طراحی لوگو معماری در شیراز

طراحی معماری لوگوی شما را به مانند پروژه های زیبایتان خلق می کنیم.

داشتن یک لوگوی مناسب برای شرکت های معماری بسیار مهم می باشد. چراکه زیبایی طراحی های شما با یک طراحی لوگوی معماری حرفه ای تکمیل تر خواهد شد. لوگوی یک شرکت معماری بیانگر این است که چقدر برای کار خود ارزش قائل می شود

طراحی لوگو برای شرکت های معماری در شیراز

شرکت های معماری خود خلق کننده زیبایی برای مخاطبان خود هستند و باید همیشه سعی کنند به حالت های مختلف به مخاطبان خود حس متمایز بودن خود را نمایش دهند. برای این که مخاطبان بتوانند حس خاص بودن به آنها دست بدهد نیاز دارید که یک لوگوی حرفه ای برای شما طراحی شود ، لوگویی که نشان دهنده کار خاص شماست.

طراحی لوگو حرفه ای برای شما می تواند بسیار بر روی مخاطب تاثیر گذار باشد و مخاطبان تصویر ذهنی مثبتی از شرکت معماری شما داشته باشند

باید لوگویی که برای شرکت های معماری طراحی می شود نشان دهنده حوزه فعالیت شما باشد. پس حتما در کنار لوگوی نوشتاری لوگوی تصویری نیز باید داشته باشید.

رنگ سازمانی که برای طراحی لوگو معماری انتخاب می شود با توجه به برندینگ شرکت شما باشد و رنگ لوگو کاملا متناسب با نیازهای شما باشد

در هنگام سفارش طراحی لوگو معماری حتما توجه داشته باشید که کار خود را به افراد حرفه ای در این زمنیه بسپارید ، چون مخاطبان در اولین نگاه شما را قضاوت خواهند کرد و نداشتن یک لوگوی مناسب ، می تواند حس بدی را به مخاطبان انتقال دهد.

از آنجا که شرکت های معماری در زمینه های مختلفی فعالیت می کنند طراحی لوگو برای این قبیل شرکت ها باید کاملا متناسب با حوزه فعالیتشان باشد

سفارش لوگوی معماری در شیراز

شرکت های معماری باید به این موضوع توجه نمایند که خود خالق اثر می باشند پس بهتر است لوگوی خود را نیز به صورت حرفه ای طراحی نمایند

از آنجا که شرکت های معماری نیازهایی از قبیل طراحی کارت ویزیت ، طراحی ست اداری ، طراحی وب سایت و … را نیز ممکن است داشته باشند ،شرکت ما این خدمات را نیز برای شما فراهم کرده است تا بتوانید کلیه کارهای خود را با یک شرکت حرفه ای به انجام برسانید.

مانند

سفارش طراحی لوگو ورزشی

سفارش طراحی لوگو معماری

سفارش طراحی لوگو پزشکی

سفارش طراحی لوگو مهندسی

سفارش طراحی لوگو شرکت

سفارش طراحی لوگو بیمه

سفارش طراحی لوگو پوشاک

سفارش طراحی لوگو استارتاپ

سفارش طراحی لوگو فیلم

سفارش طراحی لوگو شخصی

سفارش طراحی لوگو اسم

ویژگی‌های طراحی یک لوگو خوب و موفق :

طراحی خوب و موفق باید دارای ویژگی‌هایی زیر باشد؛

اعتبار و سنخیت:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند ارتباطی دو طرفه و صادقانه بین صاحب لوگو (نام تجاری و برند) و تجارتی که به آن اشاره دارد، برقرار نماید.

باید با موضوع، مفهوم و خصوصیات برند هم‌خوانی داشته و معنای خود را به سرعت به مخاطب انتقال دهد.

ماندگار و پایدار:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند در طول زمان همراه با کسب و کار شما تکامل پیدا کند و ماندگاری خود را با تحمل طرح‌ها و مدهای مختلف در طول زمان از دست ندهد.

انعطاف پذیر:

یک طراحی خوب و موفق باید بتواند به دو صورت سیاه و سفید (تکرنگ) و تمام رنگی چاپ و در سایزهای مختلف مورد استفاده قرار بگیرد. بدون تغییر در ظاهر و معنی و مفهوم آن.

 یک طراحی خوب و موفق را باید بتوان به صورت آنلاین در وب‌سایت‌ها و هنگام کارهای چاپی بدون هیچ مشکلی استفاده نمود.

 باید قادر به احراز حقوق مالکیت خود از نظر قانونی باشد یعنی منحصر به فرد و قابل ثبت باشد.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو معماری در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو معماری حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو معماری را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو معماری حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir