگلیسی: poster) یا دیوارکوب، که به آن اعلان آفیش و پلاکات نیز میگویند، صفحات کاغذی در ابعاد تقری...
بنر روش انتقال پیام تبلیغاتی است که طرح گرافیکی دارد و شامل تصویر و متن است . امروزه بنرهای تبلیغاتی یکی ...
1 2 3
آدرس: شیراز ، خیابان قصردشت ،بین کوچه 38 و 40 ،ساختمان تفرشی ، طبقه سوم ، واحد 7
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن