طراحی کارت ویزیت

کارت ویزیت کارتی است که اطلاعات یک کسب و کار را در مورد یک شرکت یا یک فرد می دهد. لازم به ذکر است که این کارت ها لزوما برای کسب و کار ها نبوده و برای معرفی شخصی و شغلی یک یا چند شخص نیز می توان استفاده کرد. پس نیازی نیست که حتما فروشنده یا صاحب شرکت باشید. اگر به طور شخصی خدمات یا آموزشی را ارائه می دهید، به فکر طراحی کارت ویزیت خود باشید.

 

نکاتی مهم در طراحی و چاپ کارت ویزیت

کارت ویزیت که طراحی خوب و درستی داشته باشد باعث می‌شود که شما در میان هزاران کارت ویزیت و رقیب کاری به چشم بیایید. با وجود اینکه امروزه استفاده از کاغذ در کارهای دفتری روبه کاهش گذاشته است اما این جریان درباره‌ی کارت‌های ویزیت اتفاق نیفتاده است و کارت‌های ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار هستند. تأثیر اولیه همیشه ماندگارترین است. به همین علت داشتن کارتی که نه ‌تنها نشان‌دهنده کار و شخصیت شما است، جذاب، تأثیرگذار و به‌یادماندنی باشد بسیار مهم است.

کارت ویزیت حرفه ای

کارت ویزیت یکی از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است. شما کارت ویزیت خود را به مشتریان احتمالی میدهید تا اطلاعات لازم را برای تماس با شما داشته باشند. همچنین می توانید آن را داخل نامه ها بگذارید تا خودتان و کارتان را به دیگران معرفی کنید. مهم نیست که چه استفاده ای از کارت ویزیت خود می کنید، مهم این است که این کارت باید حرفه ای، خوانا و جذاب باشد و به مشتریان کمک کند به خاطر بیاورند که شما چه خدماتی ارائه می دهید و چرا باید به سراغ شما بیایند. کارت ویزیت باید معرف و نماینده خوبی نزد مشتریان احتمالی شما باشد؛ بنابراین در طراحی کارت ویزیت نهایت دقت و توجه را به عمل آورید. هر چند توجه به تمامی نکات برای طراحی روی یک تکه مقوای کوچک چندان ساده نیست، اما امکان پذیر است. 

قیمت انواع چاپ کارت

دسته بندی و قیمت انواع کارت ویزیت بر اساس جنس

طراحی کارت ویزیت یک قسمت ماجرا و چاپ آن بر روی متریال های مختلف بحث دیگری است. البته این دو مرحله بی ربط به هم نیستند. از جمله جنس های مختلف کارت ویزیت می توان به کارت ویزیت لمینت برجسته اشاره کرد. این کارت ها را موضعی استخوانی نیز می نامند. دور این نوع کارت گرد است و جنس آن حالت صاف و شیکی دارد. از طرفی کارت های لمینت نیز طرفداران خاص خود را دارند. این نوع کارت ها استحکام بیشتری دارند و ماندگاری آنها نیز بالطبع بیشتر خواهد بود. از جمله انواع کارت های لمینت می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • کارت ویزیت لمینت برجسته
  • کارت ویزیت لمینت مربعی
  • کارت ویزیت لمینت طلاکوب
  • کارت ویزیت لمینت مات
  • کارت ویزیت لمینت براق
  • کارت ویزیت لمینت مات موج
  • کارت ویزیت لمینت نقره کوب

 

به دلیل نوسانات قیمت برای اطلاع از قیمت ها تماس بگیرید. 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir