مزایای کارت ویزیت چیست

امروزه دیگر در یک مرکز خرید لباس تا شرکت و موسسات بزرگ، کارت ویزیت هایی وجود دارد که به کمک آن، نام و ادرس کسب و کارشان را معرفی می کنند. کارت ویزیت به کارتی گفته می شود که اطلاعاتی مانند: نام و ادرس کسب و کار مربوطه و نام و اطلاعات یک شخص که از صاحبان یک شرکت یا موسسه است را به نمایش می گذارد. به نوعی شما می توانید به راحتی اطلاعات مد نظرتان را با یک کارت ویزیت به اشتراک بگذارید.

اهمیت استفاده از کارت ویزیت

هر چقدر که ما بتوانیم بهتر خودمان را معرفی کنیم، قطعا در یاد و حافظه مشتری بیشتر جای خواهیم گرفت. نکته ای که اکثر مشتری ها در سفارش کارت ویزیت رعایت نمی کنند، این است که برای طراحی طرح مورد نظر خود بر روی کارت، به یک طراح مراجعه می کنند که معمولا از یک سری طرح های اماده استفاده می شود. این عمل بسیار نا مناسب است چرا که در مرحله اول لازم است تا مشتری و مخاطبان شناسایی شوند و متناسب با آن ها طرح های مختلف، مورد استفاده قرار بگیرند.

حتی در مواردی از کارت های ویزیت مشاهده می شود که در آن ها به صورت هنرمندانه ای علاوه بر متن فارسی، شرکت و برند مورد نظرشان را به صورت انگلیسی هم معرفی می کنند که می تواند تاثیرات بسیار خوبی بر نظرات مشتری بگذارد.

محتوای کارت ویزیت چیست

برای دیده شدن لازم است تا محتوای خلاقانه ای در کارت ویزیت به کار برده شود اما برخی از مواردی که در اکثر طراحی ها قرار می گیرد به شرح زیر است:

آرم روی کارت شرکت:

از آرم بیش تر برای برند سازی استفاده می شود و می توان تاثیر موثری در معرفی هویت برند شما بگذارد تا در طول فعالیت کاری، بتوانید بیش تر و بهتر شناخته شوید تا همگام با این موضوع مراجعه شوندگان هم افزایش یابند.

آدرس روی کارت ویزیت:

پیشنهاد می شود در کارت ویزیت خود حتما یک آدرس را درج نمایید تا مشتری بتواند از طریق آن با شما ارتباط حضوری برقرار کند چرا که این عمل می تواند کمک شایانی به شما در جذب اعتماد مشتری کند. اگر به صورت سیار مشغول به کار هستید حداقل میتوانید از آدرس ایمیل ،کانال های شبکه های اجتماعی و دیگر موارد مربوطه استفاده کنید.

عکس روی کارت ویزیت:

معمولا استفاده از عکس در کارت ویزیت رایج نیست اما افرادی هستند که می خواهند با این کار، چهره خود را در ذهن بیننده هک کنند و خود را فردی موثر جلوه دهند. البته نوع عکس شما به حرفه و کسب و کارتان بستگی دارد و عکستان می تواند به صورت پرسنلی یا در حین انجام کاری که در حوزه ی فعالیت شما است باشد.

ساختار کارت ویزیت

 همانطور که در ذهنتان تصور می کنید کارت ویزیت ها معمولامستطیل شکل هستند که جنس آن ها با توجه به سلیقه ی مشتری متفاوت است. شایان ذکر است که به علت تلفیق خلاقیت تولید کننده ها در تولید کارت ویزیت ها دیگر آن ها به صورت مستطیل نیستند و در اشکال دیگر هم قابل تولید و استفاده هستند. با توجه به این نکته که شما با استفاده از کارت تبلیغاتی می خواهید در کوتاه ترین زمان ممکن و به صرفه ترین روش موجود، بازده تبلیغات خود را بالا ببررید، بهتر است از دو سمت کارت مورد نظرتان استفاده کنید.

می توانید در یک سمت آن، لوگو و خلاصه ای از اطلاعات شرکتتان را درج کنید و در سمت دیگر آن، مشخصات شخصی خود مانند: شماره تماس، آدرس و ایمیل را درج کنید تا بتوانید اعتبار زیادی نزد مشتریان شخصی و عمومی خود پیدا کنید.

مزایای استاندارد بودن کارت ویزیت

هنگامی که از کارت ویزیت های استاندارد استفاده می کنید قطعا در بعضی از موارد بسیار به نفع شما است. از جمله یکی از این موارد می توان به صرفه جویی در هزینه هایتان اشاره کرد. از طرفی دیگر در چاپخانه ها، سرعت چاپ بالاتر خواهد بود و هنگامی که در چاپخانه سرعت تولید و چاپ کارت ها بالا برود، در پی آن سرعت آماده شدن کارت ویزیت ها هم بیش تر خواهد شد.

زمانی که شما از یک کارت ویزیت استاندارد استفاده می کنید، مشتریان هم آن را به عنوان یک کارت ویزیت معقول و مهم قبول می کنند و با خیالی راحت در کیف پولشان قرار می دهند. در نهایت هنگامی که شما برای کارت های تبلیغاتی خود ارزش قایل شوید، قطعا مشتری های شما هم همین ارزش و احترام را برای شیوه ی کاری و تبلیغات شما قایل می شوند.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir