قیمت طراحی بنر اینستاگرام

طراحی بنرهای تبلیغاتی یکی از تاثیرگزار ترین راه‌حل ها برای تبلیغات می‌باشند، امروزه بنرهای تبلیغاتی زیادی در سراسر اینترنت مشاهده می‌شود و این نشانه بازخورد عالی این نوع تبلیغات برای تجارت‌های مختلف است، اغلب تجارت‌های بزرگ با طراحی بنر تبلیغاتی اینستاگرام و تلگرام و خصوصاً سایت‌های اینترنتی فرایند برندینگ را برای تجارت خود انجام می‌دهند و هزینه‌های فراوانی را نیز برای این کار می‌پردازند، همه این‌ها نشانه بازخورد این روش هست. امروزه با توجه به‌شدت رقابت در بین تجارت‌های مختلف طراحی بنر حرفه ای و تبلیغ آن می‌تواند برای هر تجارتی مفید باشد آما با توجه به هزینه‌های بالای رزرو بنرهای تبلیغاتی در اینترنت معمولاً کسب و کارهای بزرگ را مشاهده می‌کنیم که در حال نمایش آن‌ها هستند.

 

طراحی بنر اینستاگرام حرفه ای

طراحی بنر اینستاگرام چیست؟

اینستاگرام یکی از بزرگ ترین و پر مخاطب ترین برنامه های مجازی است که چیزی حدود هفتصد میلیون کاربر دارد. با این وجود به جرات می توان گفت که تعداد کاربران آن نیز روز به روز در حال زیاد شدن است. مسلما این برنامه به خاطر جذابیت هایی که دارد بزرگ و کوچک را به خود جذب نموده است. از این رو باید بدانید که در سال های آینده شاید شکوفایی هر آن چه بیشتر این نرم افزار هستیم.

یکی از مهم ترین مزیت هایی که اینستاگرام دارد، قابلیت کسب و کار در آن است. به طور کلی شما می توانید از طریق این نرم افزار درآمد کسب کنید. از این رو سیل عظیمی به این اپلیکیشن هجوم آورده و خواستار کسب درآمد هستند. به همین جهت است اگر کسی بخواهد به تازگی وارد این برنامه بشود و کسب و کار خود را معرفی نماید باید راه طولانی را در پیش بگیرد چرا که تعداد رقیبان در این عرصه بسیار زیاد است.

 البته می توان گفت که راه هایی برای زود تر به هدف رسیدن وجود دارد که مهم ترین آن ها طراحی بنر اینستاگرام است. طراحی کردن بنر های اینستاگرام کار چندان راحتی نیست لذا نیاز به آموزش و تجربه دارد.

 

طراحی تبلیغات در اینستاگرام

 

  • طراحی بنر با کیفیت :

طراحی بنر اگر به صورت استاندارد و متناسب با محصول یا خدمات شما طراحی و در قالب گرافیک خلاقانه قرار گیرد نقش اساسی را در نمایش آگهی شما میگذارد . معمولا Banner  از محتوای تبلیغاتی ( شعارهای تبلیغاتی کوتاه و جذاب )  و اطلاعات جزئی از محصول و ویژگی های آن است تشکیل می شود .

 

  • انتخاب متن تبلیغاتی :

در کنار طرح ، شما میتوانید به صورت چند خط کوتاه در مورد ویژگی محصول یا خدمتی که ارائه می دهید بنویسید . دقت داشته باشید که برای ارائه متن تبلیغاتی در instagram توسط ناشران اگهی محدودیت هایی وجود دارد و شما می بایست برای اثر بخشی بیشتر به صورت کوتاه یک متن خلاقانه و تبلیغاتی مناسب تهیه کنید .

 

  • جایگاه نمایش آگهی :

تصور کنید شما یک طراحی مناسب در اختیار دارید ، یک شعار مناسب و موثر تبلیغاتی هم انتخاب کرده اید ، چیزی که میتواند تکمیل کننده این مورد ذکر شده باشد انتخاب یک جایگاه مناسب برای نمایش اگهی شماست . انتخاب این مرحله بسیار دشوار و گاها عواقب منفی مالی زیادی برای شما همراه دارد . برای اینکه بهترین صفحه یا پیچ را برای درج آگهی خود انتخاب کنید باید حساسیت و بررسی های مختلف را انجام دهید . یک صفحه ای که دارای بازدید واقعی مناسب ، نزدیک بودن موضوع آگهی با صفحه ی اینستاگرامی که میخواهد آگهی شما به نمایش در آورد از مهمترین ویژگی یک جایگاه مناسب نمایشی می باشد . خصوصا هنگامی که راه های مختلفی برای پذیرش تبلیغات در اینستاگرام پیش روی شما قرار میگیرد .

 

سخن آخر

مجموعه پریساتیس با دارا بودن نیروهای متخصص در کوتاه‌ترین زمان و با کیفیت بالا به طراحی بنر و پست اینستاگرام شما می‌پردازد.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir