کارت ویزیت عطاری چطور باعث پیشرفت کسب و کارتان می شود؟

ما در سایت پریساتیس ارائه دهنده طرح های کارت وزیت باکیفیت هستیم و امروز می خواهیم شما را با یکی دیگر از محصولاتمان یعنی کارت ویزیت عطاری آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

عطاری ها داروخانه هایی گیاهی هستند که از زمان های قدیم وجود داشته اند. منظور از داروخانه های گیاهی این است که در عطاری هر دارویی که وجود دارد از طبیعت گرفته شده و گیاهی می باشد و هیچ ماده شیمیایی ندارد.

در روز های اول ورود کرونا به ایران، استقبال عظیمی از داروهای گیاهی مانند عرقیجات شد و این موجب کمبود این داروهای گیاهی شد. به همین دلیل الان قیمت داروهای گیاهی بسیار بالاست و مردم زیاد به سمت داروهای گیاهی نمی روند. اما نگران نباشید،  کارت ویزیت عطاری به شما کمک های فراوانی می کند.

داروهای گیاهی، انقلابی در صنعت داروسازی

امروزه با توجه به عوارض هایی که ممکن است داروهای شیمیایی داشته باشند، بیشتر مردم استفاده از این داروهای شیمیایی را کنار گذاشته و به داروهای گیاهی روی آوردند. با پیدایش گیاهان دارویی و شناخته تر شدن خواص آنها، کم کم استفاده از این نوع داروها در بین مردم رایج شده است.

جالب است بدانید که در ایران حدود 8000 گونه گیاه وجود دارد که از این عدد فقط 2300 گونه آن، معطر و یا دارویی می باشند. ولی از این 2300 نوع، فقط و فقط 450 نوع آن را شما می توانید در عطاری ها بیابید.

شاید شما هم صاحب یک عطاری باشید و بازار کار مناسبی نداشته باشید. پس با ما تا آخر این مقاله همراه باشید تا یک راه آسان و سریع را به شما معرفی کنیم.

 کارت ویزیت برای عطاری

در ابتدا می خواهیم توضیحی در مورد کارت ویزیت به شما بدهیم. کارت ویزیت تبلیغاتی کارتی است. در واقع این کارت ویزیت، کارت شناسایی برند و محصولات شما است. شما اطلاعات خود و برندتان را بر روی آن درج می کنید. سپس این کارت در سرتاسر شهر شما پخش می شود و بیشتر مردم تبلیغات شما را می بینند و با شما آشنا می شود.

نمونه کارت ویزیت مغازه عطاری

ویژگی های این کارت بسیار زیاد است و باعث جلب اعتماد مردم نسبت به شما می شود. ویژگی هایی مانند استفاده از رنگ هایی که روانشناسان پیشنهاد می کنند، استفاده از عکس های زیبا، متن های جذاب، قابل ویرایش بودن طرح و شخصی سازی و… در جلب اعتماد مردم نسبت به شما کمک های زیادی می کنند.

همچنین طرح کارت ویزیت عطر و ادکلن از کارت ویزیت های جذاب در سایت پریساتیس است و مشتریان شما با دیدن آن قطعا مشتاق می شوند تا به محل کسب و کار شما بیایند و از آن خرید نمایند به این صورت شما هم تعداد مشتریانتان را افزایش می دهید و هم میزان فروشتان را بالا می برید و این خود پیشرفت برای شما محسوب می شود.

طرح های کارت ویزیت عطاری و داروگیاهی

همچنین این طرح کارت ویزیت عطاری توسط طراحانی مجرب طراحی شده و همه قوانین طراحی نیز در آن رعایت گردیده است. اکنون تصمیم گیری با شماست؛ اگر تصمیم به تهیه این طرح گرفته اید، می توانید از داخل سایت پریساتیس نسبت به تهیه این طرح اقدام نمایید.

ویژگی های مهم نمونه کارت ویزیت عطاری

با توجه به توضیحات ارائه شده در مبحث قبلی می ‌توان نتیجه گرفت که کارت ویزیت عطاری و داروی گیاهی باید به نحوه طراحی شود که عناصر موجود در فضای آن با این حرفه ارتباط مستقیمی داشته باشد. زیرا در غیر اینصورت آنچنان که کاربر انتظار دارد نمی ‌تواند از این ابزار استفاده بهینه ای ببرد.

در واقع برای آنکه کارت ویزیت عطاری قابلیت بالایی برای اطلاع رسانی و معرفی کاربر داشته باشد و هم آن که در حوزه تبلیغات و بازاریابی مثمر ثمر واقع شود، باید طراحی حرفه ای داشته باشد. منظور از طراحی حرفه ای این است که عناصر و المان های موجود در آن به نحوی روی کارت درج شوند که بتوانند به بهترین شکل ممکن کاربر را به مخاطبان معرفی کرده و اطلاعات ارتباطی را نیز کاملاً واضح به مشتریان ارائه دهد.

به عنوان مثال علاوه آدرس، شماره موبایل و محل کار درج نشانی الکترونیکی نظیر آدرس وب سایت و شبکه‌ های اجتماعی شرایط را برای معرفی کامل تر کاربر و همچنین برقرار ارتباط مستحکم‌ تر بین مشتریان بسیار بهتر می کند.

بهترین کارت ویزیت عطاری

کارت ویزیت نسبت به گذشته با تغییر و تحولاتی به همراه بوده که نتیجه آن ارائه موارد جدیدتر و کاربردی ‌تر به کاربران است. در حال حاضر این ابزار در مدل های مختلفی وجود دارد. اما به جرأت می توان گفت کارت ویزیت عطاری بهترین و کاربردی ترین نوع کارت ویزیت به شمار می رود.

بهترین متن کارت ویزیت عطاری

یکی دیگر از عناصر مهم کارت ویزیت متن آن است. نا گفته نماند که بهترین کارت ویزیت عطاری فضایی استاندارد و ساده دارد. یک طراح حرفه ای هرگز اجازه نمی‌ دهد که فضای کارت ویزیت شلوغ و به هم ریخته باشد. از اینرو مهمترین نکته جهت انتخاب متن استاندارد برای کارت ویزیت، کوتاه بودن آن است. یکی دیگر از ویژگی ‌های مهم همه طراحان حرفه ای کارت ویزیت برخورداری از ذهن ایده پرداز است.

از اینرو آنها می ‌توانند با ارائه ایده‌های جذاب یک متن کوتاه، خلاصه، روان اما با تاثیرگذاری بسیار عمیق برای کارت ویزیت عطاری تهیه کنند. به این ترتیب یک کارت ویزیت خاص عطاری در کنار همه ویژگی های منحصر به فرد خود در بر دارنده یک متن قوی و تاثیرگذار بر ذهن مخاطب است.

تفاوت کارت ویزیت عطاری لاکچری با سایر موارد چیست؟

طراحی کارت ویزیت عطاری لاکچری و همچنین کارت ویزیت عطاری جدید با حوصله و تمرکز بیشتری صورت می گیرد. در واقع کارت ویزیت های لاکچری قابلیت ‌های بیشتری برای ارائه جذابیت های حرفه ای عطاری دارند. به عنوان مثال عکس کارت ویزیت عطاری لاکچری، صحنه های خاص و لوکس را به نمایش می ‌گذارند و ناخودآگاه در مقایسه با سایر موارد تاثیر گذاری عمیق ‌تری بر ذهن مخاطب دارد.

کارت ویزیت لاکچری عطاری علاوه بر بهره مندی از طراحی خاص،روی بهترین کاغذ با ماندگاری بالا با استفاده از بهترین دستگاه های چاپ تهیه شده و در اختیار کاربر قرار می گیرد.‌ کارت ویزیت فانتزی عطاری نیز به نوعی خاص است. منتهی در طراحی آن از عناصر فانتزی نیز استفاده می شود.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir