کارت ویزیت کارواش ، ترافیکی سنگین در کارواش شما…

در این مقاله از سایت پریساتیس شما شاهد طراحی کارت ویزیت کارواش خواهید بود. خدماتی که کارواش ها ارائه می دهند در حوزه شست و شو است. کارواش ها محلی برای شست و شوی ماشین ها هستند.

کارواش ها معمولا مشتری های زیادی دارند زیرا امروزه کمتر کسی  وجود دارد که ماشین خود را در منزل و با آب آشامیدنی بشورد. در ادامه این مقاله بیشتر با کارواش ها آشنا خواهید شد.

انواع کارواش ها

کارواش ها به دو دسته کلی یعنی کارواش های دستی و اتوماتیک دسته بندی می شوند که هرکدام خاصیت های خودش را دارد.

کارواش های دستی

در این شستشو از دستگاهی به نام واترجت استفاده می شود که توسط پمپی فشار آب را بسیار زیاد می کند. این فشار زیاد باعث می شود که آلودگی ها و کثیفی ها از سطح اتومبیل پاک شوند.

این کارواش ها نسبت به کارواش های اتوماتیک آب بیشتری را مصرف می کنند.

کارواش های اتوماتیک

این کارواش ها به دو دسته دروازه ای و تونلی تقسیم می شوند. این کارواش ها مزیت های زیادی دارند. کارواش های اتوماتیک به دلیل شست و شو دقیق، آسیبی به اتومبیل نمی زنند. مصرف آب و مواد شوینده در این کارواش ها بسیار کم تر است و امکان تصفیه آب و شست و شوی مجدد با آن آب نیز فراهم است.

اما کارت ویزیت کارواش طراحی شده تا بتواند هم به کارواش های اتوماتیک و هم به کارواش های دستی کمک کند. با ما همراه باشید تا با این طرح کارت ویزیت کارواش بیشتر آشنا شوید.

کارت ویزیت برای کارواش یکی از بهترین طرح های این وبسایت است اگر میخواهید که جزء یکی از کسب و کار هایی باشید که فروش بسیار بالایی دارند حتما از کارت ویزیت برای کارواش استفاده کنید.

خوب است که بدانید با وجود اینکه قیمت کارت ویزیت ها بسیار به صرفه و مناسب است اما می تواند برای شما یک تحول عظیم محسوب شود و سبب افزایش درامد شما شود.

عکس کارت ویزیت کارواش لاکچری چه مشخصاتی دارند؟

عکس کارت ویزیت کارواش لاکچری یک ویژگی منحصر به فرد دارد آن هم دورو بودن این کارت ویزیت ها است.

کارت ویزیت کارواش

 کارت ویزیت کارواش طرحی حرفه ای است که توسط سایت پریساتیس ارائه شده تا شما را به مردم بیشتر نشان دهد. این طرح باعث می شود مردم با شما بیشتر آشنا شوند.

ویژگی های این طرح اعتماد مردم را نسبت به شما جلب خواهد کرد. از ویژگی های این طرح می توان به طراحی زیبا و بی نقص، استفاده از رنگ های متنوع بر طبق روانشناسی رنگ ها، استفاده از عکس های باکیفیت و متن هایی جذاب اشاره کرد.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir