لوگو کلینیک کاشت مو در شیراز

کاشت مو یک نوع جراحی است که به شما این امکان را می دهد تا ناحیه ای از سر که مچل یا کم مو است، پر کنید. پزشکان از دهه 1950 این پیوندها را در ایالات متحده انجام می دهند، اما تکنیک ها در سال های اخیر تغییرات زیادی کرده است.

شما معمولا این روش را در مطب دکتر انجام می دهید. ابتدا، جراح پوست سر شما را تمیز می کند و دارویی برای بی حس کردن پشت سر شما تزریق می کند. پزشک شما یکی از دو روش را برای پیوند انتخاب می کند: جراحی نوار واحد فولیکولی (FUSS) یا استخراج واحد فولیکولی (FUE). با FUSS، جراح یک نوار 6 تا 10 اینچی از پوست را از پشت سر شما برمی دارد. کنار می گذارند و سر را بسته می دوزند. این ناحیه بلافاصله توسط موهای اطراف آن پنهان می شود.

اما برای صاحب یک کلینیک بازاریابی و تبلیغات بسیار مهم است. مبحث تبلیفات نیز با برندینگ شروع میشود. طراحی لوگو اولین بخش هویت بصری در برندینگ است. این لوگو قرار است در کارت ویزیت ، تابلو و دکور داخل کلینیک شما و البته در سایت و پیج شما درج شود. پس بسیار مهم است که به چه صورت طراحی شود.

لوگو کلینیک کاشت مو برای بازاریابی در شیراز

در یک لوگو عناصر بسیاری دخیل هستند که میتوان به جلب مشتری بیشتر و بازاریابی شما کمک کند. برای اینکه لوگو کلینیک کاشت مو شما بتواند بهترین عملکرد را در کمپین بازاریابی شما داشته باشد، باید موارد زیر را در نظر بگیرید

مخاطبان شما

در ابتدای طراحی لوگو، باید این را در نظر گرفت لوگو شما قرار است خطاب به چه کسانی باشد؟ مشتریان برند شما چه افرادی با چه سنی، چه جنسیتی و از چه قشری از جامعه هستند؟

نوع لوگو

یکی از المانهای مهم در طراحی لوگو نوع لوگو است. جدا از سلیقه ی مشتری یا طراح مواردی در مورد لوگو وجود دارد که به آن میپردازیم: 1) هر نوع لوگو مناسب چه کسب و کاری است؟ 2) چه نوع لوگویی برای کلینیک کاشت مو سفارش دهیم؟

قبل از هرچیز لازم است که انواع لوگو را بشناسیم:

لوگو تصویری:

لوگویی که در آن از تصویر استفاده میشود. تصویری انتزاعی، نمادین یا رئال. این بسته به ایده و انتخاب طراح و قابلیت برند شما دارد. در این نوع لوگو باید اسم و حیطه کاری شما به صورت تگ لاین پایین لوگو نوشته شود. این کار در ابتدا که برند شما نوپا است لازم و ضروری است. تا به این ترتیب مخاطب شما را بهتر بشناسد و راحت تر به ذهن بسپارد.

این سبک لوگو برای تمامی مشاغل مناسب و کار آمد است. اغلب برند ها به داشتن لوگوی تصویری، به خاطر مانایی بیشتر در ذهن، اصرار دارند.

لوگوتایپ:

لوگویی که در آن نوشتار وجود داشته باشد.(هر لوگویی که در آن خوانش نقش داشته باشد، لوگو نوشتاری است.) یعنی اسم برند شما با سبکی خاص و منحصر بفرد که مرتبط با برند شما هم باشد طراحی میشود. در این سبک هرگز از فونت آماده استفاده نمیشود.
این سبک برای برندهای نوپا با اسم کوتاه مناسب است. اگر مثلا اسم کلینیک شما بلند و چندبخشی باشد، لوگوتایپ مناسب شما نیست. به جای آن میتوانید از letter mark یعنی حرف یا حروف اول اسم برندتان استفاده کنید.

لوگو تلفیقی:

لوگو تلفیقی و یا ترکیبی هم تکلیفش مشخص است. ترکیب و تلفیق تصویری و نوشتاری است. این سبک برای تمامی برندها مناسب و کارآمد است.

رنگ لوگو

حتما میدانید که رنگها تاثیر روانشناسی خاصی بر افراد دارند. این ویژگیها را پس از بررسی های علمی روانشناختی کشف کرده اند. پس میتوانیم بگوییم رنگ در بازاریابی تاثیر مستقیم میگذارد. بنابراین انتخاب رنگ یکی از بخش های مهم طراحی لوگو است که باید به آن اهمیت بسیاری داد و اینکه شما به رنگ خاصی علاقه دارید دلیل کافی و محکمی برای انتخاب آن نخواهد بود.

مثلا رنگ قرمز رنگ هیجان آوری است و انتخاب بیشتر رستوران ها و فست فودها برای لوگو و هویت بصری است. چرا که اشتها را افزایش میدهد . پس مغز مشتری با دیدن این رنگ اشتها را تحریک میکندو نهایتا مشتری غدای بیشتری سفارش میدهد.

حالا باید در نظر گرفت که در لوگو کلینیک کاشت مو نیاز به انتقال آرامش و امنیت داریم. پس میرویم سراغ رنگهایی که این حس را در مشتری تداعی کند.

فونت لوگو

پیشتر گفتیم از فونت آماده در لوگوتایپ استفاده نمیشود. اما لوگوتایپ ها همه بر پایه یک خط هستند. ممکن است برخی پایه ی خط بنایی داشته باشند، برخی دیگر پایه ی نستعلیق یا ثلث. این به ایده و خلاقیت طراح بستگی دارد. اصول را از آن خط میگیرد آن را طراحی میکند و به آن شکل و زینت میدهد و در آن با توجه به ایده ی اولیه تغییرات لازم را ایجاد میکند.

تگ لاین لوگو تصویری هم یک فونت نیست. طراح آن را در نرم افزار ایلستریتور طراحی میکند. پس طراحی لوگو به هیچ عنوان کار ساده و راحتی نیست، بلکه بسیار زمان گیر و پر چالش نیز هست.

محل استفاده ی لوگو

مورد دیگری که از اهمیت بالایی برخوردار است و در طراحی لوگو کلینیک کاشت مو تاثیر دارد، محل استفاده از لوگو است. گاهی فقط برای پیج اینستاگرام لوگو لازم دارید، گاهی برای تمام بخش های تبلیغاتی آن را میخواهید. این مورد در نوع طراحی و استفاده از رنگها و فایلی که در اختیار شما قرار میگیرد تاثیر میگذارد.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو کلینیک کاشت مو در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت طراحی لوگو کلینیک کاشت مو حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو کلینیک کاشت مو را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو کلینیک کاشت مو حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir