طراحی بنر مغازه در شیراز

نکاتی برای طراحی بنر تابلو مغازه

برخی از اصلی ترین و مهمترین نکاتی که زمان طراحی بنر تابلو مغازه باید به آن دقت شود و طراحان حرفه ای به خوبی آنها را در نظر دارند عبارت است از :

- استفاده از فرمت مناسب برای فایل

نرم افزارهایی که برای طراحی بنر تابلو مغازه مورد استفاده قرار می‌گیرد متنوع است و هر یک از آنها ویژگی ها و مشخصات متنوعی دارند. فرمتی که در این نرم افزارها برای طراحی فایل بنر مورد استفاده قرار می گیرد باید به خوبی استانداردهای لازم را داشته باشید. اینکه لینک جداگانه ای برای آن طراحی شود اهمیت بسیار زیادی دارد و شما هم باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. تصویر نمایش داده شده باید حجم مناسبی داشته باشد که مشتریان به خوبی قادر باشند آن را مشاهده کنند. بنرهای متنوعی با اندازه های متفاوت طراحی می شوند که هر یک از آنها باید فرمت مناسبی داشته باشند. 

- کم بودن حجم فایل تبلیغاتی

 از آنجایی که به طور معمول کاربران با سرعت بسیار زیادی در صفحه پیمایش خواهند داشت، اگر فایل حجم سنگینی داشته باشد دیر بارگذاری می شود. بنابراین طراحان طراحی بنر تابلو مغازه به خوبی در نظر دارند که باید حجم فایل را کم طراحی کنند. به طور معمول بهتر است بدانید که حجم فایل بنر تبلیغاتی نیاز است کمتر از 150 کیلوبایت باشد. در این صورت فایل را قادر خواهید بود که در کمترین زمان روز صفحه باز کنید. 

- استفاده از رنگ‌های مناسب

هر یک از رنگ هایی که برای طراحی بنر تابلو مغازه مورد استفاده قرار خواهد گرفت، پیام خاصی دارد. اینکه هر یک از رینگ ها چه حسی به مشتری انتقال می دهند اهمیت بسیار زیادی دارد و باید به خوبی آن را در نظر داشته باشید. رنگ ها از آن دسته عناصری هستند که با احساس درونی افراد سر و کار دارند. بسته به فرهنگ های متنوع پیام متفاوتی را از آنها دریافت خواهید کرد. به طور کلی برای طراحی بنر اولین چیزی که نظر بسیاری از مشتریان را جلب می کند رنگ است. زمان انتخاب هر یک از رنگ ها باید به خوبی مفهوم آن را مورد بررسی قرار دهید تا بهترین نمونه آنها را انتخاب کنید. دقت داشته باشید که رنگ بندی ها  باید به خوبی مورد بررسی قرار گیرند و سپس طراح از آنها استفاده کند.

- استفاده درست از تصاویر

تصاویری که برای طراحی بنر تابلو مغازه مورد استفاده قرار می گیرد، باید به خوبی بتواند پیام را به مشتری انتقال دهد. اینکه محصولات و خدمات به درستی نشان داده شود اهمیت بسیار زیادی دارد و شما بهتر است که به خوبی آن را در نظر بگیرید. بنابراین از طراحی درخواست داشته باشید که یکی از بهترین تصاویر را برای طراحی بنر شما مورد استفاده قرار دهد. در صورتی که تمایل داشته باشید تصاویر ویژه و مخصوصی را برای بنر شما طراحی خواهند کرد. البته که باید بدانید طراحی ویژه تصاویر هزینه جداگانه ای دارد. در صورتی که مایل نیستید هزینه زیادی را پرداخت نمایید بهتر است بین انواع تصاویر آماده یکی را انتخاب نمایید. 

- ایجاد کردن حس فوریت در کاربر

کاربران به آن دسته از پیام هایی که محدودیت زمانی و کالایی را نشان خواهد داد، اورژانسی است و ... واکنش  زیادی نشان می دهند. بر همین اساس این مسئله را باید در هر یک از پیام ها و طراحی بنر به خوبی رعایت کنید. کاربر با مشاهده آنها سریعا قادر است فوریت آن را دریافت نماید و از امتیازات ویژه آن پیام استفاده نماید. برجسته بودن ویژگی های پیام باید به خوبی نشان داده شود و شما هم آن را دریافت نمایید. 

- استفاده از تصاویر متحرک

استفاده از بنرهای تبلیغاتی که متحرک هستند برای طراحی بنر تابلو مغازه اهمیت زیادی دارد و تاثیر زیادی هم می گذارد. البته که شما باید بدانید پیام اصلی تبلیغات در این طراحی ها نباید به گونه ای باشد که از بین برد. اینکه پیام اصلی بنر و طراحی آن به خوبی نشان داده شود مهم است و طراحان به این مسئله مهم دقت و توجه زیادی دارند. بهتر است به خوبی بدانید که برخی از طراحی ها اصول خاص و حرفه ای تری دارند و تنها آن دسته از طراحانی که به صورت حرفه ای فعالیت می کنند می توانند آنها را هدایت نمایند. اینکه بنر ساده باشد به این معنی نیست که جذابیت ندارد. بلکه باید بدانید جذابیت بنر در صورت ساده بود آن بسیار بیشتر خواهد شد و شما هم بهتر است به خوبی این مسئله را در نظر داشته باشید. 

خدمات مجموعه طراحی بنر پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی بنر در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی بنر حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی بنر را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک بنر حرفه ای متوجه می شویم.

 

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir