طراحی لوگو کاشت ناخن برای سالنهای زیبایی که خدمات طراحی و کاشت ناخن انجام میدهند، از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است، زیرا لوگو سالنهای کاشت ناخن مثل هر کسب و کار دیگری به عنوان مهمترین عنصر بصری آن کسب و کار شناخته میشود و ارتباط مستقیم با ذهن مخاطبین شما به واسطه لوگو برند شما ایجاد میشود؛ از این گذشته، حدود 80 درصد تبلیغات برند، روی لوگو انجام میشود و به عبارت دیگر، برندینگ سالن کاشت ناخن به طراحی اصولی لوگو آن بستگی دارد و هر چقدر برای طراحی لوگو کاشت ناخن به اصول طراحی لوگو سالن زیبایی ناخن اهمیت دهید، به همان میزان میتوانید روی برندینگ مثبت و افزایش اعتبار برند خود حساب باز کنید.
اهمیت طراحی لوگو سالن کاشت ناخن در چیست؟
اهمیت طراحی لوگو برای سالنهای کاشت ناخن، مانند هر کسب و کار دیگری بوده و مسئله برندینگ کسب و کار شما را تحت شعاع قرار میدهد؛ دقت داشته باشید که فرقی ندارد که شما میخواهید به صورت اینترنتی به تبلیغات بپردازید یا فقط به صورت سنتی فعالیت دارید، به هر حال شما نیاز به لوگو دارید تا بتوانید از هر طریقی برند خود را به مخاطبینی که به دنبال خدمات شما هستند معرفی کنید.
در صورتی که برند شما به دلیل نداشتن لوگویی مناسب تا الان موفق نبوده و علی رغم تلاشهای شما به موفقیتی که انتظار آن را داشتهاید نرسیدهاید، باید حتماً از متخصصین این حوزه کمک بگیرید و از خدمات بهترین سایت طراحی لوگو کاشت ناخن استفاده نماید؛ بد نیست بدانید فقط برندهایی به موفقیت میرسند که اقدام به طراحی اصولی و اختصاصی لوگو برای برند خود میکنند و از لوگوهای آماده استفاده نمیکنند، زیرا در واقع در حال جعل هویت یک برند دیگر برای خود هستند.
مزایای طراحی لوگو برای سالن زیبایی و مرکز کاشت ناخن
امکان انجام تبلیغات هدفمند در زمینه برند سازی به صورت اینترنتی و سنتی
افزایش جذب مشتری جدید و وفاداری مشتریان قدیمی
ایجاد ارتباط دوستانه با مشتریان و مخاطبین هدف
استفاده از شعارهای هدفمند جهت جذب مشتری
افزایش فروش محصولات مرتبط با کسب و کار خود
ایجاد نقاط برتری بیشتر نسبت به سایر رقبا
کاهش هزینههای جانبی برای برند سازی که با نبود لوگو ایجاد میشود
طراحی لوگو ناخن، برای کسی که می خواهد خدمات کاشت ناخن انجام دهد، بهترین روش برای جذب مخاطب است. برای این که از سالن های زیبایی سطح متوسط و غیر حرفه ای متمایز باشید، داشتن یک لوگوی مخصوص و منحصر به فرد حرف اول را می زند.
طراحی لوگو یکی از ضروریات برای داشتن انواع کسب و کار موفق است. در دنیای امروزی که در همه ی عرصه ها رقابت زیادی وجود دارد و شرکت ها و افراد زیادی شغل های یکسانی دارند، رقابت اصولی و برنامه ریزی شده برای رسیدن به موفقیت بسیار مهم و اساسی است. روش ها و اصول زیادی متناسب با هر حرفه ای برای متمایز شدن از دیگر رقبا وجود دارد.
یکی از مشاغلی که امروزه طرفداران بسیاری دارد و افراد زیادی به فعالیت در آن زمینه رغبت نشان می دهند، آرایشگری است. اگر در سطح شهر گشتی بزنید با سالن های بسیاری مواجه خواهید شد که عنوان آرایشی و زیبایی بر روی تابلوی آن ها نقش بسته است. برای موفق شدن در چنین حوزه ی پرطرفداری، استفاده از روش های نوین و تاثیر گذار اجتناب ناپذیر است. روش های بسیاری وجود دارد که با استفاده از آن ها می توان از رقیب های شغلی سبقت گرفت. یکی از مهم ترین و اساسی ترین شیوه ها برای رسیدن به موفقیت، تبلیغات سازنده و تاثیرگذار است.
ناخن کاری، از حرفه های جذاب امروزی که طرفداران بسیاری دارد
حرفه ای ترین و تاثیرگذارترین روش برای تبلیغ، داشتن یک لوگوی شیک و جذاب است. در زمینه ی آرایشگری به جرات می توان گفت که میزان شیک بودن لوگو و جذابیت آن برای مخاطب، حرفه ای بودن شما و مهارت بالایتان در این حرفه را نشان می دهد. دقت داشته باشید که طراحی لوگو شما بهتر است متناسب با خدماتی باشد که در سالن زیبایی تان ارائه می دهید. هرچه لوگو گویاتر باشد، بهتر و تاثیرگذارتر خواهد بود و مخاطب شما دقیق تر و راحت تر می تواند اهداف شما را بفهمد.
طراحی لوگوهای زیبایی برای سالن های آرایشی در مرحله ی اول باید حس آرامش و زیبایی را به مخاطب القا کند. با توجه به ماهیت کارهای آرایشی، لوگوی سالن زیبایی باید به گونه ای باشد که مخاطب با دیدن لوگو حس زیبایی و لطافت مربوط به کارهای آرایشی را از آن دریافت کند.
علاوه بر این حس کلی، در زمینه ی کارهای آرایشی و زیبایی باید لوگو به گونه ای باشد که مخاطب با مشاهده ی آن زمینه ی تخصصی شما را بفهمد. به عنوان مثال اگر خدماتی در زمینه مو انجام می دهید، وجود شکل مو در طراحی لوگو می تواند به بیان این مفهوم بپردازد. برای انجام آرایش های تخصصی عروس استفاده از شکل هایی مانند لباس عروس و یا اکسسوری های مربوط به آن می تواند مخاطب را متوجه این مساله کند که تخصص سالن شما در آرایش عروس است.
یک نمونه طراحی لوگو ناخن
در مورد کاشت و خدمات ناخن هم باید لوگو کلی نبوده و به طور تخصصی تر، طراحی لوگو ناخن انجام دهید. در این مورد می توان از شکل سوهان و لاک ناخن برای طراحی لوگوی ناخن (Nail logo design) استفاده کرد. همانطور که می دانید کارهایی که یک ناخن کار انجام می دهد شامل مواردی مثل تمیزکاری ناخن، لاک زدن، ترمیم، شکل دادن به ناخن و به طور تخصصی تر طراحی و کاشت ناخن است. لوگوی یک ناخن کار باید به گونه ای باشد که مخاطب در نگاه اول متوجه این مساله شده و اهداف صاحب لوگو و ماهیت کار او را از لوگوی او دریاید.
یک لوگوی ناخن می تواند طراحی های گوناگونی داشته باشد. از جمله طراحی لوگوی نوشتاری، گرافیکی، ترکیبی از نوشته و طرح و یا استفاده از آیکون های مخصوص. در طراحی لوگو ناخن نوشتاری، نام سالن و یا صاحب لوگو به شکل فانتزی و با استفاده از افکت های مختلف طراحی به شکل یک لوگو در می آید. توجه داشته باشید در صورتی که فقط نام شما در لوگو وجود داشته باشد، مخاطبی که لوگوی شما را در جایی به غیر از تابلوی سالن زیبایی تان می بیند، متوجه هویت لوگوی شما نمی شود و نخواهد فهمید که این لوگو معرف چه نوع کسب و کاری است.
اگر در زمینه ی کاشت ناخن فعالیت دارید و به دنبال راهی برای طراحی لوگو ناخن هستید، می توانید برای این کار از سایت های طراحی کمک بگیرید که توانسته اند با به کارگیری راهکارهای مختلف و طراحان حرفه ای، هزینه طراحی لوگو را بسیار پایین آورده و با مناسب ترین قیمت، با کیفیت ترین و جذاب ترین لوگو ها را طراحی کنند.
مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.
ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو حرفه ای متوجه می شویم.