طراحی کارت ویزیت حرفه ای در شیراز

کارت ویزیت مهمترین و کاربردی ترین ابزار تبلیغاتی می باشد. شما به عنوان صاحب یک کسب و کار برای ارتباط با مشتریان خود حتما به یک کارت ویزیت نیاز دارید. کارت ویزیت در اصل حاوی مطالبی همچون اسم و فامیل، نام شرکت، شماره تماس، آدرس،  وب سایت و ایمیل می باشد. در حقیقت کارت ویزیت راهی برای ارتباط با شما است. در نظر داشته باشید نوع طراحی و جنس فیزیکی کارت ویزیت بسیار مهم و تاثیر گذار می باشد. اگر خود شما در قدم اول کارت ویزیتی با طراحی بسیار مبتدی و جنسی نامرغوب دریافت کنید، شاید در اعتماد به آن شخص و مجموعه دچار شک و تردید شوید. پس تا جایی که از نظر مالی در توان دارید برای کارت ویزیت خود یک طرح و جنس شیک پیدا کنید تا در برخورد اول تاثیر خود را بگذارد.

نکات مهم در طراحی کارت ویزیت

در طراحی کارت ویزیت تمام تلاش خود را برای جذاب شدن طرح به کار بگیرید. از رنگ های شاد و متنوع استفاده کنید. در طراحی کارت ویزیت این نکته را در نظر بگیرید که کارت ویزیت یک تراکت یا کاتالوگ نیست که بخواهید تمام خدمات و توضیحات مجموعه، شرکت و یا تولیدی خود را روی آن شرح دهید. کارت ویزیت تنها قرار است یک راه ارتباطی بین شما و مخاطب شما باشد و آنقدر جذاب باشد که مخاطب به شما در قدم اول اعتماد کرده و کارت ویزیت شما را نگه دارد. از عکس های فانتزی و متناسب با خدمات خود استفاده کنید.  از طرح های تکراری استفاده نکنید بلکه سعی کنید از طرح جدید در سایز و برش و چیدمان جدید استفاده کنید. 

جنس های مختلف کارت ویزیت

انواع کارت ویزیت پی وی سی / کارت ویزیت شیشه ای / کارت ویزیت لمینت براق / کارت ویزیت لمینت مات / کارت ویزیت مخملی / کارت ویزیت لمینت برجسته / کارت ویزیت سلفون مات و براق / کارت ویزیت کتان، سوسماری و چرمی / کارت ویزیت آهن ربایی و ...

کارت ویزیت های خاص، خلاقانه و برش خاص

شما می توانید با انتخاب یک کارت ویزیت خاص و طراحی خلاقانه و برش دار، یک کار شیک و فانتزی را به مخاطب خود ارائه دهید تا حتی خواندن مطالب روی کارت و مشاهده شکل برش خورده کارت ویزیت، متوجه زمینه فعالیت شما شده و همیشه به خاطر بسپارد. 

کاربردهای کارت ویزیت

کارت های ویزیت با توجه به استقبالی که در بین افراد همه ی جوامع داشته اند کاربردهای زیادی نیز دارند. در اینجا به چند مورد از آن ها اشاره می کنیم.

مشخص کردن کانال های ارتباطی:

از جمله کاربردهای کارت ویزیت این است که مخاطبان شما به وسیله ی آن، قادر به پیگیری شما هستند. هنگامی که با شخصی ملاقات می کنید می توانید با ارائه ی یک کارت ویزیت مناسب تمام اطلاعاتی که لازم است تا در صورت تمایل شخص مقابل با شما ارتباط برقرار کند، در اختیارش قرار می گیرد.

بخشیدن اعتبار به شخصیت:

کارت ویزیت اعتبار و شان کسب و کار شما را حفظ می کند. وقتی به جای استفاده از قلم و کاغذ برای دادن مشخصات خود به مشتری یا مخاطب، از کارت ویزیت استفاده کنید حس ارزش و اعتبار را در ذهن او ایجاد می کنید. زیرا ارائه ی این کارت نشانگر صرف زمان و احترام قائل بودن برای مخاطب می باشد.

