طراحی لوگو باشگاه در شیراز

بدنسازی از جمله گرایشات ورزشی جذاب و مهیج است که طرفداران بسیاری در میان خانم‌ها و آقایان دارد. بسیاری از افراد پیش از ثبت نام در یک مجموعه ورزشی ابتدا به عناصر بصری و ظاهری آن از جمله محیط داخلی و یا لوگو باشگاه بدنسازی توجه می‌کنند؛ در واقع این عناصر بصری تاثیر بسزایی بر تصمیم گیری مراجعه کنندگان نسبت به ثبت نام و استفاده از خدمات یک مجموعه ورزشی دارند. علت اصلی تاثیرگذاری عناصر بصری بر تصمیم گیری افراد این است که طیف گسترده‌ای از آنان میزان حرفه‌ای بودن یک مجموعه ورزشی را بر اساس المان‌های ظاهری مورد سنجش قرار می‌دهند و سپس به سراغ آیتم‌های بعدی یعنی مربی، امکانات باشگاه و غیره خواهند رفت. بنابراین با طراحی لوگو بدنسازی حرفه ای می‌توانید اولین مرحله از فرآیند جلب توجه و ترغیب افراد نسبت به ثبت نام در باشگاه را با موفقیت طی کنید. برای طراحی آرم باشگاه بدنسازی باید به برخی نکات مهم توجه داشته باشید تا بتوانید برای مجموعه ورزشی خود لوگویی به یاد ماندنی و منحصر به فرد طراحی نمایید. 

چرا باید برای باشگاه بدنسازی خود لوگو طراحی کنید؟

طراحی لوگو باشگاه بدنسازی از اهمیت بالایی برخوردار است؛ زیرا همانطور که اشاره کردیم طیف گسترده‌ای از افراد پیش از اقدام به ثبت نام و تصمیم به استفاده از خدمات یک مجموعه ورزشی به عناصر بصری آن توجه خواهند کرد. لوگوی باشگاه بدنسازی نیز اولین آیتمی است که در نگاه اول توجه مخاطبان هدف را به خود جلب کرده و نام برند شما را در ذهن آنان برجسته می‌سازد. در صورتی که بازدیدکنندگان در همان ابتدا بتوانند با لوگو بدنسازی شما ارتباط برقرار کرده و پیام آن را درک کنند، احتمال ثبت نام آنان در باشگاه شما به طرز چمشگیری افزایش پیدا خواهد کرد. البته ارائه خدمات مهمی همچون نظافت، سیستم تهویه مناسب، محیط پویا و پر انرژی و همچنین حضور مربیان حرفه‌ای نیز در تصمیم گیری آنان نقش حائز اهمیتی را ایفا می‌کنند.

با این حال از مهم‌ترین دلایل طراحی لوگو باشگاه بدنسازی می‌توانیم به موارد زیر اشاره کنیم:

لوگو باشگاه به عنوان هویت و نماد بصری یک مجموعه شناخته می‌شود

ا آرم باشگاه بدنسازی شما را از باشگاه‌های ورزشی رقبا متمایز می‌سازد

لوگو باشگاه بدنسازی توجه و اعتماد مخاطبان هدف را جلب خواهد کرد

لوگو بدنسازی به باشگاه شما ارزش و اعتبار می‌بخشد

لوگو بدنسازی حرفه ای تصویر ذهنی مثبتی را در افراد ایجاد می‌کند

لوگو بدنسازی موجب افزایش آگاهی افراد از برند و مجموعه ورزشی شما می‌شود

بنابراین با طراحی یک لوگوی حرفه‌ای و مناسب برای باشگاه بدنسازی خود می‌توانید از مزایای قابل توجه آن در جذب مشتریان و رونق کسب و کار خود بهره مند شوید و در محیط رقابتی کنونی نیز با رقبای خود به رقابت بپردازید.

طراحی لوگوی بدنسازی در شیراز

برای طراحی یک لوگوی بدنسازی خوب باید به تمام موارد توجه داشت از تاریخچه ی ورزش گرفته تا افرادی که قرار است به آن علاقه مند شوند. 

 لوگو چیست و چه کاربردی دارد؟

بصورت ساده لوگو ترکیبی از تصاویر و نوشته ها است. یک لوگوی خوب می تواند برای افزایش محبوبیت باشگاه شما اساسی ترین نیاز باشد و برای افرادی که میخواهند وارد باشگاه شوند این که شما چه کاری انجام می دهید، چه جور باشگاهی هستید و به چه چیزی اهمیت می دهید را نشان میدهد. این موضوع باری باشگاه های بدنسازی بسیار مهم و نیازمند توجه زیادی است.

اصول کلی طراحی لوگو

ابزارهای بصری بسیاری وجود دارند که کسب و کارها به تهیه‌ی آن‌ها فکر می‌کنند. این ابزار شامل لوگو، بروشور، کارت ویزیت، وبسایت، نرم افزارهای موبایلی، بسته بندی، تراکت و غیره می‌شوند و لوگو مهم‌ترین آن‌هاست.

اولین قدم در طراحی لوگو،  انتخاب نوع و یا سبک طراحی لوگو است. شما چه به عنوان یک طراح و چه به عنوان یک کارآفرین نیازمند این هستید تا انواع لوگو و کاربردهای آنهارا بشناسید. به عنوان طراح لوگوهای بدنسازی نیز شما باید بتوانید نوع لوگو مورد نظر خود را با توجه به خواسته کارفرما تشخیص داده و لوگو را به همان سبک طراحی کنید و یا با علم بر کاربردهای سبک های مختلف طراحی لوگوهای ورزشی و بدنسازی، بهترین و مناسب ترین لوگوها را برای کارفرمایان خود خلق کنید. 

مهم ترین اصول در طراحی لوگو:

•    طرحتان باید ساده باشد :

بهترین لوگو، لوگویی است که به بیننده حسی آنی و شفاف از «شما» بدهد و تمیز و عاری از در هم ریختگی باشد.

•    طرح باید ماندگار و بی‌زمان باشد:

لوگو باید مدرن و امروزی باشد اما نباید چنان مد روز باشد که وقتی جریان مد رد شد، لوگوی شما قدیمی و از مد افتاده به نظر برسد.

•    استفاده‌ی درست و استراتژیک از رنگ‌ها:

استفاده‌ی هوشمندانه از رنگ‌ها می‌تواند ظاهری منحصر به فرد به لوگوی شما بدهد. رنگ ها به راحتی میتوانند احساسات ما را بر انگیزند.

•    لوگوی شما باید تطبیق پذیر و چند منظوره باشد:

کسب و کار شما از لوگو در سطوح مختلفی استفاده می‌کند. این سطوح می‌توانند به کوچکی مهر یا محصولات تبلیغاتی مثل خودکار باشند. 

•    لوگوی شما به صورت سیاه و سفید هم باید خوب باشد:

حتی لوگوی سیاه و سفید شما نیز باید به همان میزانی که هدف گذاری کرده اید روی افراد تاثیر گذار باشد.

یک طراحی خوب لوگو باید تمام این موارد را برای محبوبیت کسب و کار شما دارا باشد.

انواع لوگوی بدنسازی در شیراز

لوگو های بدنسازی به صورت کلی در راستای افزایش درآمد و جذب افراد بیشتر طراحی می شوند. به گونه ای که این لوگو بتواند در عین سادگی ارتباط مناسب را با مخاطبان ایجاد و پیام ها، اهداف و ارزشهای باشگاه را به آنها انتقال دهد. 

از انواع لوگو ها میتوان به:

•    لوگوهای مونوگرام ( یا نشانک) : چنین لوگوهایی  مبتنی بر تایپوگرافی هستند که از چند حرف تشکیل می شوند و نام های طولانی را به ورژن ساده و روان تری تبدیل میکنند. مونوگرام معمولا می تواند شامل حرف اول یا چند حرف اول و یا خلاصه حروف اسم تجاری یک باشگاه باشد که به صورت یک علامت اختصاری طراحی می شود. 

•    لوگوتایپ : چنین لوگوهایی تنها روی نام کامل کسب و کار متمرکز اند. این لوگو عمدتا بر پایه فونت ها طراحی می شود اما بسیاری نیز آن را به صورت دستی و دور از چارچوب فونت های آماده طراحی می کنند که این روش امروزه در کشورمان ایران نیز بسیار رونق یافته است.

•    علامت تصویری : چنین لوگوهایی یک نماد یا نماد مبتنی بر گرافیک اند و مهم ترین موضوع انتخاب لوگوهای تصویری، مفهوم گسترده ی پشت تصویر انهاست. این نوع لوگو ها انتخاب های بیشتری را در طراحی به کارفرما و طراح در جهت مفهوم سازی و زیباسازی لوگو می دهند. همواره تصاویر ابتدایی ترین و سریع ترین راه انتقال مفهوم از گذشته دور تا امروز بوده اند. پس تاثیر و ماندگاری لوگو تصویری بر روی ذهن مخاطب امری بدیهی و مسلم است. به طور کلی این لوگوها بوسیله اشکال، آیکون ها، طرح ها و رنگ های مختلف طراحی می شوند که یک نماد بصری را برای باشگاه شما خلق می کند.

قطعا تمام انواع طراحی معرفی شده اصلی ترین و موفق ترین سبک های طراحی آرم و لوگو در دنیا هستند. در نتیجه بهتر است به این سبک ها اعتماد کرده و بر اساس نیاز خود یکی از آنها را انتخاب کنید. لوگوی خوب برای باشگاه بدنسازی لوگوییست که علاوه بر سادگی دارای مفهوم بالایی باشد.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو باشگاه در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو باشگاه حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو باشگاه را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو باشگاه حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir