لوگو چیست؟

لوگو،نشان و یا همان آرم ، عنصری گرافیکی از علام دیداری می باشد.
لوگو ها می توانند به صورت نوشتاری و یا تصویر باشند و برای معرفی یک شرکت و یا سازمان و یا محصولات به کار می روند.
لوگو ها علاوه بر کسب و کارها بلکه برای سازمان‌ها، پرچم کشور ها، انجمن ها و غیره نیز کاربرد دارند و بخشی از هویت هر کسب و کار و یا سازمان است.

 

لوگوها به چند دسته تقسیم میشوند؟

  • لوگو تصویری

  • لوگو تایپ 

  • مونوگرام  

  • لوگو ترکیبی 

 

آیا طراحی لوگو گل فروشی می‌تواند جذابیت کسب و کار ما را بیشتر کند؟

شما در واقع زیبایی می‌فروشید آیا غیر این است!؟ مسلما کسی نیست که یک گل طبیعی که از نظرش زشت است یا یک گل مصنوعی که از نظرش زیبا نیست را بخرد. مردم به زحمت پولشان را به دست آورده‌اند پس فقط در ازای چیزی که می‌خواهند و فکر می‌کنند با ارزش است آن را خرج می‌کنند! اما اگر طراحی لوگو گل فروشی شما بی نهایت زیبا باشد چه؟!  آنوقت مشتریان مطمئنا از سر کنجکاوی هم که شده دوست دارند سری به مغازه یا گلخانه شما بزنند و از محصولاتتان دیدن کنند یک لوگو علاوه بر اینکه برای شما نوید یک کسب و کار قوی را می‌دهد بلکه توانایی حرف زدن با مخاطبین را نیز دارد! 

لوگو گل

طراحی لوگو گل فروشی در شیراز (هویت کسب و کار)

در واقع لوگوی یک مجموعه با کسب و کار را می توان جزئی از هویت آن کسب و کار دانست انتخاب نام و طراحی لوگو رامی توان از اولین کار ما در استارت یک کسب و کار دانست و با توجه به اینکه از کارهای اولیه می باشد، اما از مهمترین کارها به شمارمیرود و حتی می توان گفت مهم ترین بخش یک کسب و کار می باشد همچنین در شرایط فعلی که رقابت میان کسب و کارها بسیار زیاد شده لزوماً داشتن یک لوگوی جذاب را بیش از بیش نیاز بیشتر احساس می شود لوگوی که بتواند به زیبایی بیانگر صنف شما باشد و در ذهن کاربر هدف ماندگار باشد به طور قطع میتواند یک کسب و کار را در این بازار پر رقابت یک سر گردن بالاتر از رقبا نشان دهد.
تیم حرفه ای پریساتیس با نمونه کارهای داخلی و بین المللی سهمی از بازار طراحی لوگو در شیراز را از آن خود کرده و همین باعث میشود که ما نهایت سپاسگزاری از شما همشهریان گرامی را داشته باشیم و قدردان شما باشیم.

 

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد طراحی لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir