کارت ویزیت پرده سرا ، طرحی به زیبایی حریر

 کارت ویزیت پرده سرا، طرحی است که توانسته نظر خیلی از مشتریان سخت گیر را هم جلب کند و درامد زیادی را برای خریدار فراهم کند. این کارت ویزیت پرده فروشی طرحی؛ پر بازده و با درامد بالا است. پس اگر می خواهید با کارت ویزیت تولیدی پرده به درامد بالایی برسید؛ ما به شما پیشنهاد می کنیم که ادامه این مقاله را از دست ندهید و تا آخر این مقاله با ما همراه باشید.

ویژگی های کارت ویزیت پرده سرا

از نظر من بهترین بخش مقاله بخشی است که می خواهیم درباره ویژگی های کارت ویزیت تولیدی پرده صحبت کنیم. این ویژگی ها هستند که کارت ویزیت را زیبا و جذاب می کنند و ما الان می خواهیم به این زیبایی ها بپردازیم:

کارت ویزیت تولیدی پرده با تلفیق بسیار خوب رنگ ها توانسته زیبایی خاصی به کارت ویزیت بدهد.
یکی دیگر از ویژگی های کارت ویزیت فروشگاه پرده این است که، حاشیه بندی بسیار ظریف این طرح، باعث شده که این کارت ویزیت از بقیه کارت ویزیت ها متمایز باشد.

در طراحی پس زمینه کارت ویزیت پرده دوزی از طرحی استفاده شده که با این شغل هماهنگ بوده است.
خوانا بودن و فونت مناسبی که در کارت ویزیت پرده سرا استفاده شده؛باعث شده است که وقتی مشتری کارت ویزیت پرده سرایِ شما را می بیند با اشتیاق آن را می خواند و به فروشگاه شما مراجعه می کند.

رنگی که در کارت ویزیت پرده فروشی استفاده شده CMYK بوده است که مخصوص چاپ می باشد و در اغلب کارت هایی که برای چاپ طراحی می شوند؛این طرح رنگی استفاده می شود.

این خصوصیاتی که در بالا ذکر شد، علاوه بر کارت ویزیت پرده سرا، برای کارت ویزیت پارچه فروشی نیز صدق می کند، از این رو لازم است که برای هر کسب و کاری طبق قوانین خاص آن یک کارت ویزیت حرفه ای طراحی شود که شما می توانید برای این کار به راحتی به طراحان سایت پریساتیس اعتماد کنید.

کارت ویزیت پرده فروشی لاکچری چه مشخصاتی دارند؟

کارت ویزیت پرده فروشی لاکچری یک ویژگی منحصر به فرد دارد آن هم دورو بودن این کارت ویزیت ها است.

 کارت ویزیت گالری پرده چه مزایایی دارد؟

یکی از بهترین مزایای خرید کارت ویزیت گالری پرده این است که شما در کمترین زمان ممکن میتوانید یک کارت ویزیت را شخصی سازی کنید  و به دست مشتری برسانید.

یکی دیگر از مزایای داشتن کارت ویزیت این است که شما به خوبی میتوانید تمام اطلاعات خودتان را به مشتری بدهید.

سومین مزایای خرید کارت ویزیت گالری پرده این است که شما میتوانید در کمترین زمان ممکن یک کارت ویزیت را طراحی کنید.

نکته بسیار مهم که باید در چاپ کارت ویزیت پرده سرا رعایت کرد!

مهم ترین نکته در چاپ کارت ویزیت این است که جنس کارت ویزیت، جنس خوبی باشد.چون قبل از اینکه مشتری کارت ویزیت تولیدی پرده شما را بخواند آن را لمس می کند و از جنس او باخبر می شود.

انتخاب اندازه مناسب برای کارت ویزیت پرده سرا بسیار مهم است. چون کارت ویزیت اگر خیلی بزرگ باشد؛ در دست مشتری خوب جای نمی گیرد و او را ناراحت می کند.

این دو نکته بسیار مهم است. چون این دو اتفاق قبل از اینکه مشتری کارت ویزیت پرده دوزیِ شما را بخواند رخ می دهد. پس اگر مشتری از جنس و اندازه و حتی فونت کارت ویزیت شما خوشش نیاید؛ همان جا کارت را رها کرده و حتی علاقه خود نسبت به خواندن آن را از دست می دهد.

همچنین وقتی قصد خرید کارت ویزیت فست فود را دارید، باید کارت ویزیتی که تهیه می کنید، خصوصیات منحصر به فرد خود را داشته باشد، به طور مثال لازم است که کارت ویزیت فست فود، به قدری خوش رنگ و لعاب باشد که مخاطب با دیدن آن احساس گرسنگی کند و در چنین مواقعی، قطعا با شماره ای که شما بر روی کارت درج کرده اید، تماس می گیرد و به این صورت شما مخاطب خود را تبدیل به یک مشتری واقعی کرده اید.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir