طراحی کارت ویزیت رستوران

کارت ویزیت رستوران مبحثی است ما می خواهیم در این مقاله راجبش صحبت کنیم و اطلاعاتی بسیار مفید را برای شما بیان کنیم. پس با ما همراه باشید.
امروزه با پدید امدن رقابتی سنگین در بازار کار باعث شده که فروشندگان محصول به تبلیغات روی بیاورند. سایت پریساتیس با ارائه دادن این محصول  باعث شده که شما برنده این رقابت باشید.

انواع کارت ویزیت رستوران جذاب

کارت ویزیت رستوران یکی از پرکاربرد ترین و بهترین نوع تبلیغات کارتی می باشد که می تواند فروش شما را چندین برابر کند.

کارت ویزیت رستوران به صورت پشت و رو (دو رو) و  در ابعاد 9 در 6 طراحی شده تا شما بعد از چاپ این محصول دارای کیفیت بسیار عالی و منحصر به فرد باشید.

 ویژگی های کارت ویزیت رستوران

 تمامی اصول و قوانین طراحی مانند: رنگ بندی صحیح، مد تصویری مناسب و حاشیه امن (در موقع چاپ) در این کارت ویزیت رعایت شده است.

 این کارت ویزیت رستوران با عکس هایی با کیفیت و متن هایی زیبا تزئین شده است پس بنابراین شما دارای یک کارت ویزیت بسیار زیبا خواهید شد.

کارت ویزیت رستوران

هدف از طراحی کارت ویزیت رستوران این است که اطلاعات ارتباطی کاربران به راحت ترین شکل ممکن در اختیار مخاطب قرار بگیرد. حال برای اینکه کارت ویزیت بتواند به بهترین شکل ممکن از پس وظیفه محوله به آن برآید، باید از طراحی خوبی برخوردار باشد.

در غیر این صورت هرگز نمی‌ توان از آن انتظار داشت تا به صورت حرفه ای اطلاع رسانی کند و ارتباط مورد نظر کاربر را با مشتریان هدف برقرار سازد. به این ترتیب می‌توان نتیجه گرفت که همه هزینه و زمانی که صرف تهیه و آماده سازی چنین کارت ویزیتی می شود بیهوده خواهد بود.

همچنین یک کارت ویزیت خوب و هدفمند باید علاوه بر حرفه ای بودن جنبه شخصی نیز داشته باشد. به عبارت دیگر هر کاربری باید کارت ویزیت مختص به خود را داشته باشد. بنابراین همه کسانی که دارای رستوران هستند نمی ‌توانند از کارت ویزیت مشترکی برای تبلیغات و اطلاع رسانی خود بهره بگیرند.

پس افرادی که می‌ خواهند در حرفه رستوران داری موفق بوده و یک سر و گردن از بقیه بالاتر باشند حتماً باید برای طراحی کارت ویزیت خود به سراغ افراد خلاق و باتجربه بروند. منظور از افراد خلاق کسانی هستند  که بتوانند همه جوانب را در نظر گرفته و در طول فرآیند طراحی تعادل را رعایت کنند.

طراحی کارت ویزیت رستوران

همانطور که در مطلب قبلی به این نکته اشاره شد طراحی کارت ویزیت رستوران یک حرفه تخصصی است و فقط کسانی می توانند کارت ویزیت های حرفه ای و هدفمند برای رستوران طراحی کنند که در این رابطه همه پیش نیازهای لازم را داشته باشند.

طرح کارت ویزیت برای  رستوران باید جذابیت‌ های منحصر به‌ فرد خود را داشته و به نوعی برای جذب مخاطب و همچنین مشتریان بالقوه برای رستوران از قدرت بالایی برخوردار باشد. هنگام طراحی کارت ویزیت برای رستوران و همچنین طراحی کارت ویزیت برای فست فود طراح باید با استفاده از رنگ بندی در فونت استاندار بتواند جذابیت های این حرفه را به تصویر بکشد.

آن دسته از کاربرانی که تمایل به داشتن کارت ویزیت رستوران سنتی دارند، باید به دنباله طرح هایی باشند که با کارت ویزیت رستوران و فست فود تفاوت داشته باشد. به عبارت دیگر نباید تصور کرد که المان ها و عناصر همه کارت ویزیت هایی که برای مشاغل نزدیک به هم طراحی می‌ شود یکسان هستند.

بلکه حرفه عناصر خاص خود را دارد و یک طراح حرفه ای باید به خوبی با عناصر مهم هر حرفه آشنا باشد تا بتواند آنچنان که باید آنها را در طرح کارت ویزیت به تصویر بکشد. خلاصه آنکه یک طرح حرفه ای کارت ویزیت رستوران  اطلاعات ارتباطی را به بهترین شکل ممکن در دسترس مخاطبان قرار می گیرد و همچنین کاربر می‌ تواند از این ابزار به عنوان یک عنصر تبلیغاتی جهت جذب مشتری نیز بهره بگیرد.

ناگفته نماند که طراحی کارت ویزیت برای رستوران یک فرآیند سخت و زمان‌بر است. اما زمانی که این کار به واسطه یک طراح حرفه ای انجام شود، با نتایج دلچسب و شیرینی به همراه خواهد بود.

کارت ویزیت رستوران

همه کارت ویزیت هایی که طراحی می شوند باید به صورت کامل با حرفه مورد نظر تناسب داشته باشند. به عنوان مثال برای کارت ویزیت فانتزی رستوران طراح باید به سراغ رنگ و فونت فانتزی رفته و فرم مناسب و ایده آلی را به طرح مدنظر خود ببخشد. طراحی و چاپ کارت ویزیت در حوزه تبلیغات و بازاریابی بسیار مهم هستند و کارت ویزیت برای همه کسب و کارها از اهمیت بالایی برخوردار می باشد.

نمونه کارت ویزیت رستوران

همانطور که در مطالب قبلی نیز به این نکته اشاره شده. فرآیند طراحی کارت ویزیت رستوران نیاز به تخصص، دانش، حوصله و تمرکز بالایی دارد. همچنین طراحی این ابزار زمان زیادی را از طراح می گیرد. همین عامل سبب شده است این روزها بیشتر کسب و کارها به جای سفارش طراحی کارت ویزیت به سراغ نمونه کارت ویزیت رستوران که در حال حاضر تقریباً در همه سایت های فعال در این زمینه عرضه می‌ شود بروند.

نمونه کارت ویزیت برای رستوران در سایت های مختلفی نظیر سایت پریساتیس به واسطه طراحان حرفه ای و با در نظر گرفتن همه استانداردهای حاکم بر این حوزه طراحی شده اند به راحتی در دسترس است.  

متن کارت ویزیت رستوران

یکی دیگر از ویژگی های کارت ویزیت خاص رستوران بهره مندی از متن جذاب است. منظور از متن جذاب متنی است که با اولین نگاه مخاطب را مجذوب خود کند. البته همه چیز باید به نحوی پیش برود که مخاطب را به سمت هدف مورد نظر کاربر کارت ویزیت بکشاند. متن کارت ویزیت نمی تواند طولانی باشد.

زیرا در این صورت فضای زیادی از ان اشغال می کند و هیچکدام از کارت ویزیت های حرفه ای و منحصر به فرد فضای شلوغ و شلخته ای ندارند. بنابراین طراحان حرفه ای در این زمینه نیز بسیار هوشمندانه عمل می ‌کنند و با بهره گرفتن از ذهن خلاق و ایده پرداز خود یک متن کوتاه تبلیغاتی و مرتبط با موضوع اصلی کارت ویزیت برای این منظور آماده می کنند.

کارت ویزیت لاکچری رستوران

به طور کلی آن دسته از رستوران هایی که فضای لوکس و لاکچری دارند بیشتر در کانون توجه هستند. اما برای آنکه صاحبان رستوران های شیک و لاکچری بتوانند به مخاطبان مورد نظر خود دسترسی داشته باشند باید به سراغ ابزار تبلیغاتی لوکس و لاکچری بروند.

زیرا در یک حرفه همه چیز باید متناسب و همسو با یکدیگر باشد. بنابراین برای تبلیغ یک رستوران شیک و لاکچری هرگز نمی توان از کارت ویزیت های بی کیفیت و تکراری استفاده کرد.

زمانیکه کارت ویزیت جدید رستوران با بهره گیری از عناصر مدرن و خاص طراحی شده باشد شرایطی را فراهم می سازد که همه چیز مطابق با انتظار کاربران پیش برود. یک کارت ویزیت لاکچری و جدید ایده آل در کنار تبعیت از استانداردهای حاکم بر طراحی کارت ویزیت باید با عناصر مهم شغل رستوران داری نیز در ارتباط باشد تا بتواند اثر پذیری مدنظر را اعمال کند.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir