عکاسی از محصول برای اینستاگرام این روزها در مورد فروش در اینستاگرام چیزهای زیادی شنیده ایم ، و این موضوع بسیار اهمیت دارد، همچنین ضروری است که شما خود محصول را به نمایش بگذارید. مخاطبان شما باید ببینند چه چیزی را می فروشید و اینستاگرام بستر مناسبی برای تمرکز بر روی جزئیات محصولات شما و سود آن برای مشتریان بالقوه ارائه می دهد. روشهای مختلفی برای انجام این کار وجود دارد که فراتر از عکس کلاسیک است. بنابراین ما می خواهیم این موضوع را ادامه دهیم. این راهنما برخی از نمونه های تفکیک شده برای عکاسی از محصول برای اینستاگرام را توضیح میدهد زیرا این مورد برای دسته بندی های مختلف بسیار گسترده است ولی برای انواع مختلفی از صنف ها قابل استفاده است، برای اطلاعات و نکات مربوط به فیلم های تبلیغاتی به صفحه نکات فیلم تبلیغاتی اینستاگرام مراجعه کنید.

نکان مهم در عکاسی از محصول برای اینستاگرام

عکس های کلاسیک

این عکس های ساده و حرفه ای ( با کیفیت بالا) از محصول هستند ، که به نمایش گذاشتن آنچه شما می فروشید و برجسته کردن جزئیات مورد خاص متمرکز هستند. اینها در اصل عکسهای مربوط به محصول شماست و اگر عکسهای حرفه ای خود را از وب سایت خود یا یک فایل  نگاه داشته اید ، می توانید از آن استفاده کنید ، زیرا باعث حفظ ثبات و تجربه خرید یکپارچه از یک سیستم عامل به سیستم عامل دیگر می شود. عکس های محصول عالی هستند زیرا غالباً تمیز بوده و فضای سفید زیادی را شامل می شوند و به خود محصول اجازه درخشش می دهند و می توانید روی برجسته سازی جزئیات تمرکز کنید. البته ، شات محصول به این معنی نیست که باید روی زمینه سفید باشد زیرا با سبک کلی برند شما باید مطابقت داشته باشد. به عنوان مثال ، محصولات Ban.do همه در پس زمینه های صورتی رنگ با سایه های مختلف شات می شوند ، که به سبک مارک کلی آنها متصل می شود و با افزودن یک پس زمینه جالب یا یک پایه ساده ، می توانید اینها را کمی بیشتر جذاب کنید

نورپردازی همه چیز است

چه از آیفون استفاده کنید و چه از دوربین DSLR و یا از اندروید ، مهمترین چیز در مورد عکسهای محصول شما نور است. من معمولاً استفاده از نور طبیعی را در صورت امکان ترجیح می دهم ، اما نور طبیعی می تواند کمی مشکل  باشد زیرا این چیزی نیست که شما همیشه بر آن کنترل داشته باشید. با یافتن بهترین نور طبیعی در فضای خود شروع کنید. وقتی در خانه یا دفتر هستید ، بهترین حالت طبیعی معمولاً کنار پنجره یا در است. اگر نور طبیعی در فضای خود ندارید ، ممکن است لازم باشد به بیرون بروید.

مبانی پس زمینه

برای زمینه های سفید میتوانید از میز یا میز تحریر سفید استفاده کنید،  اگر به یک پس زمینه یکپارچه نیاز دارید ، بهترین گزینه کاغذ دیواری است. شما می توانید طیف وسیعی از اندازه ها و گزینه های رنگ را متناسب با مارک تجاری خود پیدا کنید اما اگر واقعاً می خواهید محصولات شما برجسته باشند ، استفاده از پس زمینه سفید یا خاکستری خنثی را برای عکسهای اصلی محصولات توصیه می کنم.  کاغذ دیواری زمینه ای است که من از آن استفاده می کنم (خوب و ضخیم است!) و در یک تن از رنگها و اندازه های مختلف متناسب با فضای شما ارائه می شود.

تصاویر مدل دار و لایف استایل

نکته ای که برای مردم کمی گیج کننده است تفاوت بین تصاویر مدل دار و لایف استایل است. عکسهای مدل دار : عکسهای محصولی است که شما برای برجسته سازی یا “دستیابی” به محصول اصلی خود ، با وسایل جانبی قرار میگیرند.  اگر بخواهیم از این مدل مثالی بزنیم ،  همانند عکاسی از غذا است که در کنار آن وسایلی جانبی در نظر گرفته میشود . عکس های لایف استایل عکس هایی هستند که بیشتر به نظر می رسد از آنچه در زندگی روزمره به طور طبیعی اتفاق می افتد گرفته شده است. این مورد ممکن است شخصی را نمایش دهد که از محصول شما به صورت روزانه استفاده میکند.

داشتن ترکیبی از دو نوع عکس می تواند برای مشاغل مبتنی بر محصول ایده آل باشد. عکسهای مربوط به لایف استایل می توانند برای مخاطبان شما لذت پذیرتر باشند زیرا وقتی مردم ببینند افراد دیگر از محصولات استفاده می کنند یا می پوشند ، می توانند محصول را در زندگی خودشان تصور کنند. از طرف دیگر ، عکسهای مدل دار می توانند روشی متمرکز و تمیزتر برای به نمایش گذاشتن یک محصول باشند تا تمرکز واقعاً بر روی ویژگی های محصول باشد. ممکن است متوجه شوید که مخاطبان شما در مقایسه با دیگران به انواع خاصی از عکسها واکنش بهتری نشان می دهند ، بنابراین توجه داشته باشید که کدام عکسها جذابیت بیشتری دارند و همچنین کدام یک فروش بیشتری دارند!

 

 

سبک سازگار

داشتن مجموعه ای از ابزارهای عکاسی که به طور منظم استفاده می کنید ، عکاسی از محصول برای اینستاگرام  شما را ساده می کند. استفاده از نورپردازی مداوم ، ویرایش مداوم و رنگهای ثابت و وسایل ثابت به شما کمک می کند سبکی ثابت ایجاد کنید که نام تجاری شما را به یاد ماندنی تر کند. سازگاری، اعتبار ایجاد می کند.

شما میتوانید همه عکسهای محصول اینستاگرام خود را با ظاهری منسجم ارائه دهید و استفاده از رنگها و وسایل ثابت یک راه آسان برای اتصال بصری کارها است.

 

 

اگر شما یک عکاس محصول هستید که برای اینستاگرام عکس می گیرد ، پس با یک رقابت عظیم با رقبای خود روبرو خواهید شد. بنابراین برای برجسته سازی به نکات مفیدی نیاز دارید.

نکات مفید برای عکاسی از محصولات برای  اینستاگرام :

همیشه از محصولات مناسب برای عکس های محصول خود استفاده کنید
قبل از بارگذاری ، تصویر خود را بهینه کنید
برای دستکاری عمق میدان از افکت Tilt-Shift استفاده کنید
سعی کنید از عکسهای خنثی برای عکسهای محصول خود استفاده کنید
از ترکیب متقارن برای قالب اینستاگرام استفاده کنید
برای برجسته سازی تصاویر خود در اینستاگرام ، از پالت رنگ استفاده کنید

از زاویه  Flat Lay Photos استفاده کنید
همیشه تصاویر خود را در ویرایش شارپ کنید
برای درگیر کردن بینندگان خود از هشتگ های مناسب استفاده کنید

 همیشه از لوازم مناسب برای عکسهای محصول خود استفاده کنید !

منظور من موارد صحیحی است که به محصول شما ارزش افزوده می دهند ، این امر به برجسته شدن محصول در تصویر کمک می کند ، به طوری که حداکثر تعداد بینندگان را جذب می کند ، مشتریانی که می توانند به مشتری واقعی تبدیل شوند.

اما توجه داشته باشید ، هر چیزی  نمی تواند یک  وسیله مناسب در کنار محصول شما باشد.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir