۴ نرم افراز برتر طراحی لوگو در سال ۲۰۱۸

شاید برای شما هم پیش آمده باشد هنگام طراحی لوگو و اجرای لوگو برایتان سوال پیش آمده که با چه نرم افزاری لوگو و آرم خود را طراحی کنید. ما در این مقاله به معرفی ۴ نرم افزارحرفه ای طراحی لوگو می پردازیم. برای طراحی لوگو نرم افزارهای زیادی طراحی شده، ولی تمامی نرم افزارهای نیاز طراحان گرافیک و بخصوص طراحان لوگو را تامین نمی کند.

۱- کورل دراو Corel draw- سریع و قدرتمند

کورل یک نرم افزار بردای است که به دست بنگاه کورل در شهر اتاوای کانادا ساخته و بازاریابی شد.

کورل دراو که معمولاً برای طراحی و کمتر برای ویرایش تصاویر مورد استفاده قرار می‌گیرد، از هر دو مدِ بُرداری و پیکسلی پشتیبانی می‌کند. یکی از نرم افزارهای قوی در زمینه طراحی لوگو است. نرم افزار گرافیک کرل دراو علاوه بر قابلیت طراحی لوگو در زمینه طراحی پوستر، لوگو، کارت ویزیت، طراحی جعبه و اسم، نسبت به سایر نرم افزارهای موجود در لیست، جدیدتر است.

۲- ادوب فتوشاپ Adobe Photoshop-

فوتوشاپ یکی از معروفترین نرم افزارهای گرافیکی در زمینه طراحی و کار بر روی عکس است ، فوتوشاپ توسط شرکت ادوب طراحی شده . کار اصلی این نرم افزار,تدوین عکس است که می‌توان با امکانات موجود نرم افزار گرافیکی فوتوشاپ عکس‌ها تغیرات بسیار زیاد و متنوع ای را به وجو آورد. زادگاه فتوشاپ ایالت میشیگان آمریکا بوده‌است. این نرم افزار یک نرم افزار گرافیکی خفن برای کار برروی تصاویر است ولیکن مشکلاتی دارد برای کاربرانی که طراحی وکتوری انجام میدهند مانند طراحی لوگو ، طراحی کاتالوگ ،طراحی ست اداری و .... زیرا فوتوشاپ یک نرم افزار پیکسلی است و برای ویرایش تصاویر ساخته شده اما با این حال با وجود امکانات گسترده برخی از طراحان لوگو و کاتالوگ از آن برای طراحی استفاده می کنند.

۳- ادوبی ایلوستریتور Illustrator-

پس از آن که شرکت ادوب نتوانست محیط خوبی برای طراحی های وکتوری مانند طراحی لوگو ، طراحی شخصیت ها ، . و ...را برای کاربران خود در نرم افزار ادوب فوتوشاپ فراهم کند دست به ساخت نرم افزار وکتوری جهت طراحی گرافیک زد و نرم افزار ایلوستریتور را برای کاربرانی که قصد انجام پروژه های از قبیل طراحی لوگو، طراحی پوستر ، طراحی کاتالوگ و ... را دارند تولید کرد.

۴- Sothink Logo Maker

نرم افزاری برای طراحی و ساخت لوگو ها با استفاده از چندین هزاران عنصر گرافیکی رایگان و گزینه های بسیار می باشد. این نرم افزار نرم افزار تخصصی لوگو می باشد ولیکن با اینکه نرم افزار تخصصی طراحی لوگو می باشد در بین کابران و طراحان گرافیک طرفدار زیادی ندارد و گرافیست های طراح لوگو از آن استقبال نکردند.

برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تماس های 07136669561 و 09380329474 تماس بگیرید

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir