تمپلیت اینستاگرام چیست؟

تمپلیت در پست‌های اینستاگرام همان قالب‌های آماده و ازپیش‌ ساخته ‌شده‌ ای هستند که برای تزیین و زیبایی پست‌ها بکار می روند. این قالب‌ها اغلب برای برندهایی که کسب و کار خاصی دارند قابل‌استفاده است و به پیج آنها رنگ و لعاب بیشتری می‌دهد و نمای ظاهری پیج را برای کاربران فریبنده و جذاب می‌کند.

تمپلیت ها، قالب‌هایی منسجم و یکدست هستند که به‌صورت یکسان در همه پست‌های اینستاگرام گنجانده می شوند. لی اوت حاوی لوگو و رنگ برند شما و همچنین اطلاعاتی شامل ایمیل و شماره تماس برای پشتیبانی برند شما هستند.

این قالب اینستاگرام یک‌بار طراحی می‌شوند و به‌صورت فایل‌های لایه باز در اختیار شما قرار می گیرند؛ که می‌توانید محتوای مربوطه خود را در آن وارد کرده و در اینستاگرام پست کنید. درواقع داشتن تمپلیت جذاب برای هر پیجی بااهمیت است. زیرا باعث نظم پیج شده و در ذهن مخاطب ماندگار می‌شود. تا هر بار که پست و استوری از شما منتشر می شود بیشتر در نظر کاربران خودنمایی ‌کند.

 

سفارش طراحی قالب اینستاگرام

اهمیت قالب اینستاگرام 

به دلیل وجود اطلاعات تماس در تمام پست‌ها هر کدام از پست‌ها به‌تنهایی یک تبلیغ و معرفی کامل خواهد بود و بازدیدهای پیجتان را افزایش می‌دهد؛ و هر بازدیدکننده به محض مشاهده پست‌های تان می تواند با شما تماس بگیرد. شما برای حفظ انسجام و یکپارچگی پیج تان می‌توانید از یک قالب در انتشار چندین پست مختلف استفاده کنید و در کوتاه‌ترین زمان پیجی یکپارچه و یونیک برای جذب بازدیدکنندگان فراهم کنید.

طراحی قالب و تمپلیت به یاری بازاریابان و کاربران فعال در زمینه فروش و جذب مشتری آمده تا در یکسان‌سازی و انسجام پیج آن‌ها یاری رسان باشد و پیچ آن‌ها را حرفه‌ای و چشم‌نواز جلوه کند. پس بهتر است قبل از هر اقدامی به دنبال طرحی اصولی و مرتبط با برندتان باشید تا بیشتر و بهتر در ذهن و مشتریان کاربرانتان بمانید. استفاده از رنگ مشخص و خواص که با برند شما ارتباط داشته باشد بسیار در زیبایی قالب تان مؤثر است.

 

سفارش طراحی قالب اینستاگرام در شیراز

 

حرف آخر

این روزها با افزایش محبوبیت اینستاگرام و افزایش هرروزه تعداد کاربران، این پلتفرم به محیطی برای معرفی مشاغل و رونق کسب و کار افراد شده است. اگر صاحب برند و شغل خاصی هستید، اینستاگرام فضایی برای توسعه کسب و کار شما فراهم کرده تا با تولید محتوا و معرفی کالا و خدمات خود بتواند در این شبکه اجتماعی به کسب‌وکار بپردازید.

فقط قبل از هرچیزی باید بدانید در این محیط هم مانند هر فضای اجتماعی دیگر منحصربه‌فرد بودن و دوری از تکرار به شما در رونق کسب تان کمک شایانی می‌کند. هوشیار باشید که کاربران همیشه دنبال محصولات، خدمات،؛ محتوا ها و اطلاعات به‌روز و ایده‌های خلاقانه و یونیک هستند.

دقیقا این همان چیزی است که می‌تواند شما را به ایده‌پردازی در جهت بهینه‌سازی پیج خود راهنمایی کند و تعداد کاربران شما را هر روز بیشتر از قبل کند. اگر تمایل دارید ظاهر پیج شما متفاوت و خاص باشد به شما پیشنهاد می‌کنیم با بکارگیری موارد ارائه شده در این مقاله و دریافت پاسخ خود از سوال، چگونه یک قالب اینستاگرام طراحی کنیم، کسب و کارتان را توسعه دهید و به کسب درآمد در مسیر ارتقاء پیج خود اهمیت بیشتری قائل شوید. 

 

برای سفارش قالب اینستاگرام تماس بگیرید.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir