طراحی مهر آنلاین چیست ؟

طرحی که با استفاده از طرح لوگو یا متن شما به شکل تکرنگ، طراحی میشه. یک مهر میتونه دسته ثابت یا دسته متحرک، معمولی یا اتوماتیک، دارای جوهر یا بی جوهر، ژلاتینی یا لیزری، تک رنگ یا چند رنگ باشه. از اونجایی که ساخت مهر با استفاده از مدارک رسمی ثبتی هر تجارت انجام میشه، رسالت اصلی مهر، رسمیت بخشیدن به مدارک و اسنادی هست که به اون مهر مزین شده اند. مهرها میتونن شامل شماره ثبت، کد اقتصادی، شماره تماس و … باشن که نسبت به درخواست شما روی طرح مهرتون اعمال میشن.

هر مجموعه تجاری یا شخص متخصصی برای حضور توی بازار تجارت و همچنین رسمیت بخشیدن به اسناد و مکاتباتش به مهر نیاز داره. مهرها میتونن در عین سادگی از تایپوگرافی خاصی پیروی کنند یا لوگوی شرکت شما رو طوری زیبا نشون بدن که اسناد و مکاتبات شما رو در عین سادگی، رسمی و قابل اعتماد جلوه بدن. طراحی مهر نیاز به تخصص داره که تیم طراحی ما به خوبی از پسش بر میاد.

ساخت مهر انلاین ، قدیمی ترین و معتبر ترین سند رسمی تاریخ

ساخت انواع مهر روز به روز گستردگی بیشتری پیدا می کند ؛ در تمامی بانک ها ، ادارات و ارگان ها ، مدارس ، سازمان ها و شرکت ها استفاده بی شمار و ضروری از مهر را دیده اید. و حتی اشخاص حقیقی برای خودشان سفارش مهر شخصی می دهند. که در بر دارنده نام و نام خانوادگی یا امضای آنها  ( ساخت مهر امضا ) می باشد .

مهر سازی از قدیمی ترین و معتبر ترین روش های تشخیص هویت به شمار می رفته و هنوز هم یک سند و امضای کاملا رسمی محسوب می شود .

دستگاه ساخت مهر انلاین چیست ؟

معمولا مهرها را به شیوه های ژلاتینی ، برنجی و لیزری می سازند. هر کدام از این روش ها مزیت های مخصوص به خود را دارد .

مهر ژلاتینی چیست ؟

معمول ترین روش ساخت در بازار چاپ مهر همین ساخت به روش ژلاتینی می باشد. مهر ژلاتینی هزینه به نسبت پایینی دارد ، به صورت فوری ( زیر ۱۵ دقیقه ) آماده می شود و می توان از دو دسته ساده ( نیاز به همراه داشتن استامپ دارد ) و پرینتی ( استامپ سرخود دارد و فقط بایستی پس از مدتی استفاده مخزن استامپ را با جوهر مجددا شارژ نمائید ) برای استفاده از آن کمک گرفت ؛ امکان ساخت در سایزهای مختلف از ۱ تا ۱۰ سانتی متر را نیز داراست .


مهر لیزری انلاین 

ساخت مهر  ، لیزری با سرعت بالای ( مهر فوری ) صورت می پذیرد و  مستلزم دقت عمل بالایی است .  یکی ازویژگی های  مهر لیزری این است که این مهر را میتوان در چند رنگ مختلف هم زمان ساخت و این مهر  کاملا اتوماتیک بوده و نیازی به همراه داشتن استامپ ندارند .

 

طراحی مهر اسم

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir