بازسازی لوگو

ایجاد یک لوگو می تواند یکی از سرگرم کننده ترین و پر فشار ترین قسمت های راه اندازی یک نام تجاری و یا کسب و کار باشد. این اولین چیزی است که مردم متوجه آن میشوند، و هیچ شکی نیست که برند و فعالیت شما توسط لوگوی شما قضاوت می شود.
ما به تازگی تحول برخی از آرم های شناخته شده در جهان را مورد بررسی قرار داده ایم و این جالب است که چگونه درک ما از این برند های بزرگ ممکن است متفاوت با لوگوی اصلی آن برند باشد.
بر طبق تحقیق یک شرکت بزرگ طراحی گرافیک لوگو باید فریبنده باشد تا مخاطب خود را درگیر فکر کردن کند. یک برند بزرگ باید لوگویی طراحی کند که مخاطبانش آن را مورد بررسی قرار بدهند ولی بهتراست ازنامفهوم بودن لوگو خودداری کرد

گرافیک در لوگو نشان می دهد که چگونه فونت ها می توانند احساسات خاصی را ایجاد کنند، و همچنین نشان می دهد که چگونه برخی از لوگوهای خلاقانه از فضای منفی برای اضافه کردن عناصر اضافی به لوگو های خود (مانند پیکان در آرم FedEx مخفی) استفاده می کنند و در بک گراند ذهن مخاطبانش این لوگو ماندگار تر خواهد شد.

از تغییر دادن لوگو و بازسازی لوگو نترسید .بعضی افراد ممکن است بگویند ارزش یک آرم غیر حرفه ای بیشتر از طراحی مجدد آرم است، اما بعد ازچندین سال فعالیت در حوزه طراحی گرافیک و طراحی آرم و لوگو، می توانم به شما اطمینان دهم که بازگشت وجود دارد و فکر می کنم شما شگفت زده خواهید شد.مسیر اشتباه را نباید ادامه داد و برای پیشرفت از مسیرهای جدید نباید ترسید. اگر شما برای کسب و کار خودتان ارزش قائل هستید از بروز کردن لوگو خود حراسی نداشته باشید.

 

تغییر و بازسازی لوگو

باتوجه به شرایط محیطی ، فرهنگی و اجتماعی و تغییر نسل ، بسیاری از لوگو ها نیازمند بهبود و بازسازی هستند .

هر لوگو دارای طول عمر مشخصی  است که براساس ماهیت آن تعیین می شود  و بهتر است که  پس از گذشت مدت زمانی بازسازی و دگرگون شود.

بعضا این تغییرات در جهت ظرافت بخشی به لوگو و آرم انجام می شود و در بسیاری از مواقع به منظور به روزرسانی و تطابق با شرایط حاکم انجام می شود . در برخی موارد دیگر نیز ، اصلاحات لازم بر روی لوگو انجام می شود .

لوگو مانند بسیاری از عناصر دیگر نیازمند بهبود و مدرن شدن می باشد.

 

چرا برندهای معتبر لوگو خود را در طول زمان تغییر داده اند ؟

اگر توجه کرده باشید در طول تاریخ شرکت ها و برندهای معتبر اقدام به تغییر و بازسازی لوگو و آرم خود نموده اند. شرکت اپل ، پپسی ، گوگل ، کوکاکولا و بسیاری از برندهای مشهور دیگر .

اما چرا این اتفاق افتاده ؟ اول اینکه طرح های اولیه معمولا براساس کم تجربگی در سالیان قبل انجام شده و در مراحل های بعدی نکات ریز طراحی دیده و رعایت می گردد ، نکته دوم ، اهمیت نوآوری ، به روز بودن و زیبایی بصری و رفع تکرار برای مخاطبان می باشد ، برندهای بزرگ سعی می کنند حتی در کوچکترین متغییرها نیز به روز و جدید جلوه کنند.

نکته بعدی تغییر شرایط محیطی ، فرهنگی و اجتماعی جوامع است که بر تفکر افراد و انسان ها تاثیر می گذارد و دید انها را نسبت به لوگو ها تغییر می دهد .

مثلا گوگل معمولا هر 5 سال یک بار اقدام به تغییر و نوسازی لوگو خود می کند. یا شرکت اپل ، با اینکه لوگوی ساده ای از تصویر سیب گاز خورده دارد اما در طول زمان ، رنگ لوگو خود را چندین بار تغییر داده است تا به رنگ سفید امروزی رسیده است .

 

بازسازی لوگو گوگل

 

بازسازی لوگو شامل چه مواردی می شود ؟

  • بهبود یک آرم
  • بهبود گرافیک
  • افزایش جذابیت بصری
  • تغییر رنگ
  • مدرن نمودن و بازسازی لوگو براساس شرایط محیطی
  • ساده سازی انتقال پیام 
  • اضافه کردن تصاویر و یا متن و نام برند به آرم

 

 

پیشنهاد ما به شما

پیشنهاد ما به شما این است که از خدمات طراحی و بازسازی لوگو  گروه طراحی پریساتیس استفاده نمایید تا در کمترین زمان با بهترین ایده ها و طراحی بروز لوگوی شما را طراحی کنیم ،شما عزیزان میتوانید برای مشاوره رایگان و کسب اطلاعات بیشتر به صفحه طراحی پریساتیس مراجعه نمایید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، خیابان قصردشت ،بین کوچه 38 و 40 ،ساختمان تفرشی ، طبقه سوم ، واحد 7

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir