چاپ تقویم  در شیراز

به تقویمی که شما بتوانید از آن در هر مکان و روی هر میزی استفاده کنید، تقویم رومیزی می گویند. تقویم رومیزی یکی از هدایای تبلیغاتی می باشد که در پایان سال در کنار سررسید و یا به صورت تکی به وسیله شرکت ها تهیه و در بین مشتریان و کارمند ها پخش می شود. این روش یکی از روش های موثر تبلیغاتی می باشد چرا که در اکثر ادارات و شرکت ها به ندرت میزی را پیدا می کنید که تقویم رومیزی روی آن قرار نگرفته باشد. به وسیله تقویم رومیزی ها می توان با انواع رویداد ها و رسوم های مختلف و اتفاق های دیگر در تاریخ و زمان آنها آشنا و با خبر شد.

علاوه بر این که یک تقویم می تواند یادآور رویداد ها باشد، می تواند به عنوان وسیله ای برای برنامه های روزانه و کاری شما و همچنین یادآوری قرار ها و جلسه های روزانه نیز به شما کمک کند. اگر قصد داشتید که در کنار همه این موارد قسمتی هم در تقویم برای یادداشت در نظر گرفته شده باشد می توانید از تقویم های رومیزی یادداشت دار استفاده نمایید. در کنار ویژگی هایی که یک تقویم رومیزی دارد، بهتر است بدانید که تقویم رومیزی ها می توانند به عنوان یک هدیه تبلیغاتی ، تبلیغ کسب و کار و برند شما را به بهترین شکل انجام دهند بنابراین از جایگاه ویژه ای در کنار سایر روش های تبلیغاتی برخوردار می باشد. نکته ای که بسیار مهم است طراحی تقویم رومیزی های شما می باشد. اگر تقویم رومیزی ای که سفارش می دهید طراحی مناسبی نداشته باشد به هیچ عنوان نمی تواند کسب و کار شما را به درستی تبلیغ کند.

کاربرد تقویم رومیزی

از مهم ترین کاربرد های یک تقویم رومیزی می توان به استفاده از آن در هر فضا و مکانی اشاره کرد که همین مورد سبب می شود که از این محصول بتوان در هر مکانی برای تبلیغ کسب و کار خود اقدام کنیم. کاربرد بعدی تقویم رومیزی، داشتن تاریخ های شمسی، میلادی و قمری می باشد. یکی از ویژگی هایی که بسیار حائز اهمیت است نشان دادن روز های یک ماه در یک نگاه می باشد به صورتی که دیگر نیازی به ورق زدن برای دیدن روز های دیگر نیستید. همچنین تمام مناسبت ها و اطلاعات کامل هر ماه در بخش پایین تقویم قرار گرفته است.

یکی دیگر از کاربردها، شخصی سازی تقویم خود می باشد که می توانید نوع جنس تقویم رومیزی، رنگ، سایز و … را بر اساس سلیقه خود انتخاب و طراحی کنید. شخصی سازی کردن تقویم باعث می شود که شما بتوانید تبلیغات برند و محصولات و خدمات خود را بر روی تقویم پیاده سازی کنید. همچنین می توانید آدرس شبکه های اجتماعی خود را همراه با رنگ سازمانی کسب و کار خود در تقویم قرار دهید. علاوه بر این موارد، لازم به ذکر است که می توانید صفحات تقویم رومیزی خود را هم به دلخواه انتخاب کنید و بنا به انتخاب شما به صورت هفت یا دوازده صفحه ای باشند. در تقویم های 7 برگه ای ماه ها به صورت پشت و رو بر روی برگه ها قرار می گیرند ولی در تقویم های 12 برگه ای ماه ها هر کدام در یک برگه جداگانه چاپ می شوند. همان طور که متوجه شدید، شما می توانید تقویم رومیزی خود را هم به صورت عمومی و یا اختصاصی طراحی و چاپ کنید.

تقاوت تقویم رومیزی عمومی و تقویم رومیزی اختصاصی

مثل خیلی از هدایای تبلیغاتی، تقویم رومیزی ها هم می توانند هم به صورت عمومی و هم به صورت اختصاصی طراحی و چاپ شوند. در تقویم های رومیزی عمومی امکان سفارشی سازی تقویم وجود ندارد یعنی این که صفحات آن از قبل چاپ شده است و شخص سفارش دهنده نمی تواند تبلیغات کسب و کار خود را بر روی صفحات آن به چاپ برساند. در تقویم رومیزی های عمومی جدولی جهت نمایش ایام هفته و مناسبت ها طراحی شده است و از تصاویر طبیعت، مناظر دیدنی و تاریخی در جهت زیبا تر شدن تقویم استفاده می شود.

این تقویم ها دارای دوازده برگ پشت و رو می باشند. در قسمت پایین تقویم، فضایی برای نمایش نام و لوگو، آدرس و تلفن سفارش دهنده قرار داده شده است که این تنها فضایی می باشد که در اختیار سفارش دهنده قرار می گیرد. لازم به ذکر است که این فضا هم در جلو تقویم و هم در پشت تقویم قرار گرفته است. تقویم رومیزی های اختصاصی برخلاف تقویم رومیزی های عمومی می باشند و شما آزاد هستید که هر طور که دوست دارید تقویم خود را سفارشی سازی کنید. شما در این تقویم می توانید تک تک برگه ها را به صورت اختصاصی طراحی کنید و در هر برگه تصاویر محصولات خود، لوگو، نام و نشان و آدرس را درج کنید. علاوه بر این موارد شما می توانید طرح و رنگ و اندازه و ابعادی که در نظر گرفته اید را برای تقویم خود به کار ببرید.

عوامل موثر در چاپ تقویم رومیزی

برای چاپ یک تقویم رومیزی عوامل زیادی هستن که نقش بسزایی دارند به عنوان مثال

ابعاد تقویم رومیزی
جنس کاغذ به کار رفته
آستری که بر روی پایه قرار گرفته
تعداد صفحات
طراحی گرافیکی
تیراژ مورد نظر

انواع تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ها مدل های مختلفی دارند که بنا به سلیقه خود می توانید یک مدل را سفارش دهید. مدل هایی شامل ، تقویم رومیزی اداری، فانتزی، یادداشت دار، پایه دار، چوبی، فلزی، چرمی، پایه سخت و …. مواردی می باشند که شما موقع سفارش تقویم رومیزی باید انتخاب کنید.

ابعاد تقویم رومیزی

تقویم رومیزی ها در ابعاد مختلفی به چاپ می رسند. ممکن است میز کار شما کوچک باشد و قصد داشته باشید یک تقویم رومیزی کوچک فانتزی سفارش دهید و یا میز کار بزرگی دارید و می خواهید تقویم رومیزی های بزرگ اداری سفارش دهید. در کل چیزی که ملاک است نظر و سلیقه شما می باشد. به طور کلی تقویم رومیزی ها بیشتر در ابعاد A5 و سایز های 11.5*20 ، 12*23 و 12*21.5 می باشند. همچنین شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر به مقاله سایز و ابعاد تقویم رومیزی مراجعه نمایید.

چاپ تقویم رومیزی

برای چاپ صفحات تقویم رومیزی از کاغذ گلاسه استفاده می شود که گرماژ آن بین 150 تا 300 گرم می باشد. در چاپ تقویم رومیزی، برگه ای در ابتدای تقویم به عنوان کاور قرار می گیرد و اگر تقویم رومیزی اختصاصی سفارش داده باشید این برگه حاوی تبلیغات برند و آدرس شما و لوگو می باشد. نکته ای که حائز اهمیت است این است که اگر قصد دارید تقویم رومیزی ای که سفارش می دهید بیشتر در چشم افراد جلوه کند می توانید روی پایه و یا قسمت هایی از طرح ها و نوشته ها طلاکوب و یا نقره کوب استفاده نمایید. لازم به ذکر است که باید برای صفحات تقویم رومیزی حاشیه امن قرار دهیم، زیرا ممکن است هنگام برش و یا قرار گرفتن روی پایه، حالت نامطلوبی ایجاد کند.

سفارش تقویم رومیزی

جهت طراحی و چاپ تقویم رومیزی در انواع مختلف به صورت عمومی و اختصاصی می توانید درخواست خود را از طریق سایت ثبت و یا با شماره های داخل وبسایت تماس بگیرید تا علاوه بر مشاوره رایگان، بتوانید سفارش طراحی و چاپ تقویم رومیزی خود را با بالاترین کیفیت ممکن و مناسب ترین قیمت در کوتاه ترین زمان دریافت کنید.

خدمات مجموعه چاپ تقویم  پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی تقویم  در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی تقویم حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی تقویم را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک تقویم حرفه ای متوجه می شویم.

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir