طراحی لوگو مواد غذایی در شیراز

برخی از نکات بسیار مهمی که طراحان شرکت زمان طراحی لوگوی مواد غذایی به آن توجه زیادی نشان می‌دهند عبارت است از :

- ایجاد خلاقیت در طراحی 

زمانی می‌توانیم به یک لوگو لقب لوگوی اختصاصی بدهیم که به بهترین نحو ممکن طراحی شده‌باشد و ایده‌های خلاقانه‌ای را برای طراحی آن به‌کار گرفته‌باشند. تکنیک‌های مهمی برای طراحی لوگوی مواد غذایی وجود دارد که افراد حرفه‌ای به‌خوبی با این تکنیک‌ها آشنایی دارند. آن‌ها به بهترین نحو ممکن می‌توانند انواع لوگوها را با استفاده از تکنیک‌های بسیار حرفه‌ای طراحی کرده و تحویل مشتریان دهند. طراحانی که می خواهند یک گام بزرگ برای هدف های خود بردارند و به عنوان طراح حرفه ای معرفی شوند به این نکته مهم توجه زیادی دارند.

آن‌ها برای اینکه شهرت بیشتری به‌دست آوردند و مشتریان بیشتری هم داشته‌باشند به این نکته توجه زیادی نشان می‌دهند و تنها ایده‌های ناب خود را برای طراحی به‌کار می‌گیرند. اگر آن‌ها می‌خواهند بازخورد مثبتی از طراحی لوگوی خود به‌دست آورند باید به‌خوبی این نکته را درنظر داشته‌باشند. آن‌ها در این‌صورت شهرت بیشتری به‌دست می‌آوردند و همچنین رضایت مشتریان خود را هم خواهندداشت. بدون شک مشتریان به‌دنبال طرح‌های تکراری نیستند و طراحان لوگو شرکت هم به این مورد به‌خوبی دقت می‌کنند.

- انتخاب رنگ مناسب 

رنگ یکی از مهم‌ترین عناصری به‌شمار می‌رود که برای طراحی لوگوی مواد غذایی و هر نوع لوگوی دیگر باید بهترین نمونه آن را انتخاب کنید. طراحانی که حرفه‌ای هستند به‌خوبی تمامی جوانب یک محصول و کسب و کار را درنظر می‌گیرند و سپس یکی از بهترین نمونه رنگ‌های آن را برای طراحی لوگو انتخاب می‌کنند. رنگ‌هایی که نشان‌دهنده طراوت و شادابی هستند ازجمله بهترین رنگ‌هایی هستند که باید انتخاب شوند.

یکی از نکاتی که درمورد انتخاب رنگ باید به آن دقت زیادی شود این است که از پیچیدگی آن جلوگیری گردد. آن دسته از رنگ‌هایی که پیچیدگی زیادی دارند بدون شک اصلا رنگ‌های جذابی به‌شمار نمی‌روند. بنابراین آن‌ها را بهتر است که انتخاب نکنید. البته که باید بدانید طراحان لوگو خودشان به‌خوبی این نکته را می‌دانند و نهایت دقت را روی آن به‌کار می‌برند. آن‌ها تنها از رنگ‌هایی که شادابی و طراوت دارد، همچنین با محصول غذایی هم مطابقت دارد انتخاب می‌کنند.

- توجه به مقیاس در طراحی لوگو 

همه ما به‌خوبی می‌دانیم که محصولات غذایی در بسته‌بندی‌های متنوعی که ابعاد و جنس متنوعی دارند در اختیار مشتریان قرار می‌گیرند. لوگو یکی از مهم‌ترین المان‌هایی است که روی بسته‌بندی‌ها باید قرار بگیرد. خوانایی و وضوح لوگو روی هریک از بسته‌بندی‌ها بسیار اهمیت دارد و باید به‌خوبی اندازه آن‌ها را تنظیم کنید.

- بازی با اشکال طراحی 

اشکال یکی از مهم‌ترین مواردی است که زمان طراحی لوگوی مواد غذایی باید به آن توجه شود، چرا که روی احساسات مخاطبان تاثیر زیادی دارد. طراحانی که در زمینه طراحی لوگو فعالیت می‌کنند به‌خوبی با انواع شکل‌های لوگوها آشنایی دارند، بر همین اساس می‌توانند بهترین شکل طراحی لوگو را انتخاب کنند.

اینکه هریک از اشکال برای چه برندی مورد استفاده قرار می‌گیرد اهمیت زیادی دارد. افرادی که طراح هستند به‌خوبی با این شکل‌ها آشنا هستند و می‌توانند یکی از آن‌ها را که با محصولات غذایی شما مطابقت بیشتری دارد را مورد استفاده قرار دهند.

اثر اشکال در طراحی لوگو مواد غذایی

اشکال تاثیر زیادی در ایجاد احساسات مخاطب دارد و یک طراح علاوه بر داشتن دانش و تسلط بر نرم افزارهای طراحی، باید تا حد زیادی مفهوم اشکال هندسی در طراحی لوگو را بداند و بر این اساس فرآیند طراحی را تکمیل کند. ما در هنگام طراحی؛ مخاطب لوگو مواد غذایی را شناسایی می کنیم که:

محصول در بسته بندی به صورت عمومی در بازار عرضه می شود؟

مواد غذایی در رستوران، فود کورت یا کافه ارائه می شود؟
مخاطب این محصول چه قشر از جامعه مخاطب است؟
هدف برند از ارائه محصول به مخاطب چیست؟
آیا افراد خاصی طرفدار این محصول هستند یا خیر؟
و....
از این رو انتخاب اشکال در طراحی لوگو مواد غذایی بسیار هوشمندانه و دقیق انجام می گیرد. زیرا باید پاسخگوی نیاز و سلیقه، سطح مخاطب و رقابت داغ در بازار هدف باشد.

کاردبرد رنگ صورتی در لوگو مواد غذایی

رنگ صورتی نشانگر حس زنانگی، عشق و لطافت است. در طراحی لوگو انواع طعم دهنده، پاستیل، شکلات، آدامس و غیره استفاده می شود. مصرف کننده چنین محصولاتی، طیف گسترده ای از جامعه خواهند بود و با استفاده از رنگ صورتی در طراحی لوگو، تجارت شیرین و دلچسبی را تجربه خواهید کرد.

رنگ زرد در لوگوی صنایع غذایی

رنگ قرمز پرچم دار طراحی لوگو صنایع غذایی است و پس از آن رنگ زرد محبوبیت بالایی دارد. این رنگ با ایجاد درخشش، احساسات شدید مخاطب را برانگیخته می کند. حس شادی، انرژی، خوشمزگی و یک خوراکی دلچسب را می توان با استفاده از این رنگ حتی در طراحی دکوراسیون و طراحی بسته بندی مواد غذایی نیز ایجاد کرد.

چرا به لوگو نیاز داریم؟

به تجربه و البته نتایج آماری ثابت شده است که افراد (مخاطبین) به شرکتی که لوگوی خوب و استانداردی داشته باشد، بیشتر اعتماد می کنند. همچنین روابط تجاری بهتر در میان رقبا یا شرکای همسوی بازار از مزایای داشتن یک لوگوی مناسب است. به هر حال نام نیک و ظاهری فاخر، همیشه در یاد می ماند.

خدمات مجموعه طراحی لوگو پریساتیس

مجموعه پریساتیس به عنوان بهترین مجموعه طراحی لوگو مواد غذایی در فارس و شیراز و با داشتن نمونه های متعدد ساخت لوگو مواد غذایی حرفه ای، می تواند باعث دیده شدن هر چه بیشتر برند تجاری شما شود.

ما در پریساتیس، تمامی سفارش های طراحی لوگو مواد غذایی را در ابتدا بررسی می کنیم و نیاز مخاطب را به خوبی از داشتن یک لوگو مواد غذایی حرفه ای متوجه می شویم.

این مطالب را از دست ندهید

آدرس ارتباطی ما

آدرس: شیراز ، مجتمع خلیج فارس ، طبقه 4 ، بلوک 4100

شماره تماس دفتر :  07136669561

شماره تماس :  09380329474

واتس آپ :  09380329474

ایمیل : info[at]parysatisdesign[dot]ir