جلوگیری از فراموشی:

شاید مهم ترین کاربرد کارت ویزیت این است که به وسیله ی اطلاعات و تصاویر روی آن شما را در ذهن مخاطب یادآوری می کند.

راهی برای جذب مشتری:

کارت ویزیت می تواند به عنوان یکی از ابزارهای بازاریابی عمل کند. که البته در این قسمت طراحی کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار است.

بازاریابی غیر حضوری:

یکی دیگر از کاربردهای کارت ویزیت اشتراک گذاری تخصص و خدمات شما بین سایر مخاطبین است. یعنی آن ها بدون حضور شما می توانند شما را به یکدیگر معرفی کنند. کارت ویزیت ها با طراحی مناسب خود می توانند شما را در دسترس مخاطبین قرار دهند حال آن که شما اصلا حضور فیزیکی در محل ندارید.

ابعاد کارت ویزیت از نظر طراحی و چاپ

با شنیدن نام کارت ویزیت یک کارت مستطیل شکل در ذهن شما تداعی می شود. اکثر کارت ها به شکل مستطیل بوده و در سراسر دنیا ابعاد متفاوتی به عنوان پیش فرض استفاده می شود. با این که شما می توانید در شکل و اندازه ی کارت خود خلاقیت داشته باشید اما دو عامل مهم روی ابعاد کارت موثرند. اولی سلیقه ی شما و دوم امکانات چاپی که در کشور موجود می باشد.

در این بین بیشترین اندازه برای ابعاد کارت شما 9 سانتی متر در 6 سانتی متر است. خروجی این کارت بعد از برش به 85 میلی متر در 55 میلی متر می رسد. این همان سایز پرکاربرد در صدور کارت های بانکی و اعتباری می باشد. برای کارت های ویزیت که به شکل مربع هستند و کمی متفاوت می باشند از سایز 6 در 6 سانتی متر استفاده می شود که بعد از برش به 55 در 55 میلی متر می رسد.

برای چاپ کارت های ویزیت از دو روش استفاده می شود. یکی روش افست است که با محدودیت هایی که دارد به شما اجازه ی طراحی و چاپ در ابعاد دلخواه را نمی دهد. دومین روش، روش دیجیتال است که این امکان را در اختیار شما قرار می دهد تا کارت ویزیت خود را در ابعاد و تعداد دلخواه خودتان طراحی و چاپ کنید.

البته همواره برای صرفه جویی در زمان و هزینه، پیش از طراحی با امکانات چاپ دقت ویژه ای می شود.

انواع کارت ویزیت از نظر جنس

پیش از آن که با طرح لایه باز کارت ویزیت آشنا شوید به معرفی انواع کارت ویزیت می پردازیم.

کارت ویزیت کتان

این نوع کارت از جنس مقوای 300 گرم کتان است. این جنس برای کارت های با زمینه ی روشن کاربرد دارد. به علاوه به دلیل برخورداری از بافت ظریف، سبک و با دوام است و وضوح رنگی چاپی خوبی دارد.

کارت ویزیت لمینت

در این نوع از مقواهای 250 تا 300 گرم گلاسه استفاده می شود و در آخر آن را با یک لمینت مات یا براق روکش می کنند. این نوع کارت ها به راحتی خم نمی شوند که از ویژگی های مهم آنها محسوب می شود.

کارت ویزیت آهنربایی

در ساخت این کارت ها از یک آهنربا استفاده می شود تا همیشه در معرض دید باشد.

کارت ویزیت سلفون

این نوع کارت از جنس مقوای 300 گرم گلاسه تهیه می شود و در آخر از یک روکش سلفونی مات یا براق روی آن استفاده می شود. هدف از این نوع روکش بالا بردن دوام کارت است. البته نوع سلفون مخملی نیز وجود دارد که نسبت به سایر سلفون ها مقاومت بیشتری دارد.

کارت ویزیت شیشه ای

جنس این کارت از صفحات پی وی سی می باشد. ضخامت این صفحات بین 500، 760 و 800 میکرون متغیر است. از ویژگی های این نوع کارت به مقاومت بالا، وزن سبک ضد آب بودن می توان اشاره کرد.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir