طراحان دکوراسیون وظیفه زیباسازی فضای داخلی ساختمان های مسکونی، اداری، تجاری و غیره را بر عهده دارند. بسیاری از شرکت های طراحی دکوراسیون فعال هستند که آثار هنری و ایده های خلاقانه ای را ارائه می دهند که در نوع خود بی نظیرند،
خوب می دانیم لوگو به هر سازمان و کسب و کاری ماهیت می بخشد و در پی آن برند سازی نام تجاری اتفاق می افتد. لوگو شرکت های طراحی دکوراسیون منزل به گونه ای انجام می شود که در یک نگاه خبر از نوع فعالیت دهد تا مخاطب با اولین نگاه به آن پی ببرد
طراحی لوگو دکوراسیون داخلی مستلزم رعایت نکاتی است که با بکارگیری آن ها می توان لوگویی استاندارد و جذاب ارائه نمود. تیم طراحی لوگو ظریف گرافیک با شناختی که از طراحان دکوراسیون منزل دارد به خوبی می داند، چه نوع لوگویی نیاز معماران دکوراسیون را برآورده می سازد.
ذوق و سلیقه ای که این افراد در طراحی به کار می گیرند، همراه با ایده های ناب و بکر است که باید در طراحی لوگو به خوبی نشان داده شود. می توان با دیدن لوگو طراحی دکوراسیون دانست، میزان کیفیت و زیبایی برای یک مجموعه چقدر مهم است. از این رو برای طراحی لوگو دکوراسیون داخلی باید از طراحان حرفه ای بخواهید تا خاص ترین آرم را به شما ارائه نماید تا هنر و ظرافت در آن به وضوح نمایش داده شود.
از دیدگاه ظریف گرافیک بهتر است قبل از شروع به طراحی لوگوی هر کسب و کاری ابتدا، نوع فعالیت، نیازها، بازار هدف و خواسته های مشتری را بدانید تا بتوانید بهترین ها را با توجه به این فاکتورها ارائه نمایید. طراحی لوگو دکوراسیون داخلی فلسفه خاص خود را دارد که یک طراح حرفه ای می داند:
برای چه گروهی از جامعه قرار است طراحی کند.
هدف از طراحی لوگو دکوراسیون داخلی برای شرکت های مختلف چیست؟
در سطح جهانی بهترین طراحان دکوراسیون بازار هدف خود را به سوی طرح های مینیمال سوق می دهند یا پیچیده؟
می داند بین هنر معماری و لوگویی که برای این شاخه ارائه می شود، ارتباط مستقیمی وجود دارد.
بهتر است طراحی لوگو دکوراسیون داخلی مدرن خود را به افراد متخصص بسپارید تا با اصول روانشناسی، زیبایی شناختی و شناخت بازار جهانی طراحی را انجام دهند. با این حال هر میزان هزینه ای که برای طراحی لوگو می کنید به نوعی سرمایه گذاری است که با سود چند برابر در آینده به شما باز خواهد گشت.
ایده های خلاقانه برای طراحی لوگو دکوراسیون داخلی
شما با یک جستجوی ساده نیز میتوانید نمونه های زیادی از لوگوی دکوراسیون پیدا کنید. در ادامه چند توع از لوگوهای محبوب دکوراسیون داخلی را معرفی میکنیم:
همانطور که شاهد آن هستیم طراحی دکوراسیون داخلی اغلب در دو نوع لاکچری و فانتزی طرفداران بسیار دارد. طراحی های کلاسیک هم در این میان نیز طرفداران خود را دارد اما همچنان پرچم دار دکوراسیون لوکس و فانتزی هستند که بازار هنر طراحی دکوراسیون را از آن خود دارند. می توان با الهام از این حرکت و روند علاقمندی های جهانی الهام گرفت و طراحی لوگو خلاقانه دکوراسیون داخلی را در نمونه های لوکس یا فانتزی ارائه نمود.
گاهی افراد تمایلی به داشتن لوگویی مطابق با سلایق دیگران و حتی نیاز بازار ندارند. در اولویت طراحی لوگو دکوراسیون داخلی نظر و خواسته خود را مطرح می کنند. نظر هر مشتری محترم است و اینکه بخواهد لوگویی به سبک خود برای یک کسب و کار داشته باشد امری طبیعی است. در این صورت باید با انجام نیاز سنجی، علاقمندی ها، رنگ های مورد نظر طراحی لوگو دکوراسیون داخلی را انجام داد. طراحی لوگو در این زمینه منحصر به فرد صور ت می گیرد. بهتر است در ساختار آن از وکتور ها و المان های کپی شده استفاده نشود، در غیر اینصورت طراحی لوگو با سبک شخصی انجام نشده است. طراحان دکوراسیون در این زمینه مشتریانی هستند که می توانند ایده هایی همسو با طراحان گرافیک ارائه دهند. با در نظر گر فتن خواسته ایشان می توان بهترین الگو ها را ارائه نمود.
برخی افراد از دقت و ظرافت خاصی در کارها بهره مند هستند. از این رو نه به مد و پر طرفدار ترین ها اهمیتی می دهند، نه می خواهند سبک شخصی خود را داشته باشند. این افراد صفر تا صد طراحی لوگو معماری مدرن دکوراسیون را به طراحان گرافیک می سپارند و از آن ها می خواهند با توجه به اصول طراحی لوگو، نمونه ای استاندارد و شناخته شده به آن ها تحویل دهند. اینجا هنر یک طراح حرفه ای ثابت می شود که چقدر می تواند مهارت های خود را در خلق لوگوی استاندارد بکار گیرد.
برخی افراد اِرق خاصی به برند خود دارند و بیش از هر چیزی منتشر شدن این نام و شهرتش اهمیت دارد. از این رو بجای استفاده از تصاویر و المان های مختلف بیشتر در نظر دارند با نام برند طراحی لوگو صورت گیرد. برای طراحی لوگو دکوراسیون با نام برند می توان از نمونه های لوگوتایپ استفاده کرد. در این نوع از طراحی لوگو، چیدمان نام برند به گونه ای خاص انجام می شود و در قالب های متفاوت ارائه می شود. بهتر است لوگو تایپ از ساده ترین حالت ممکن برخوردار باشد و به دور از هر نوع پیچیدگی طراحی شود.
استفاده از رنگ و فونت در طراحی لوگو دکوراسیون
اگر برای انتخاب رنگ و فونت در طراحی لوگو دکوراسیون مستاصل هستید، ظریف گر افیک پیشنهاد می کند در انتخاب فونت از نمونه های Serifs استفاده کنید. نوشتاری که شکستگی در لبه های حروف آن وجود ندارد. فونت های سریف به دلیل خوانایی بالا محبوبیت زیادی دارند و می توانید از آن ها در طراحی لوگو خود در ابعاد مختلف استفاده کنید.
در استفاده از رنگ ها پیشنهاد می کنیم رنگ های تیره مانند سیاه را استفاده نکنید. بهتر است حس زندگی و حیات را در لوگو به جریان اندازید تا چشم هر بیننده ای را به خود جلب کند. اگر طراحی لوگو دکوراسیون به صورت لاکچری انجام می شود می توانید از رنگ های طلایی، بنفش تیره، قهوه ای، آبی فیروزه ای و نمونه هایی از این قبیل استفاده نمود. این ر نگ ها جنبه لوکس بودن طرح را نیز حفظ می کنند.
در انتخاب رنگ لوگوهای فانتزی باید دقت داشت، ابتدا رنگ های سازمانی و مورد علاقه مشتری را در نظر گرفت، در صورتی که انتخاب رنگ به عنوان یک طراح به شما واگذار شده است باید بهترین پیشنهادات رنگی را ارائه نمایید تا لوگویی جذاب و چشم نواز ارائه نمایید.
مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو دکوراسیون در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو دکوراسیون حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.
ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو دکوراسیون را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو دکوراسیون حرفه ای متوجه می شویم.