تولید محتوای متنی با کیفیت بالا برای موفقیت هر وب سایت بسیار مهم است.
طراحی سایت به صورت حرفه ای تابع قواعد سطح بالاتری است. ما در اینجا به طور مختصر به بیان 9 مورد از این قوا...
با تحقیقاتی که از سوی پایگاه بدست آمده است، نشان می دهد که بیشتر موسسان شرکت ها مزایای روانشناسی رنگ ها ر...
شما یک طراح هستید، پس هرچیزی که طراحی میکنید نمونه کار شماست، زمانی که مشتریان شما برای دیدن نمونه کارها...
شاید برای شما اتفاق افتاده باشد که مدتها سخت کار میکنید اما ناگهان ایدههای خلاقانه شما از بین میرود. ...
در میان هنرهای تجسمی، شاید در هیچ یک از رشتهها به اندازه طراحی گرافیک با هجمه اصطلاحات فرنگی رو به رو نب...
شاید برای شما هم پیش آمده باشد هنگام طراحی لوگو و اجرای لوگو برایتان سوال پیش آمده که با چه نرم افزاری لو...
المانهای بصری یک برند را هویت بصری می گویند که شامل : رنگ، فونت، فرم و شکل، که هر کدام به تنهایی، و مجمو...
امروزه صنعت تبلیغات درحالی که پشتوانهی قدرتمندی برای تضمین کیفیت ندارد!، انواع محصولات گوناگون را (ایجا...
user interface یا رابط کاربری را به معنای ساده تر می توان اینگونه توضیح داد که به کلیه اعمالی که دسترسی ک...
لوگو فانتزی برای دریم لیگ موضوعی است که امروز قرار است در این مطلب به آن بپردازیم. اما پیش از آن که بخواه...
شاید برای شما هم اتفاق افتاده که بخواهید اطلاعات و محصولات خود را به صورت یک کتاب چاپی، کاتالوگ چاپی و یا...
1 2 3 4 5
آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100
شماره تماس دفتر : 07136669561
شماره تماس : 09380329474
واتس آپ : 09380329474
ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir
طراحی آرم و لوگو بر اساس شرایط برند، در سه دسته بندی ایده پردازی و اجرا می گردد.
دسته اول: لوگو تصویری که خود شامل مونوگرام و یا پیکتوگرام می باشد.طراحی آرم به روش مونوگرام به این معنی است که در طراحی نماد برند از حروف اول نام تجاری استفاده شود.مانند حرف M در لوگو مک دونالد .طراحی نشان تجاری به سبک پیکتوگرام به این مفهوم است که لوگو در واقع یک المان کاملا شناخته شده بصری است مانند ستاره سه پر مرسدس بنز.
دسته دوم: لوگو نوشتاری است به این مفهوم که در طراحی نشان تجاری، نام برند به روشی متمایز فونت های مرسوم ولی کاملا ساده و جذاب طراحی می گردد. این روش به طراحی لوگوتایپ یا تایپ فیس برند نیز معروف است.
دسته سوم: لوگو ترکیبی نام دارد که از ترکیب هردو نوع اول و دوم پدید می آید که نوع سوم عملا کارامدتر و دارای اثرگذاری بالاتری است. برندها برای به یادماندنی شدن و جذابیت بصری بیشتر هم به لوگو و نماد تصویری نیازمند هستند و هم لوگوتایپی قدرتمند.
تمامی حقوق این وبسایت برای گروه طراحی پریساتیس محفوظ است. استفاده غیر تجاری از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
© طراحی سایت و سئو : سیرن