کارت ویزیت چیست؟

امروزه اغلب صاحبان کسب و کارها از یک فروشگاه کوچک لباس گرفته تا وکلا، پزشکان، مدیران ارشد برای معرفی خود و شغل و حرفه شان از روش ها و اصولی استفاده می کنند که در واقع یکی ازحرفه ای ترین و اصیل ترین این روش ها طراحی کارت ویزیت است. که در واقع به نوعی معرفی مختصر خود و خدماتی ست که ارائه می دهند.

به طور کلی کارت ویزیت کارتی ست که اطلاعاتی از قبیل:

اطلاعات شخصی لازم و ضروری از صاحبان یک شرکت یا موسسه، لوگو و یا آرم شرکت، اطلاعات کلی درمورد شغل و حرفه مورد نظر، شماره تماس و مسیر ارتباطی و ... را به مشتری و یا مخاطب ارائه می دهد.

طراحی و ارائه کارت ویزیت از اهمیت بالایی برخوردار است و در واقع در معرفی بهتر خودمان به مشتری کمک فراوانی به ما خواهد کرد و این مهم است که ما در ابتدای کار چه ذهنیتی از شغل و حرفه خود را در ذهن مشتری ایجاد کنیم. پس بهتر است که در طراحی کارت ویزیت دقت فراوانی به خرج دهیم. فراموش نکنید که اصول فنی طراحی کارت ویزیت و زیبایی های بصری آن را رعایت کنید.

زیرا این مخاطب است که پس از دیدن یک کارت ویزیت از شما، تصمیم می گیرد که به یک مشتری تبدیل شود. همانطور که گفته شد مشاغل زیادی برای معرفی خود و به نوعی بازاریابی، از کارت ویزیت استفاده می کنند و از جمله این مشاغل، گرافیست ها هستند که برای دیده شدن نیازمند استفاده از کارت ویزیت هستند.

بی شک برای طراحی یک کارت ویزیت حرفه ای و موفق معیارها و ویژگی هایی را باید دارا باشد. این ویژگی ها عبارتند از:

- جذابیت ظاهری

- استفاده از اطلاعات اصلی مانند شماره تماس، ایمیل و یا نام کاربری صفحه مجازی خود

- استفاده از رنگ ها و فونت های مناسب

- توضیح بسیار مختصر و مفید از خدماتی که ارائه می دهید

- جلوگیری از شلوغی کارت و ....

کارت ويزيت گرافيست

کارت ویزیت گرافیست (Graphic business card) باید بسیار زیبا، منحصر به فرد و خلاقانه باشد تا مشتری به راحتی بتواند با کارت ویزیت و طرح گرافیکی ارتباط برقرار کند، بنابراین زمانی که یک مشتری یا کارفرما درخواست طراحی کارت ویزیت داشته باشد.

طراح مربوطه بدون نیاز به سفارشی سازی و یا گوشزدی به دلیل تصمیم مدیریت مجموعه برای ایجاد یک طرح ایده آل و به روز که در مکان دیگری مشاهده نشده باشد طراحی کارت ویزیت خلاقانه را خلق می نماید که در انتها می توانید هر یک از طرح ها را با هم مورد  مقایسه قرار دهید و متوجه شوید که طراحی شما بسیار منظم و با کیفیت است که در سطح بین المللی در حال رقابت است.

اصول طراحی کارت ویزیت گرافیست

گرافیست ها خود آگاه به اصول طراحی هستند و در زمینه کارت ویزیت نیز اصول همان مبانی طراحی است که در دانشگاه یا آموزشگاه ها تدریس می شود؛ البته با یک سری تفاوت های ریز و درشت. مهم ترین این تفاوت ها هدف گذاری توجه بر روی شماره تلفن و نام یا شرکت موردن نظر است.

بدین سان در طراحی و اسکیس های اولیه، باید به این مسئله توجه کنید که مهم ترین کار یک کارت ویزیت این است که شماره ی مورد نظر را در اختیار مخاطبش قرار دهد. هدف این شماره این است که در هنگام نیاز مخاطب، بتواند با گرافیست مورد نظر ما تماس برقرار کند.

تفاوت دیگری که کارت ویزیت با بقیه اقلام طراحی پذیر مانند بنر یا پوستر دارد این است که، بنر یا پوستر به دیوار یا هر جای دیگر چسبیده می شوند و همیشه در معرض دید هستند. اما یک کارت ویزیت در صورت فقر جذابیت بصری به سادگی به سطل آشغال سقوط می کند! در اینجا است که نقش طراح در به وجود آوردن جذابیت بصری بسیار مهم و حیاتی است. اگر در این مسئله کوتاهی صورت گیرد، کارت ویزیت نمی تواند آن تاثیری که انتظار داریم را بر مخاطب بگذارد.

خدمات مجموعه طراحی کارت ویزیت پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی کارت ویزیت در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی کارت ویزیت حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی کارت ویزیت را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک کارت ویزیت حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir